چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۰:۱۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
افغان ایرکا ۱۳۹۴/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۸

طالبان کنترل ولسوالی غورماچ در ولایت فاریاب را بدست گرفت

مسئولین امنیتی اردوی ملی در فاریاب از سقوط ولسوالی غورماچ این ولایت خبر می دهند. ساعت یک شب گذشته این ولسوالی پس از چند ساعت درگیری به دست طالبان افتاده است. طالبان شام گذشته با حمله به این ولسوالی ساعت 1 پس از نصف شب موفق به سقوط و تسخیر مرکز این ولسوالی شده است. رضا رضایی سخنگوی قول اردوی 209 شاهین در زون شمال با تایید این خبر گفته است: هم اکنون بازار ولسوالی در دست طالبان است و درگیری ها در چندین ساحه ادامه دارد. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)

برچسب خبرهای مرتبط