دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۸Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
برگزیده ها ۱۳۹۳/۱۱/۱۶ - ۰۳:۳۰

رفتار تبعیض آمیز با مبتلایان به ایدز در بیمارستان ها

اقدامات تبعیض آمیز در برابر بیماران مبتلا به ایدز در بیمارستانها همچنان دیده می شود به طوری که 54.5درصد پرستاران با اقدام تبعیض آمیز در برابر بیماران مبتلا به ایدز موافق بودند. به گزارش مهر، نتایج یک بررسی که از سوی سازمان نظام پرستاری کشور منتشر شده است، نشان داد از مهمترین چالشها در زمینه مراقبت اخلاقی و حقوق بیمار اقدامات تبعیض آمیز در برابر بیماران مبتلا به ایدز است ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)