از دهه 40 در کشور واکسیناسیون شروع شد و در آغاز انقلاب، پوشش واکسیناسیون کشور 30 درصد بود و دسترسی به واکسیناسیون نامناسب بود؛ چرا که شبکه بهداشتی وجود نداشت و در تأمین واکسن دچار مشکل بودیم ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0