پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۲:۱۷Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
خبرگزاری فارس ۱۳۹۴/۰۸/۱۵ - ۰۱:۲۴

مقصر شکست خودمان هستیم/ سپاهانی ها فکر کردند زرنگند اما ناجوانمردانه گل ...

بهادر عبدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، در خصوص شکست 2 بر صفر راه آهن مقابل سپاهان اظهار داشت: ما در طول 90 دقیقه بازی بسیار خوبی مقابل تیم قدرتمند سپاهان انجام دادیم اما در وقت های اضافه مثل سه چهار بازی گذشته در انجام وظایف خود در زمین سهل انگاری کردیم و نتوانستیم آن دستوراتی که کادر فنی مورد نظرش بود را در زمین پیاده کنیم. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)