مجیدی نباید برای استقلال خط و نشان بکشد
سایر منابع:
سایر خبرها
موسوی اصل پولش را از استقلال می خواهد
به گزارش خبرورزشی ، استقلال در ماه های گذشته برای حل مشکلات مالی خود با دو نهاد قرارداد امضا کرده است، اولی شرکت آریا برتر و دومی گرفتن پول از عبدالرضا موسوی که گفته می شود در هر دو قرارداد بابت دیرکرد باز پرداخت پول باشگاه استقلال به ترتیب باید روزی 50 و 40 میلیون خسارت پرداخت کند. اسماعیل خلیل زاده در این باره می گوید: متاسفانه طوری این قراردادها منتشر شده است مثل اینکه این قراردادها
استقلال پول دیاباته را پرداخت می کند
به گزارش ''ورزش سه''، صحبت های اسماعیل خلیل زاده در پایان جلسه هیئت مدیره روز گذشته استقلال این شائبه را به وجود آورد که شاید باشگاه توان پرداخت پول این بازیکن را نداشته باشد و ممکن است قرارداد او با این باشگاه فسخ شود. خلیل زاده در این باره به خبرنگار ما گفت: من اگر گفتم انشالله دیاباته را حفظ می کنیم به این خاطر بود که او 250 هزار دلار از استقلال پول می خواهد و با پرداختن آن باید به
خداداد: پرسپولیس و استقلال جام زیاد دارند ضرر نمی کنند
ابتدا استارت بزند. تیمی نظیر پرسپولیس که صدرنشین است از این اتفاق ضرر نمی کند؟ چه ضرری می کند؟ این همه جام در دهه های اخیر کسب کرده است آیا بابت یکی از این جام ها به پرسپولیس، استقلال، سپاهان و سایر تیم ها چیز خاصی تعلق گرفته است که حالا بابت نیمه تمام ماندن لیگ ضرری متحمل شوند؟ خروجی عناوین تیم ها کری خوانی میان مردم است و بس. شما قصد مربیگری ندارید؟ دیگر نه مثل
پیشنهاد 750 هزار دلاری تیم لیگ برتری به دیاباته!
در فوتبال ایران هزاران هزار مورد داشته، دیگر بقیه اش را می دانید. استقلال ندارد که پول این بازیکن را بدهد. آن ها به زور و زحمت 10 درصد از پول بازیکنان را جور کردند و دادند. تازه فقط شیخ دیاباته دلار نمی خواهد. میلیچ هم هست. غیر از این دو مربی خارجی استقلال هم پول می خواهد. تازه غیر از این ها طلبکاران خارجی هم هستند. رفته رفته هم بدهی های خارجی بیشتر و بیشتر می شود. باشگاه هم در بد موقعیتی قرار
شیخ دیاباته در راه مامه تیام!
باشگاه هم گفته شده که داریم پولش را جور می کنیم! جملاتی شبیه آنچه دو سال پیش درباره مامه بابا تیام گفته می شد. آن زمان هم در اردیبهشت ماه هواداران گلوی خودشان را پاره کردند که پول او را بدهید تا از استقلال جدا نشود ولی گوش کسی به این مسائل بدهکار نبود! سرانجام ستاره سنگالی استقلال با آن درخشش خارق العاده اش در لیگ و به ویژه لیگ قهرمانان آسیا راهی عجمان و تیم های عربی شد! روز هایی که پس از جدایی اش
افشای علت واقعی جدایی استراماچونی از استقلال
ولی بخشی از آن هم به خود پیشکسوتان برمی گردد و ضعف مدیریت، یک قانون ساده است، وقتی چند ماه به بازیکن و مربی پول نمی دهی همین اتفاق رخ می دهد. یک وقت است پول نبوده و نداده اند که قابل تحمل است ولی من می دانم آن زمان پول در باشگاه وجود داشت. او در مورد انتشار قرارداد استراماچونی می گوید: چرا وقتی قرار است استراماچونی با استقلال پای میز مذاکزه بنشیند قراردادش منتشر شد؟ به چه شکل منتشر شد و
بیرانوند: اتفاقات استراماچونی برای برانکو هم افتاد اما او ماند و جنگید
برای پرسپولیس می ماند. به خاطر همین من احساس می کنم که واکنش برخی باشگاه ها به این دلایل است. من نظرات مدیران باشگاه ها را می خوانم و می بینم که آنها می گویند جان مردم از همه چیز مهمتر است. من هم چنین نظری دارم و می گویم جان مردم از فوتبال مهمتر است. ولی باید از آن سو هم بپذیریم که بعضی ها تحمل ندارند که پرسپولیس برای چهارمین سال قهرمان شود. خیلی ها می گویند استقلال یک بازی کمتر از
رجبی: مجیدی نباید برای همه خط و نشان بکشد
را بگیرد و به همین دلیل باشگاه حال و روز خوشی ندارد. امیدوارم این کرونا باعث شود افرادی جذب بشوند که بیشتر علاقمند به باشگاه استقلال باشند. فرهاد مجیدی نباید از بالا تا پایین خط و نشان بکشد رجبی در ادامه با انتقاد از فرهاد مجیدی توضیح داد: خیلی جالب است؛ آقای سعادتمند پدر خانواده است و بچه خانواده باید تمکین کند. بچه باید زیر روش تربیتی باشگاه باشد. من مجیدی را دوست دارم، چون
تقلب بازیکن پرسپولیس از روی دست دو بازیکن استقلال!
، اعلام کرده باشگاه باید پولش ا پرداخت کند. در گذشته هم طرفین مذاکراتی داشتند که پرسپولیس پذیرفت پول را تا آخر فروردین بدهد ولی به دلیل مشکلات موفق نشد. هیچ بعید نیست او هم ظرف روزهای آینده از اهرم فیفا علیه قرمزها استفاده کند. اوساگونا هم از جمله خریدهایی بود که نشان داد باشگاهها چطور پول های خود را هدر می دهند. منبع خبر : روز نو
امسال که هیچ، سال بعد هم استقلال قهرمان نمی شود
جمع کند و بعد فکر قهرمانی باشد. به هرحال مشکل استقلال را همه می دانند. بله، مشکل استقلال فقط پول است و کسی که پول داشته باشد وارد چنین چالش هایی با بازیکنان نخواهد شد. من روزی که به باشگاه استقلال رفتم تا با آقای سعادتمند صحبت کنم به ایشان گفتم آقای سعادتمند لطفاً طوری حرف نزن که بعد نتوانی عمل کنی. من دوستانه به ایشان مشاوره دادم ونیتم خیر بود. الان که می بینم چنین فضایی به وجود آمده
احتمال جدایی میلیچ و ماندن دیاباته / واکنش به قرارداد جنجالی
قرارداد در چند مرحله تغییر کرده است و متاسفانه فقط بخش پایانی آن منتشر شده است. تمام نهادهای نظارتی هم در جریان این قرارداد هستند. وی با بیان اینکه در حق موسوی ظلم شده است گفت: ایشان آمده است به باشگاه استقلال پول داده است. آیا کار بدی کرده است؟ آیا پولش را پس گرفته است. ما اگر پول نداشتیم چطور می رفتیم بازیکن خارجی می گرفتیم. ایشان در موقعیت بد اقتصادی کشور دو شرکت آمده اند و 20 میلیارد
موسوی: دنبال گرفتن سود و ربا از استقلال نیستم/ سعادتمند 10 کیلو توان دارد، اما می خواهد 500 کیلو را بلند ...
پول بیشتری از آن ها پول بگیرند، علیه همان کمک کنندگان جو رسانه ای راه می اندازند. موسوی تصریح کرد: با این کار فقط مردم را گول می زنند. ما نه سود از باشگاه خواستیم و نه ربایی گرفتیم. هنوز اصل پول مان را نداده اند. حدود 50 روز از سررسید پرداخت اصل پول گذشته و درحالیکه آن را نداده اند، سر جریمه با من دعوا می کنند. او افزود: احمد سعادتمند ، مدیر عامل جدید استقلال چند خبرنگار دور
خلیل زاده: دیاباته معرفت دارد و در استقلال می ماند/ سعادتمند روز جمعه از تقلبی بودن فیش ها خبر داشت
های نظارتی می دانستند. خلیل زاده در مورد اینکه چرا به موسوی ظلم می شود گفت: موسوی آمد پول داد آیا کار بدی کرد؟ الان پولش را پس گرفته ؟ کسی اصل پولش را به او داده زمانی که باشگاه بحران داشت نیامد کمک کند من با روش ایشان مشکل داشتیم اما به این نتیجه رسیدیم نرویم دست مان را دراز کنیم و بگویند پول نمی دهیم اگر پول داشتیم چطور بازی های خارجی را انجام دادیم. موسوی در فضای مجازی حساب باشگاه را
خلیل زاده: دیاباته معرفت دارد و در استقلال می ماند/ سعادتمند روز جمعه از تقلبی بودن فیش ها خبر داشت
های نظارتی می دانستند. خلیل زاده در مورد اینکه چرا به موسوی ظلم می شود گفت: موسوی آمد پول داد آیا کار بدی کرد؟ الان پولش را پس گرفته ؟ کسی اصل پولش را به او داده زمانی که باشگاه بحران داشت نیامد کمک کند من با روش ایشان مشکل داشتیم اما به این نتیجه رسیدیم نرویم دست مان را دراز کنیم و بگویند پول نمی دهیم اگر پول داشتیم چطور بازی های خارجی را انجام دادیم. موسوی در فضای مجازی حساب باشگاه را
احتمال جدایی میلیچ و ماندن دیاباته / واکنش به قرارداد جنجالی
باتماشاگر و چه بدون تماشاگر برگزاری بازی ها خطرناک است و بازی با جان بازیکنان است. اسماعیل خلیل زاده در مورد تغییرات در باشگاه استقلال گفت: افرادی که در باشگاه حضور داشتند با نظر مدیرعامل کنار رفته اند و این جزو اختیارات مدیرعامل است که تغییرات لازم را داشته باشند. خلیل زاده در مورد دو بازیکن خارجی استقلال و احتمال ماندن یا رفتن آنها گفت: میلیچ را نمی دانم بماند یا نه اما دیاباته را می دانم که می ماند. باید پول ایشان را بپردازیم. ایشان بازیکن بسیار بامعرفتی هست و امیدوارم همه ما کمک کنیم که دیاباته در تیم استقلال بماند. کد خبر 4915119 ...
خلیل زاده: آقایان تصمیم گیر لیگ را شروع نکنید
نسبتی با من ندارد. من رئیس اتاق تعاون هستم، وقتی پرونده ها می آید تعاونی ها با من کار می کنند، مسئولیت من در رابطه با صلاحیت آن ها است. مسئول پیگیری تخلفاتشان هستم، دوستان می توانند خوب بررسی کنند روز اول که من قرارداد امضا کردم، از قبل آن همه هیأت مدیره و همه وزارتخانه و همه دستگاه های نظارتی می دانستند. * کل تراز باشگاه را در اختیار مردم قرار می دهم خلیل زاده در مورد اینکه
خلیل زاده: آقایان تصمیم گیر لیگ را شروع نکنید
نسبتی با من ندارد. من رئیس اتاق تعاون هستم، وقتی پرونده ها می آید تعاونی ها با من کار می کنند، مسئولیت من در رابطه با صلاحیت آن ها است. مسئول پیگیری تخلفاتشان هستم، دوستان می توانند خوب بررسی کنند روز اول که من قرارداد امضا کردم، از قبل آن همه هیأت مدیره و همه وزارتخانه و همه دستگاه های نظارتی می دانستند. * کل تراز باشگاه را در اختیار مردم قرار می دهم خلیل زاده در مورد اینکه
خلیل زاده: بعید می دانم سعادتمند و مجیدی با هم مشکل داشته باشند/ اختلافی با مدیرعامل نداریم
الان مدیرعامل باشگاه با من در میان گذاشت و گفت که فیش ها را به دو کارشناس نشان داده و آنها تایید کرده بودند و بلافاصله پس از این اتفاق از فرد مذکور تشکر کردند. رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه امیر سلطانی معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال روز جمعه گفته که فیش ها جعلی است اما مدیرعامل باشگاه دو روز بعد یعنی یکشنبه در سایت باشگاه از هوادار مدنظر تشکر کرد، گفت: من هم این مسئله
سرانجام نیمکت متزلزل استقلال!
بود اعتراض غیر رسمی خود را به تصمیمات سعادتمند نشان داده بود، حتی تا به این لحظه دعوت رسمی مدیرعامل استقلال برای حضور در ساختمان این باشگاه را نپذیرفته است تا معادلات داخلی استقلال هر روز پیچیده تر از قبل شود . برخی از رسانه ها ادعا می کنند که سعادتمند هم تمایلی به همکاری با مجیدی ندارد . حتی اعلام دعوت از مجیدی برای حضور در باشگاه که در کانال باشگاه استقلال قرار گرفت را جمع آوری سند
شاهکار یک هتلدار در باشگاه استقلال!
استقلال موضوع وقتی عجیب می شود که بدانید برای بازپرداخت پول به خودشان، کلی شرط برای باشگاه دولتی تعیین کرده اند. در قرارداد این طور آمده که برای بازپرداخت پول، باشگاه استقلال در صورت هر روز دیرکرد باید 50 میلیون تومان اضافی پرداخت کند! به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،برخی افراد بعد از جدایی خودخواسته از باشگاه استقلال، حالا رفتار ها و اقداماتی دارند که مشخصا موفقیت باشگاه را
فیفا خیال استقلالی ها را راحت می کند؟
این روزها یکی از مهم ترین پرونده های باشگاه استقلال پرونده مارتین فورکل بدنساز فصل گذشته باشگاه است. به گزارش وانانیوز، مارتین فورکل بدنساز فصل گذشته آبی ها تازه ترین دردسر برای استقلال بوده. او که مبلغ 20 هزار دلار از آبی ها طلبکار است به شدت این روزها دنبال گرفتن مطالبات خود رفته. در شرایطی که شنیده می شد آخرین فرصت باشگاه استقلال برای پرداخت پول مارتین فورکل روز چهارشنبه بوده حالا
همه اتفاقات عجیب استقلال
شرکت هایی که ثبت کرده اند پول پارو می کردند. سنگ اندازی از روبرو عجیب اینکه برخی افراد بعد از جدایی خودخواسته از باشگاه استقلال ، حالا رفتار ها و اقداماتی دارند که مشخصا موفقیت باشگاه را هدف تخریب قرار داده اند و هر کاری را انجام می دهند تا به هدف اصلی خود برسند. یکی از این افراد، قرار بود وامی به مبلغ 7 میلیارد تومان در اختیار باشگاه قرار بدهد، اما فقط 4 میلیارد و 700 میلیون
افشاگری از دلیل جدایی استراماچونی از استقلال
ورزش 11 - بسیاری از کارشناسان و پیش کسوتان فوتبال ایران، آندره آ استراماچونی را برترین مربی تاریخ استقلال می دانند، مربی که چندان دوامی در استقلال نیاورد و خیلی زود از این تیم جدا شد. امید روانخواه عضو کمیتۀ فنی استقلال در زمان حضور استراماچونی در این باره اظهار داشت: اینکه استراماچونی فرار کرد، همه اش به وزارت ورزش و جوانان بر نمی گردد. من خودم منتقد وزارت ورزش و جوانان هستم در بحث
متن کامل نامه تهدیدآمیز مربی پیشین استقلال به مسئولان باشگاه + عکس
/> به گزارش تسنیم علی خلف مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال چند روز پیش در این باره گفته بود: حدود 19 هزار دلار از طلب فورکل باقی مانده و باشگاه در تلاش است این مبلغ را به حسابش واریز کند. ما از فیفا زمان می گیریم و پول این مربی را پرداخت می کنیم. انتهای پیام/
داستان لایو 5 ساعته ای که با دعوا تمام شد!
/> * برهانی: مشکل استقلال این است که همیشه مریض و در حال مرگ است! * موسوی: یک روز من آمدم و از جیبم پول دادم تا مشکلات تیم جمع شود. از فرهاد مجیدی، وریا غفوری، حسین حسینی و ... بپرسید که چه کاری انجام دادم. پیام سعادتمند را دارم که برای من فرستاده شما چه خدمات ارزنده ای به استقلال ارائه کردید. به من پیام داده شما برای باشگاه استقلال زحمت کشیدید و در زمان حساسی به کمک تیم آمدید که ارزشمند است