باشه، اونا برای چیزهایی که می خواستند خودشون دست به کار می شدند و اونا رو تهیه می کردن. حالا ما در اوضاع واحوال این روزها به مرحله کمبود شکر رسیدیم و بعید نیست با این دست فرمونی که میریم جلو به سمت کاشت چغندر و استخراج قند هم بریم. فروشنده مغازه میان صحبتمان می آید و می گوید که از قبل عید شکر توسط هیچ شرکتی توزیع نشده و به صورت آزاد در بازار موجود است که باید بروند و بخرند، اما خب، قیمت آن آنقدری