چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۱:۳۱Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۴ - ۲۰:۰۹

از نتیجه بازی راضی نیستم / می توانستیم با دست پر تبریز را ترک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا منصوریان در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش برابر گسترش فولاد تبریز گفت: حریف تیمی قابل احترام بوده و خیلی مراقب بودیم که به تیم گسترش فولاد موقعیت گل ندهیم که متاسفانه در تنها موقعیت آنها از این تیم گل دریافت کردیم. وی گفت: در این بازی تیم نفت تهران نسبت به گسترش فولاد برتر بوده و عملکرد بازیکنانم را می ستایم، اما از نتیجه بازی راضی نیستم و می توانستیم با پیروزی و سه امتیاز بازی را تمام کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)