سه شنبه ۰۲ تیرساعت ۱۵:۴۰Jun 2026 23
جستجوی پیشرفته
بانکداری الکترونیک ۱۳۹۴/۰۷/۰۶ - ۱۲:۱۴

زنی که شوهر صیغه ای اش را کشته بود از قصاص نجات یافت

زن جوانی که در جریان قتل همسر صیغه ای اش دوبار پای چوبه دار رفته بود، با بخشش خانواده شوهرش نجات یافت. به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک زن جوانی که در جریان قتل همسر صیغه ای اش دوبار پای چوبه دار رفته بود، با بخشش خانواده شوهرش نجات یافت. مریم بعد از ثبت رضایت خانواده شوهرش ابراز خوشحالی کرد و گفت که همیشه احساس می کرد، اعدام نخواهد شد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)