چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۹:۴۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ترنجی ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ - ۱۶:۲۵

لزوم گسترش شبکه 5G در ایران آزادکردن باندهای فرکانسی توسط صداوسیما است

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم توسعه شبکه 5G ایران به دلیل اشغال بودن باندهای فرکانسی عقب افتاده است . به همین دلیل لزوم گسترش شبکه 5G در ایران آزادکردن باندهای فرکانسی توسط صداوسیما است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم. گسترش شبکه 5G در ایران گسترش شبکه 5G در ایران ... ... ادامه خبر

برچسب‌ها

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)