چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۰۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
تماشاگر ۱۳۹۴/۰۸/۰۴ - ۱۷:۰۲

خناری نژاد: حاضر نیستم از جیب خود برای لیگ ژیمناستیک هزینه کنم

عضو تیم ملی ژیمناستیک با اشاره به این که دریافت ورودیه از ژیمناست ها برای برگزاری لیگ برتر روند اشتباه و نادرستی است، گفت: هیچ وقت حاضر نیستم برای برگزاری لیگ برتر ژیمناستیک از جیب خود هزینه کنم. هادی خناری نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در باره برگزاری لیگ برتر ژیمناستیک که مرحله اول آن بیست ونهم آبان در خانه ژیمناستیک آغاز خواهد شد ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)