چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۶:۴۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
یزد فردا ۱۳۹۴/۰۷/۰۷ - ۰۱:۲۹

20 کیلو حشیش در میبد فروش نرفت!

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: ماموران پلیس شهرستان "میبد" استان یزد، قاچاقچی موادمخدر را هنگامی که قصد فروش 20 کیلوگرم حشیش را داشت دستگیر کردند. به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان موادمخدر قصد تهیه و توزیع موادافیونی را دارد بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)