پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۰:۵۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
بی باک نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۰۶ - ۲۳:۴۵

قلعه نویی: دوست دارم استقلال برنده دربی باشد

سرمربی سابق تیم استقلال می گوید: به شخصه دوست دارم که استقلال برنده دربی باشد و بتواند پیروزی را از آن خود کند. به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی در خصوص دربی 81 اظهار داشت: امیدوارم بازی خوب و تماشاگر پسندی برگزار شود البته فکر می کنم با توجه به اینکه دو تیم در بازی های گذشته خود توانسته اند به پیروزی برسند و نتایج خوبی کسب کرده اند بازی خوبی شاهد باشیم ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)