دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۰۹:۵۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۶/۲۷ - ۱۹:۰۲

کواچ: ژاپن با رکورد بهتری وارد زمین شده بود/به بازیکنانم تبریک می گویم

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ژاپن، کواچ در نشست خبری بعد از پیروزی مقابل ژاپن در مسابقات جهانی گفت: به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان تبریک می گویم. در دو ست اول هم خوب بازی کردیم ولی اشتباهات ساده ای داشتیم و اجازه دادیم ژاپن دو ست را ببرد. وی افزود: سرویس های خوبی را در دو ست اول نشانه نگرفتیم. باید می فهمیدم که چرا بازی ما گیر کرده است. همانطور که کاپیتانم گفت، دلیل اصلی عدم اعتماد به نفس تیم بود چون چهار بازی را باخته بودیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)