سایر منابع:
سایر خبرها
عکسی که از احمدی نژاد رو شد/ کشف حجاب یک بازیگر دیگر/ فتوای یک مرجع تقلید درباره ماهواره/ روایت وزیر از ...
آینده را بر عهده دارد. مرعشی با بیان اینکه ائتلاف کارگزاران با سایر گروه های اصلاح طلب استراتژیک است نه ایدئولوژیک، اضافه کرد: سیاست عرصه فعالیتهای ایدئولوژیکی نیست و تمامی ائتلاف ها باید برای پیشبرد اهداف و راهبردهای مشترک جریان های سیاسی شکل بگیرند. رئیس کمیته سیاسی حزب کارگزاران همچنین درباره حضور حجت الاسلام ناطق نوری به عنوان سرلیست انتخاباتی جریان اصلاح طلبی برای انتخابات مجلس دهم اظهار داشت
عطریانفر: اینکه فقط بگوئیم فلان گروه قصد نفوذ دارد کافی نیست/ چرا دشمن تراشی می کنید؟/ سراج: نباید چهره ...
نفوذ اساساً فاقد معناست و ما باید درباره موضوع مورد نفوذ به بحث بپردازیم. * نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه از موضع ما خوب است/ باید نفوذ را در زمینه آن بررسی کرد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی تلاش دارد امروز با حضور معنادار خود در منطقه از اصول انقلاب حمایت و در منطقه نفوذ کند آیا این بد است یا خوب ادامه داد: حتماً خوب است، از این منظر که ما نشسته
پنجعلی: تیم برانکو پتانسیل قهرمانی دارد؛ استقلال خوب موقعی به سپاهان خورد!
/> جوان تر های تیم هم بهتر شده اند. بله. جوان های تیم هماهنگ تر شده اند. البته استقلال هم الان رو فرم است. این چند بازی هم خوب کار کرده مخصوصا در بازی با سپاهان خوب نتیجه گرفته. بازی استقلال - سپاهان را دیدید؟ بله. سپاهان آن سپاهان همیشگی نبود. این یک واقعیت است. کسی انتظار نداشت سپاهان در اصفهان این طوری ضعیف بازی کند. هیچ وقت سپاهان در خانه اش این قدر ضعیف نبوده
خالقی فر: طارمی و علیپور گل های ما را می زنند
پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پیش بینی می کند علی علیپور و مهدی طارمی برای این تیم در داربی گلزنی کنند. رضا خالقی فر درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر چند هفته ای است که خوب نتیجه می گیریم و از لحاظ فنی رشد خوبی داشته ایم. این موضوع شرایط روحی و جسمی تیم ما را بهبود بخشیده است. در حال حاضر انگیزه بازیکنان هم بسیار بالاست و به نظر من داربی 81 می تواند
مخالفت با برجام به بهانه گردشگری جک استراو در اصفهان
/> سیدمحمود حسینی استاندار اسبق اصفهان نیز درباره حاشیه های ایجاد شده در سفر یکی از مقامات سابق اروپایی به ایران گفت: دلیل این رفتارها روشن است. اینها افرادی هستند که چندی پیش بعد از سخنرانی یک نماینده متمایل به پایداری به دفن یک ایرانشناس اعتراض کرده و رفتند در پل خواجو در روی قبر یک ایرانشناس دیگر شعارنویسی کردند و رفتارهایی نشان دادند که پسندیده نبود. عضو شورای مرکزی حزب اتحاد گفت: امروز
قلیچ:سوشا برایم دست تکان بدهد تا زنده بمانم/از عادل تعجب می کنم
امیدوارم که پرسپولیس همراه با تو برنده از بازی خارج شود. کاپیتان پرسپولیس در یکی از دربی ها درباره دروازه بان استقلال گفت: من مهدی رحمتی را به اندازه سوشا سرحال نمی بینم. فکر می کنم مکانی به لحاظ جسمانی وضعیت بهتری دارد و جسارتش هم بیشتر است اما رحمتی آن رحمتی همیشه نیست. گرچه در بازی مقابل استقلال خوزستان اگر رحمتی نبود استقلال بازی را می باخت. ولی در
خاطرات کلانی و نراقی از دربی معروف سال 52
گل اولی که من زدم در چند فیلم قدیمی استفاده شده و هنوز فیلم آن گل موجود است. کلانی درباره تیم پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم پرسپولیس را خیلی دوست دارم. پرسپولیس امروز فرزند ناخلف ماست، اما عشق پدر و مادر به فرزند هیچگاه از بین نمی رود. برای پرسپولیس همیشه آرزوی موفقیت می کنم. با شادی هایش خوشحال و با ناراحتی هایش ناراحت می شوم، اما چه کنم که کاری از دستم بر نمی آید. هادی نراقی
مظلومی:4 برد پیاپی دیگر تکرار نمی شود
خیلی کم بوده. دلایل زیادی هست که باعث می شود تماشاگران کمتر به ورزشگاه بیایند اما ما باید با بازی های خوب تماشاگر را مجذوب کنیم. استقلال هر روز دارد بهتر می شود. نمی دانم به آمار گل های زده ما توجه دارید یا نه... بله، به آمار گل های زده استقلال توجه داریم اما تعداد گل هایی که خورده اید هم کم نیست. این برمی گردد به یکسری فعل و انفعالات تاکتیکی. ما یک تیم هجومی و پراشتها در خط حمله
سال 73 می خواستند استقلال و پرسپولیس را به دسته پایین تر ببرند
. فرهاد مجیدی؟ فرزند خوب استقلال. علی کریمی؟ تکرار نشدنی. یورگن گده؟ مربی حرفه ای. داریوش مصطفوی؟ زحمتکش. احمد ابهران؟ سعی می کنم فراموش کنم. منصور پورحیدری؟ یار خوب و قدیمی. هادی نوروزی؟ پسر پاک، با اخلاق و سالم فوتبال. هادی حیف شد... دربی پیش روی را چطور می بینید؟ خیلی روز خطرناکی برای استقلال است. با این که استقلال خیلی سر حال است ولی باخت استقلال را پیش بینی می کنم. باختی که سنگین است و اختلاف گل دو تیم دو گل خواهد بود. ...
عطریانفر:چرا اینقدر برای جمهوری اسلامی دشمن تراشی می کنید؟/رنج نامه سیداحمد خمینی مطابق واقعیت ذهنی امام ...
؛ سخن از نفوذ اساساً فاقد معناست و ما باید درباره موضوع مورد نفوذ به بحث بپردازیم. * نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه از موضع ما خوب است/ باید نفوذ را در زمینه آن بررسی کرد عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی تلاش دارد امروز با حضور معنادار خود در منطقه از اصول انقلاب حمایت و در منطقه نفوذ کند آیا این بد است یا خوب ادامه داد: حتماً خوب است، از این منظر که
محبوبیت روزافزون صابر ابر
کنیم. می خواهی بگویی کارنامه بازیگری تو ربطی به آن تک فیلم ندارد و کنار هم گذاشتنش غلط است؟ اگر توانستیم درباره پرسوناژ آن فیلم بگوییم غمگین بودن اشتباه است، حرف درستی زده ایم. می پذیرم و می توانم درباره اش صحبت کنم. اما این که بگوییم چرا صابر ابر دارد غمگین بازی می کند، مگر در فیلم قبلی غمگین نبود؟! این که دلیل نمی شود. من متریالی دارم، فیلمنامه هایی برایم می آید، بعضی شان را
بی قانونی در باروری به شیوه رحم اجاره ای
که می خواهد از رحم جایگزین استفاده کند، حداقل کار این است که جنین باید خارج از رحم تشکیل و به بانوی صاحب رحم منتقل شود. در کنار آن هم ارزیابی سلامت آن بانو باید انجام شود. ممکن است پنج نفر هم برای این کار آورده شوند و ما بگوییم خوب نیست و هزینه های این کار هم اضافه شود. زنی که برای این کار از جان خودش مایه می گذارد از پدر و مادر چه انتظاراتی دارد؟ در این بین خطرات زایمان و حاملگی باید به جان بخرد
دربی 81 ستاره ندارد؟!
باید بگویم همه آنها در یک سطح هستند. از طرفی دو تیم بازیکن حاشیه ای هم ندارند تا دل مان خوش باشد دربی 81 به جنجال یا حاشیه کشیده شود! وی در مورد کیفیت فنی دربی نیز تصریح کرد: بحث فنی این بازی جداست. در حال حاضر پرسپولیس و استقلال از نظر فنی شرایط خوبی دارند و فوتبال قابل قبولی را ارائه می دهند. استقلال موفق شده 3 بر صفر سپاهان را ببرد و پرسپولیس هم انصافا هفته به هفته بهتر می شود. در
اعلام اسامی داوران هفته یازدهم لیگ برتر/ خبری از داوران دربی نیست!
ذوب آهن - راه آهن - ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان داوران: حمید حاج ملک- حسین طالقانی- فرهاد مروجی، داور چهارم: روح اله شریفی؛ ناظر داوری: زاهد بحرینی استقلال اهواز - سپاهان - ساعت 16:50 در ورزشگاه غدیر اهواز داوران: سعید بخشی زاده- حمید غمزه- رسول ذورقی، داور چهارم: یاسر همرنگ؛ ناظر داوری: ابوطالب طاهریان نکته جالب اینجاست که دپارتمان داوری نام
ما بدون WiFi می میریم؟
روانشناس می رویم تا از او درباره این فراگیر شدن این امر در زندگی خود بپرسیم. دکتر اسماعیل خوش نظر اینگونه به ما پاسخ می دهد: وای فای از زمانی مطرح شد که وابستگی به دنیای مجازی بیشتر شد. در کشور ما هم از حدود سال 82 استفاده از دنیای مجازی روبه افزایش گذاشت که آن زمان اینترنت بی سیم موجود نبود؛ اما کم کم که به شکل بی سیم درآمد و درنتیجه وابستگی به این فضا بیشتر شد. اما دلیل رواج آن را می توانیم هویت
برای استقلالی ها کری نمی خوانم اما... | به خاطر پدرم در دربی جانم را می دهم | خجالت کشیدم که باشگاه ...
عملکرد خوبی را مقابل ملوان به اجرا گذاشته، پیروز شویم و به قول شما طلسم نبردن در بازی های خانگی را بشکنیم. یک ضربه بغل پای خوب هم زدی که سرگئی پاشنکو با واکنشی فوق العاده آن را دفع کرد. اخیراً روی اضافه شدن به خط حمله خیلی تمرین کردم. از محسن بنگر و کمال کامیابی نیا هم تشکر می کنم که جای خالی مرا پر می کنند. البته خودم هم سعی می کنم بلافاصله پس از نفوذ برگردم و اجازه ندهم فضای پشت
دربی با صد هزار هوادار دیدنی می شود/ اعتماد به نفسم بیشتر شده است
ارسال می شود؟ - وقتی آمدم، زمان کمی داشتم تا با شرایط تیم و هافبک ها هماهنگ بشوم. فرصت خیلی کم بود و الان شرایط خوب شده است و هماهنگ تر شده ایم. این بازی آخر کمک بزرگی بود. الان پاس های خوبی دریافت می کنم. توپ های عمقی و زاویه دار خوبی هم برای من می فرستند تا بتوانم با حرکاتی که دارم، خودم را در موقعیت قرار بدهم. * حالا در هر بازی چند موقعیت لازم داری تا به گل برسی، چون در این بازی
وقتش رسیده تا استقلال برنده دربی باشد | هدفم رفتن به جام جهانی روسیه است | پرسپولیسی ها انگیزه متفاوتی ...
ندارم و اعتقاد دارم گل اول ما باعث شد شوک بدی به این تیم وارد شود. سپاهان همیشه تیم قابل احترامی بوده و الان هم برای بازگشت به صدر جدول مقابل ما ایستاد ولی خب روز، روز این تیم نبود. خود تو هم خیلی جلوی این تیم انگیزه داشتی. من تنها به برد استقلال فکر می کردم و چیز دیگری در ذهن نداشتم اما واقعیت این است که حضورم در سپاهان خاطره خوبی برایم نبود و سختی های زیادی را تجربه کردم. روزی
اتهام زنی رئیس سازمان محیط زیست به مجلسی ها در گفتگو با روزنامه ایران؛ ابتکار سوء مدیریت خود را گردن ...
افغانستان در سازمان محیط زیست درباره هامون بحث و گفت و گو کردیم. ارتباطات خوبی با کشور ژاپن، کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه داریم. با وزیر آب عراق، وزیر محیط زیست ارمنستان و... نشست های خوبی داشته ایم. ما در این دوره سعی می کنیم از حقوق بین المللی ایران در عرصه محیط زیست دفاع کنیم. حقوق عقب مانده و از دست رفته را احیا کنیم. خبرگزاری فارس و چند رسانه دیگر از استخدام غیرقانونی 240 نیرو در سازمان
درخواست عبدالله اسکندری از صداوسیما: از داوود میرباقری استفاده کنید
چقدر خارجی هستید. گفتم قبول دارید که ما توانمند هستیم گفت: بله. گفتم خوب پس کمک کنید وسایل موردنیاز مان را وارد کنیم. افرادی که من آموزش دادم در حال حاضر بدون وسیله هستند. در حال حاضر به لحاظ توانایی در حوزه چهره پردازی منطقه را در دست داریم. خیلی از افراد ما در کشو های اطراف و عربی مشغول به کار شده اند. چرا نباید از این پتانسیل استفاده کنیم؟! چرا نباید به سینمای دیگر کشور ها نفوذ کنیم؟!
آمادگی ایران برای امدادرسانی به زلزله زدگان پاکستان/ حضور ظریف در نشست وین درباره سوریه/ شهرآورد استقلال ...
پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران : در سر خط خبرهای امروز چهارشنبه 6 آبان، خبر حضور ظریف در نشست وین درباره سوریه توسط افخم، آمادگی ایران برای امدادرسانی به زلزله زدگان پاکستان که توسط علی شمخانی اظهار شد، اخبار و یادداشتهایی در مورد شهرآورد استقلال و پرسپولیس و واقعیت های فوتبال ما که نمونه ای از آن در گزیده عناوین خبرهای مهم روز آمده است، جزئیات جدید پرونده زنجانی، کسالت ربیعی که اورژانس را به
برومند: دربی های دهه 60 آدم را دیوانه می کرد
پرسپولیس بودند. یادم می آید که یک زمان ناصر حجازی ستاره ما بود دوست داشتیم که او را ببینیم ولی الان دیگر دوره ستاره ها گذشته است. در دربی کفه ترازو به سود استقلال است من معتقدم که در این دیدار نقش تایین کننده را دروازبانها دارند که از این نظر بخاطر حضور رحمتی در استقلال، کفه ترازو به نفع استقلال است. بعد از آن دروازه نوبت به خط حمله و در آخر هم خط دفاع می رسد. ولی این بازی شرایط
برای دربی خیلی انگیزه دارم | به تصمیم مظلومی درمورد نیمکت نشینی احترام می گذارم | عهد کردیم که برای ...
او در مورد پیروزی مقابل سپاهان، دربی روز جمعه و مسائل مختلف دیگر به سؤالات ما پاسخ می دهد. برد روحیه بخشی در اصفهان به دست آوردید، درست است؟ همین طور است. این بازی خیلی سخت بود ولی ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. بعد از آن بازی را اداره کردیم و در نیمه دوم هم توانستیم روی دو ضدحمله به گل برسیم. واقعاً 3 امتیاز ارزشمند از اصفهان گرفتیم. فکر می کردید 3 گل بزنید
مربیان دربی را خراب نکنند | دربی یک مسابقه ویژه است | انگار دنیا را به من داده بودند
. واقعاً امیدوارم یک دربی خوب را از دو تیم استقلال و پرسپولیس شاهد باشیم. به نظر تو کدام تیم برنده دربی است؟ امیدوارم استقلال مثل بازی با سپاهان باشد و به طور حتم با نمایشی که در اصفهان نشان داد، می تواند دربی را به نام خودش ثبت کند.
کری های سنتی از پیشکسوتان پرسپولیس
/ مرا در استادیوم راه نمی دهند پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم مسابقه روز جمعه پرسپولیس و استقلال پر گل و تماشاگرپسند شود. مجتبی محرمی در گفت وگو با درباره دربی روز جمعه گفت: امیدوارم مسابقه جمعه یک بازی خوب و تماشاگرپسند و جوانمردانه باشد و در پایان هم نتیجه به نفع پرسپولیس رقم بخورد. وی درباره حاشیه ها و کری های دربی بیان کرد: من فکر می کنم در این دربی به علت فوت
81راز ناشنیده از دربی
به ثمر رساندن 4 گل برای پرسپولیس به تیم رقیب رفته بود، اظهارنظر عجیبی کرد. پروین گفت: هاشمی نسب دقیقه 10 اخراج می شود. اما نه تنها هاشمی نسب اخراج نشد بلکه گل دوم استقلال را هم به ثمر رساند. 11. اختلاف شدید بین امیر قلعه نویی و سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال بعد از هدر رفتن یک فرصت طلایی توسط این بازیکن در دربی برگشت لیگ هشتم رقم خورد. زمانی که قلعه نویی با بدترین الفاظ سیاوش را که گل
دربی سرخابی ها در گذر تاریخ / آمار و ارقام 80 دربی گذشته
/> دربی هفتادو چهارم در 13 بهمن سال 1390 با نتیجه 3-2 به نفع پرسپولیس به پایان رسید . دربی هفتاد و پنجم نیز در تاریخ 3 شهریور 91 با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید . دربی 76 در دور برگشت لیگ 12 با تساوی بدون گل به پایان رسید که در این دیدار قلعه نویی سرمربی استقلال و گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود و تنها یک تساوی به آمار دو تیم اضافه شد. دربی 77 در بازی رفت لیگ
پیش بینی رویانیان از نتیجه دربی 81
آفتاب : محمد رویاینیان افزود: به هر حال امیدوارم جو خوبی در استادیوم ایجاد شود و یک بار نشان دهیم که همه چیز برد و باخت نیست و رعایت شئونات اخلاقی، دوستی و محبت ارزشمند است. وی درباره پیش بینی اش از نتیجه دربی 81 بیان کرد: دوست دارم پرسپولیس این بازی را ببرد اما به تساوی هم راضی هستم. مدیرعامل سابق پرسپولیس در مورد بهترین و بدترین خاطره از دربی سرخابی ها تصریح کرد: سه گل
کفشگری: ما و استقلال با شرایط خوبی به دربی می آییم در 6 بازی بعدی جزو صدرنشین های لیگ خواهیم بود
مهرداد کفشگری در گفت وگو با گزارش خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام ؛در خصوص نیمکت نشینی هایش در چند بازی اخیرش در پرسپولیس و اینکه آیا از این شرایط ناراضی است یا نه گفت: به هر حال هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش بازی کند و من هم در پرسپولیس بازیکن فیکس بودم اما نیمکت نشینی ام هیچ تاثیری روی من نگذاشته و دوست دارم تیمم در هر بازی برنده شود. اگر ببینید بعد از هر گل اولین نفری که روی نیمکت
رئیس حفاظت دادگستری بوشهر: پیدایش امنیت در گرو عدالت اجتماعی است
ناهنجاری های درجامعه، مشکلات اقتصادی بویژه بیکاری، سودجویی و منفعت طلبی، محیط اجتماعی و فرهنگی و نبود احساس مسئولیت اجتماعی است. حسن پور اظهارکرد: برای برطرف کردن عوامل ناهنجاری های اجتماعی و پیشگیری و کاهش جرم همه ارگان ها، مردم و دستگاه قضایی می توانند نقش داشته باشند. رئیس حفاظت کل دادگستری استان بوشهر درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفند سال جاری گفت: انتخابات