پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۴:۰۱Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
سفیر ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۲:۵۴

ایران رژه می رود؛ روسیه حکمرانی می کند؛ اوباما تماشا می کند

سفیر: اسد به روسیه احضار شد تا به دنیا بگوید که مشکلات امروز خاورمیانه در مسکو حل و فصل می شود، نه در واشنگتن. آیا دولت اوباما سرانجام خواهد فهمید که روس ها به چه می اندیشند؟ پرزیدنت اوباما می گوید که روسیه محکوم به شکست در باتلاق سوریه است. با این حال روس ها سعی ندارند که مجددا سوریه را برای اسد فتح کنند. پوتین در واقع به دنبال تحکیم قدرت اسد بر قسمت هایی از کشور است که در کنترل دارد. هم کاکنون مناطق علوی نشین در شمال و غرب دمشق تا لاذقیه و طرطوس در دست دولت اسد است. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)