چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۵:۲۳Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
روزنامه مردم سالاری ۱۳۹۴/۰۸/۰۳ - ۲۳:۱۵

این بار برای دربی محروم نمی شوم

سه کارته شدن کرار برای دربی رفت سال گذشته، حاشیه های زیادی به دنبال داشت. به گزارش خبرآنلاین؛ دربی رفت لیگ برتر چهاردهم برای استقلالی ها با یک خبر بد همراه بود؛ اینکه کرار جاسم بازیکن عراقی این تیم سه اخطاره است و نمی تواند در این دربی برای آبی پوشان به میدان برود. سال گذشته دربی در هفته پانزدهم برگزار شد و در بازی هفته چهاردهم استقلال مقابل تراکتورسازی، کرار جاسم یک کارت زرد از داور گرفت؛ کارت زردی که تقریبا می شد گفت بی مورد بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)