دوشنبه ۰۱ تیرساعت ۱۶:۰۹Jun 2026 22
جستجوی پیشرفته
آمد خبر ۱۳۹۸/۱۲/۱۸ - ۲۲:۰۳

کنایه سنگین دروازه بان استقلال به صداوسیما + عکس

سیدحسین حسینی در استوری اینستاگرامش به صداوسیما کنایه زد. به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، با شیوع کرونا در کشور و شرایط ویژه، بازی های لیگ تا اطلاع ثانوی تعطیل شد و تیم ها در حال استراحت هستند. فرهاد مجیدی هم بازیکنان استقلال را ده روز تعطیل کرد تا در این شرایط در قرنطینه خانگی باشند. سیدحسن حسینی دروازه بان آبی پوشان با انتشار عکسی در اینستاگرام خود کنایه ای به صداوسیما زد. منبع خبر : جام نیوز ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)