می متالز - یک منبع آگاه با اشاره به نشتی واحد RFCC پالایشگاه اراک از یک هفته قبل گفت: به دلیل تعمیر این واحد، تولید بنزین این پالایشگاه نصف شد و انتظار می رود این واحد ظرف امروز و یا فردا به تولید بنزین بازگردد. ... ادامه خبر
جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کردهاید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)
سایر منابع:
با دوستان خود به اشتراک بگذارید
می پسندم
0