پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۳:۰۳Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
حامیان ولایت ۱۳۹۸/۰۸/۱۲ - ۱۷:۰۰

عذاب وجدانی که باقی ماند

سهیل کریمی در کانال تلگرامی خود نوشت: فرودگاه به تبَعِ بین المللی بودن ش شلوغ بود. دو سه روزی می شد سال 91 تحویل شده و خلایق پس از دید و بازدیدهای اولیه حالا داشتند می زدند بیرون. امارات، ترکیه، تایلند، اروپا و... من هم پس از این که وزارت خارجه برای رفتن به سوریه سرم را به تاق زده بود، به زعم دوستان شورای عالی امنیت ملی خودسرانه (و نه آتش به اختیار!) گروه مستندسازی را حاضر به یراق کرده بودم به قصد بلاد شام. یک سالی بود اخبار ضد و نقیض از شورش ها و بلوای اهل آشوب می شنیدیم و هیچ نمی دانستیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)