دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۰۰Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
ایرنا ۱۳۹۳/۱۱/۲۰ - ۱۱:۳۱

دو واحد نانوایی درگناوه به دلیل استفاده از جوهر قند مهر وموم شدند

گناوه - ایرنا - مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: دو واحد نانوایی این شهر به دلیل استفاده از ماده شیمیایی خطرناک جوهر قند درعمل آوری و پخت نان ازسوی واحد بهداشت محیط و حرفه ای این شبکه تعطیل و مهر وموم شدند. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)