چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۳۶Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۳

ادعای ربایش یکی از کارمندان هسته ای ایران

به گزارش یک روزنامه اردنی، گروهک تروریستی جندالله در بیانیه ای مدعی شد که یکی از کارمندان هسته یی ایران در شهر اصفهان را ربوده است. به گزارش ایسنا، گروهک تروریستی جندالله در این بیانیه ادعا کرد که عناصری از این گروهک در انجام یک عملیات "اطلاعاتی" در شهر اصفهان یکی از کارمندانی را که در تاسیسات هسته یی ایران کار می کرده، ربوده اند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)