سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۳۱Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
می متالز ۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۳:۴۴

نصف شدن تولید بنزین پالایشگاه اراک بخاطر نشتی واحد RFCC/برطرف شدن مشکل تا ...

می متالز - یک منبع آگاه با اشاره به نشتی واحد RFCC پالایشگاه اراک از یک هفته قبل گفت: به دلیل تعمیر این واحد، تولید بنزین این پالایشگاه نصف شد و انتظار می رود این واحد ظرف امروز و یا فردا به تولید بنزین بازگردد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)