چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۱۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ - ۱۲:۳۲

سوشا مکانی در دیدار با سیاه جامگان محروم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سوشا مکانی را به دلیل اتفاقات دیدار پرسپولیس و ملوان او را با یک جلسه محرومیت جریمه کرد. پس از این اتفاق صحبت هایی در مورد اینکه امکان دارد محرومیت سوشا از بازی آینده پرسپولیس اعمال شود مطرح شد اما حسین عبداللهی دبیرکمیته انضباطی در گفت وگو با فارس اعلام کرد که طبق قانون حکم صادر شده به محض صدور قابل اجراست و به این ترتیب سوشا مکانی در دیدار مقابل سیاه جامگان نمی تواند به میدان برود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)