چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۰:۲۵Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۱۹:۳۰

کمالوند: این لیگ هیچ سود برای فوتبال ندارد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: تعطیلات لیگ برتر کیفیت تیم ها را از بین برده است و این لیگ هیچ سود و منفعتی برای فوتبال ما نخواهد داشت. به گزارش بی باک، فراز کمالوند پس از تساوی 1 - 1 تیمش برابر نفت تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل وقفه ای که در لیگ برتر ایجاد شد دو تیم در این دیدار از شرایط آرمانی دور بودند و تیم ما با توجه به اینکه بازیکنانش در شرایط مسابقه قرار نداشتند، نتوانست فوتبال خوبی را ارائه دهد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)