پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۱۳:۲۸Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرنامه دانشجویان ایران ۱۳۹۴/۰۷/۲۲ - ۱۵:۰۱

اولتیماتوم فرماندار برای تفکیک جنیستی تالارها

خبرنامه دانشجویان ایران: فرماندار گچساران با تاکید بر ضرورت طرح تفکیکی جنسیتی تالارهای عروسی دوگنبدان، گفت: مسئولان تالارها باید تا دو ماه آینده نسبت به جداسازی بخش های زنان و مردان اقدام کنند. عبدالرحیم رحیمی امروز در گفت و گو با فارس با اشاره به مصوبه کارگروه اجتماعی فرهنگی این شهرستان مبنی بر تفکیک جنسیتی تالارهای عروسی، اظهار کرد: این شهرستان پیشگام در نهضت های انقلابی است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)