چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۷:۴۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
همشهری ۱۳۹۴/۰۷/۱۲ - ۰۴:۳۳

بهره برداری از شهر آفتاب تا 5 ماه دیگر

- رئیس شورای شهر تهران از بهره برداری از فاز نخست شهر آفتاب تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: افتتاح شهر آفتاب که ویترین زندگی اقتصادی پایتخت به حساب می آید، از یک سو کاربری داخلی برای کلانشهر تهران و به طور کلی کشور دارد و از سوی دیگر نگاه همه کشورهای خاورمیانه بر آن متمرکز است. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)