خبر رسمی استقلال دیاباته و میلیچ را تحریک کرد!
سایر منابع:
سایر خبرها
خلیل زاده: بعید می دانم سعادتمند و مجیدی با هم مشکل داشته باشند/ اختلافی با مدیرعامل نداریم
/> وی در واکنش به بحث اختلاف بین اعضای هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: اختلاف شخصی نیست. در باشگاه استقلال اختلاف سلیقه وجود داشته و خواهد داشت. اگر اختلاف سلیقه نباشد، هیئت مدیره توانمندی نخواهد بود اما اگر بحث در چارچوب اخلاق نباشد و دیگران به دروغ آن را مطرح کنند، خوب نیست. امروز اما جلسه بدی نبود. رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت 10 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال خاطر نشان
یک هوادار می خواست پول جباروف را بدهد/ او کلاهبردار است/ استقلال هنوز بیچاره نشده که از هر کسی کمک بگیرد
معاون سابق باشگاه استقلال تهران درخصوص فردی که از خارج کشور به بازیکنان استقلال پول پرداخت می کند شفاف سازی کرد. به گزارش ایلنا، پندار توفیقی در این باره گفت: آن زمان ما برتر باقی مانده طلب جباروف و پول فصل بعدش 134 هزار دلار مربوط خواستیم که قرار بود بخشی از آن را یکی از افراد کنار باشگاه تامین کند. در آن زمان یک هوادار به من گفت که کسی در خارج از ایران هست که حاضر است این پول را بدهد
تشر اعضای هیئت مدیره به سعادتمند ؛ چرا از یک کلاهبردار تشکر کردی؟
و تردید داشت و بعد از اینکه دو صراف به او گفتند فیش ها واقعی است، چنین مصاحبه ای کرد! یعنی مدیرعامل استقلال از خود دو بازیکن نپرسید که آیا پولی به حساب شان آمده یا نه؟! این حرف او، اما از نظر اعضا توجیه قابل قبولی نبود و تأکید داشتند حتی رسیده ها غلط املایی داشته است. سعادتمند در جلسه شنبه فهمید هیئت مدیره بدجور روی اتفاقات این باشگاه حساس است. منبع خبر : خبر ورزشی
مظلومی: بهترین راه در شرایط فعلی ادامه لیگ است
معتقدم او به تنهایی نمی تواند کاری انجام دهد و بار سنگینی روی دوش او خواهد بود حالا که وزارت او را انتخاب کرده باید به این مدیر کمک کند. وی در خصوص اینکه استقلال و مدیرعامل جدید این باشگاه پیرامون تشکر از یک هوادار خارج نشین پیش از پرداخت پول به دیاباته و میلیچ انجام داد گفت: این اتفاق در دوره آقای پندار توفیقی نیز رخ داده بود سعادتمند هم کف دستش را بو نکرده بود که این فرد پولی پرداخت نمی
تشکر مدیرعامل استقلال از ا.ا برغم اطلاع از فیش های جعلی!
معاون ورزشی باشگاه استقلال از خود در مورد اتهام فیش های جعلی که برای دیاباته و میلیچ ارسال شد دفاع می کند. به گزارش ''ورزش سه''، بعد از کنار رفتن امیر سلطانی از سمت معاونت ورزشی باشگاه استقلال اینطور عنوان شد که او در فیش های واریزی جعلی مقصر بوده و به همین دلیل با تصمیم سعادتمند کنار گذاشته شده است. سلطانی در این باره می گوید: اول بگویم که اگر آقای خلیل زاده حرف نمی زدند من هرگز
رسمی؛ 15 روز دیگر ستاره محبوب استقلال قراردادش را فسخ می کند! + عکس
/> در نامه دیاباته به استقلال آمده است که اگر باشگاه 250 هزار دلار پول دیاباته را تا تاریخ 15 می (26 اردیبهشت ماه) پرداخت نکند این بازیکن از طریق فیفا اقدام به فسخ قرارداد خواهد کرد. این بازیکن تا کنون بارها با بدقولی مدیران استقلال راه آمده است اما به گفته یکی از مسوولان باشگاه استقلال آنچه او را ناراحت کرده است ارسال سند جعلی است که این بازیکن آن را به نوعی بی احترامی به خود تلقی کرده است.این اتفاق
فریبا: دو ستاره استقلال را زیر سؤال بردند
زیادی می افتد. تنها فتو شاپ کردن رسید واریز پول ندیده بودیم که دیدیم. با این کار، شخصیت باشگاه دو ستاره را زیر سؤال بردند. فریبا خاطرنشان کرد: سعادتمند مدیرعامل استقلال گناهی ندارد، چون تصور می کرد هوادار خارج نشین کمک کرده است. در گذشته بار ها اتفاق افتاده که هواداری در خارج از کشور بخواهد به استقلال و پرسپولیس کمک کند. وقتی یک نفر مدعی می شود که می خواهد به عنوان مثال طلب وینفرد شفر را بپردازد، کسی نمی گوید این کار را نکن. شخصی که رسید جعلی داده و با فتو شاپ دروغ گفته فرد بی شخصیتی بوده است. باشگاه باید پیگیر این مسئله باشد و با او برخورد کند. منبع خبر : خبر ورزشی ...
یک جریان قوی علیه استقلال وجود دارد
پیشکسوت آبی پوشان گفت: کاملا محسوس است در باشگاه استقلال ساختار جدید در حال شکل گیری است و امیدوارم بگذارند سعادتمند کارش را بکند. صراط: رضا رجبی در گفتگو با مهر اظهار داشت: دلیلش را نمی دانم اما مشخص است یک جریان با شدت و قدرت کار می کند تا استقلال موفق نشود. این جریان بسیار قوی است و برنامه ریزی دقیقی دارد. هر زمان این تیم توان بلند شدن داشته باشد زیر پای آن را خالی می
برهانی: متخلفان استقلال را هم مثل سلطان قیر و سکه دادگاهی کنید
؟ اول باید از طرف هواداران جواب این سؤال را بدهم. چطور؟ هواداران نسبت به رفتار ها و تصمیماتی که طی این دو، سه سال از سوی وزارت ورزش برای باشگاه شان گرفته شده خیلی ناراحت هستند و البته ناراحتی شان هم به حق است. من از چرایی و دلایل انتخاب این افراد از سوی وزارت ورزش خبر ندارم ولی هرچه بوده استقلال را بدبخت کرده و برآیند خوبی نداشته است. پس هوادار به شدت به این مسائل بدبین شده و، چون
تعلل؛ آنچه دیاباته را از استقلال دور می کند
به گزارش مدال و به نقل از ورزش سه، وکیل شیخ دیاباته چندی پیش با ارسال نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که اگر این باشگاه تا تاریخ بیست و ششم اردیبهشت ماه 250 هزار دلار بدهی معوقه او را پرداخت نکند این بازیکن برای فسخ قانونی قراردادش از طریق فیفا اقدام می کند. بعد از رسانه ای شدن این ماجرا احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد پول این بازیکن زودتر از موعد
رجبی: مجیدی نباید برای همه خط و نشان بکشد!
، باشگاه استقلال است. نیتم این بود و آقای خلف را هم دیدم و به ایشان تبریک گفتم. پسر خوبی است و دوستش دارم. بعد هم هیئت مدیره جلسه داشت و من بیرون آمدم. سعی کردم بیرون بیایم تا در دعوا ها نباشیم؛ خبر های خوبی نشنیدم. مشکلات زیاد است و من واقعا ناراحت می شوم. هر کسی در استقلال منافع نداشته باشد، تیشه به ریشه اش می زند او ادامه داد: پیشینه آقای سعادتمند نشان می دهد که انسان صادقی است. الان
حنیف: مجیدی با سعادتمند همسو نیست که به دیدارش نمی رود
خواهند کرد و بارها در تلویزیون به یمن حضورشان در استقلال دیده خواهند شد و مردم نیز در کوچه و خیابان با انگشت آنان را به همدیگر نشان داده و خواهند گفت فلانی مدیرعامل، رئیس یا عضو هیئت مدیره استقلال است اما در این میان فقط هوادار تیم است که دچار ضرر خواهد شد. به نظرت چرا از روزی که سعادتمند روی کار آمده فرهاد مجیدی با او جلسه ای برگزار نکرده است؟ این اتفاق نشان دهنده آن است که
پرداخت مطالبات دیاباته و پادوانی اولویت اصلی استقلالی هاست
ماه مطالبات 250 هزار دلاری اش پرداخت شود تا کار به فسخ قرارداد کشیده نشود. مسئولان باشگاه استقلال و در رأس آن احمد سعادتمند، مدیرعامل این باشگاه طی روزهای اخیر چندین جلسه با یکدیگر برگزار کرده اند تا با تأمین منابع مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند. تا اینجای کار بخشی از این پول تهیه شده و قرار است مابقی نیز آماده شود. همچنین مسئولان استقلال در تدارک تهیه پول برای پادوانی
میلیچ: با دیاباته 400 هزار دلار از استقلال طلب داریم
هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال به همراه شیخ دیاباته طی روزهای گذشته با ارسال نامه به باشگاه استقلال خواستار پرداخت طلب خود شدند. البته بعد از درخواست این 2 بازیکن احمد سعادتمند اعلام کرد تا زمانی که طلب دیاباته، میلیچ و حتی پادووانی پرداخت نشود، هواداران به باشگاه اعتماد نخواهند کرد. خبرنگار فارس با هرویه میلیچ در خصوص نامه موکلش به باشگاه تماس گرفت و از وی در خصوص اقدام جدیدش سوال
آقای مجیدی روی گوشی موبایلت چی داری؟
هم می داند حالا چرا نباید هواداران این باشگاه همه چیز را بدانند آیا بازهم قراردادهایی در کار هست که تکه ای از استقلال را واگذار کرده باشند و بجای ضرب الاجل باز پرداخت سود روزانه بخواهند؟ آیا وقت آن نرسیده که او در مورد اصرارش به حضور موسوی در باشگاه توضیح دهد و یا ریشه اختلاف با سعادتمند را اعلام کند.
سعادتمند و تامین 4 میلیارد منابع مالی
احمد سعادتمند بعد از حدود یک ماه و نیم حضور در استقلال رفته رفته بر شرایط باشگاه مسلط می شود و تلاش می کند منابع ملی لازم را برای رفع مشکلات تیم تامین کند. سعادتمند در اولین گام موثر خود توانسته از یک شرکت 4 میلیارد تومان پول بگیرد و دقیقا از همین منابع هم توانسته بخشی از قراداد بازیکنان استقلال را پرداخت کند. البته مشخص نیست نحوه بازپرداخت این پول به چه شکلی است ولی آنچه مسلم است سعادتمند در تلاش است با تامین منابع مالی لازم بتواند باشگاه را به بهترین شکل اداره کند.
صادقی: همان هایی که استرا را هوا کردند دنبال بردنش به تیم ملی اند!
مدافع اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: الان یک خطری که قبلاً گفته بودم و کسی گوش نکرد دوباره باشگاه را تهدید می کند. به گزارش وانانیوز، امیرحسین صادقی روز گذشته درباره انتشار سند مالی که بین باشگاه استقلال و عبدالرضا موسوی به امضا رسیده تا پولی که به این باشگاه کمک کرده است را با سود پس بگیرد حرف زد. اسناد قرارداد پول قرضی موسوی به باشگاه را دیدید؟ بله، من همیشه تا حدی که لازم است احترام
خلیل زاده: برای بیماری می خواستم جدا شوم
در جلسات باشگاه را نداشتم. رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به جریمه روزانه 50 میلیون تومانی استقلال به دلیل عدم پرداخت وامی که موسوی برای استقلال تهیه کرد، گفت: سعادتمند نامه ای به خبرگزاری ای که قرارداد را منتشر کرده، فرستاده و پرسیده که این نامه ها محرمانه بوده و چه کسی آن را به شما داده است. با این حال، ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. به همه قسمت های نامه ها و قراردادها توجهی
جوان نوشت: عوام فریبی رمز موفقیت مدیران فوتبالی!
پول شان برسند. منتها خبر ندارند که مدیران فوتبالی ما به این راحتی برای پرداخت بدهی ها پا پیش نمی گذارند و تنها به شاکیانی اهمیت می دهند که رأی فیفا را گرفته و باشگاه در یک قدمی محرومیت و کسر امتیاز باشد. جدیدترین شاکی آبی ها دیاباته است؛ او هم از طریق وکیلش هشداری جدی به باشگاه داده است. همین هشدار و تهدید کافی بود تا مدیرعامل باشگاه به نگرانی هواداران به اصطلاح دلسوزی اشاره کند که مرتباً با ارسال
طفره رفتن مدیرعامل استقلال از ماجرای کلاهبرداری مجازی!
خیلی ها توقع داشتند احمد سعادتمند در اولین مصاحبه خود حداقل درباره ماجرای کلاهبرداری یک هوادار و اشتباهی که خودش داشت، عذرخواهی کند. مدیرعامل باشگاه استقلال اخیرا بازیچه یک هوادار شد، هوادار نمایی که با وجود افشاگری ها درباره ترفندهایش برای سرکار گذاشتن مدیران این باشگاه، همچنان استوری می کند که پول دیاباته و میلیچ در راه است! کسی که از آن هوادارنما توقع ندارد چراکه او برای معروفیت خود
واکنش مدیرعامل استقلال به نامه وکیل دیاباته
احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال در واکنش به ارسال نامه وکیل شیخ دیاباتهگفت: این خبر صحیح است و وکیل دیاباته با ارسال نامه ای خواهان دریافت حقوق موکلش شده است و ما وظیفه داریم این خواسته را فراهم کنیم. وی افزود: پیش از این تاکید کردم که آمده ام تا نگذارم حتی یک آجر از استقلال کم شود و بر سر عهد خودم هستم. از طریق همین پیام به هواداران استقلال اعلام می کنم همه تلاشم را
روزهای سخت آقای مدیرعامل
هنوز ادامه دارد. او در مصاحبه ای از یک هوادارِ خارج نشینِ استقلال تشکر کرد که پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد هرویه میلیچ و شیخ دیاباته را بر عهده گرفت. لحن سعادتمند در این مصاحبه طوری بود که انگار پول به حساب این دو بازیکن واریز شده است. اما این اتفاق نه تنها همین حالا که شما این گزارش را می خوانید نیفتاده بلکه انتشار این خبر باعث شده دیاباته و میلیچ عصبانی شوند و تهدید به فسخ قرارداد کنند! دیاباته از
استقلال در محاصره اولتیماتوم های خارجی
تا یک بار دیگر ترس را به جامعه هواداری استقلال تزریق کنند اما احمد سعادتمند در واکنش به این اتفاق موضوع را حل شدنی توصیف و تأکید داشت تا قبل از اتمام مهلت اعلام شده این دو بازیکن به همراه پادوانی طلب خود را دریافت خواهند کرد. اما همزمان با این ماجرا و اطمینان خاطر مدیرعامل استقلال، خبر اولتیماتوم مارتین فورکل بدنساز سابق استقلال منتشر شد که در نامه ای از استقلالی ها خواست ظرف مدت تعیین
کابوس بی پولی استقلال؛ قسمت هزار و چندم!
قرار بود تا پایان فروردین بخشی از دستمزدشان را دریافت کنند و وقتی به آنها گفته شده باید 2 هفته دیگر صبر کنند، در اقدامی هماهنگ علیه مدیرجدید باشگاه موضع تند و تیزی گرفته اند. اما شکاف بین مدیریت و بزرگتر های تیم و نارضایتی بازیکنان داخلی، فعلاً دغدغه اول سعادتمند نیست چرا که پرونده های خارجی استقلال به مرحله اجرای حکم نزدیک شده و هنوز به طور واضح مشخص نیست که آقای مدیرعامل چه تمهیدی برای فرار از