پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۸:۰۵Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
تبریزمن ۱۳۹۴/۰۸/۱۲ - ۲۰:۴۰

بازهم مجید جلالی و بازهم تراکتور !

به گزارش تبریزمن، اقا معلم فوتبال ایران که بعد از برکناریش حدود دو فصل پیش از تراکتورسازی ؛ هنوز هم از این تیم دلگیر است و بقولی هنوز نتوانسته انتقام خودش را بگیرد. بخصوص که او بعد جدایی از تراکتور به سایپا پیوست و تمام 4 دیداری را که با سایپا به مصاف تراکتور رفته است را باخته ! تراکتوری ها این روز ها یا بطور کل این فصل علارغم داشتن ستاره های رنگارنگ حال ُ روز خوبی ندارند و با چهارده امتیاز ، بعد از یازده هفته رده ای بهتر از دهمی بدست نیاورده اند ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)