چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۱:۲۷Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
دنیای معدن ۱۳۹۴/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۸

عبدالله ویسی: هجمه بیهوده به داوران دور از انسانیت است

عبدالله ویسی امروز (سه شنبه) در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران، درخصوص وضعیت داوری های فوتبال افزود: من در یکی از دیدارها به داور اعتراض کردم و یک جلسه محروم شدم اما مربیانی که اسم و رسم دار هستند، می توانند بارها به داور اعتراض کنند و اتفاقی برای آنان رخ نمی دهد . ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)