چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۲:۰۸Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
ورزش 11 ۱۳۹۴/۰۸/۰۹ - ۰۲:۰۷

فریبا: استقلال نباید پس از گل بازیکن دفاعی به زمین می آورد/نتیجه دربی ...

به گزارش ورزش 11، بهتاش فریبا در خصوص دربی 81 اظهار داشت: بازی را باید به 2 قسمت فنی و جانبی تقسیم کرد. به نظرم دربی بسیار خوبی در سال های اخیر بود. خیلی کارهای تاکتیکی انجام نشد چرا که بازیکنان دو تیم استرس داشتند. در هر صورت سرعت بازی بسیار خوب بود. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)