سایر منابع:
سایر خبرها
واکنش سخنگوی باشگاه پرسپولیس به داوری ها/ به AFC نامه می زنیم
دیگر برخی اشتباهات را نمی شود اسمش را اشتباه گذاشت. بازیکنان خوبمان را محروم می کنند و بابت اعتراض نیز مربی ما را جریمه می کنند اما اگر داور اشتباه کند چه کسی ضرر می کند. عبدی گفت: همه در فوتبال پاک هستند اما یک سری اتفاقاتی می افتد و ما را به این سمت می برند که برای استحقاق حق ما به مراجعی مراجعه کنیم.
بهروان: اکثر داوران ما اضافه وزن دارن هیچ برنامه تمرینی به آنها داده نمی شود
کشورهای خارجی اعزام شوند. بهروان با اشاره به سوابقش در داوری گفت: من خودم داور و ناظر داوری بودم 5 سال نایب رئیس کمیته داوران عنایت و غیاثی بودم با مسائل داوری بیگانه نیستم نباید اینگونه باشد که داوران ما این همه اشتباه کنند باید سیستم آموزش داوری متحول شود. اکنون داوران ما در روز یا هفته چند ساعت تمرین دارند؟ نباید تا انتقادی از داوری می شود بگوییم مگر شما داور بوده اید، این حرف درستی
نامه حمایتی برای پرسپولیسی که رای دارد/ این تیم مدت هاست که 10 نفره است
آمادگی مطلوب برای قضاوت را ندارند و برخی حرف و حدیث ها نیز بر شدت این مشکلات افزوده است اما از یک نکته نباید غافل شد؛ حال که وزیر ورزش به عنوان متولی اصلی ورزش کشورمان در کوچک ترین حوزه مدیریتی ورزش ورود کرده اند، از این پس یک داور چگونه می تواند با آرامش در مسابقات قضاوت کند؟! حال که از زبان وزیر گرفته تا یک تماشاگر و علاقه مند به فوتبال اشتباه داوری علیه پرسپولیس تأیید شده در دیدارهای
اخراج گلر پرسپولیس تقصیر ذوب آهنی ها بود!
به گزارش افکارخبر ، حاشیه های داوری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن همچنان ادامه دارد. فریدون اصفهانیان با حضور روی خط برنامه شبکه خبر اعلام کرد اشتباه داوری سهوی بوده است: تا وقتی که انسان قضاوت می کند احتمال خطا وجود دارد. در دادگستری ها نیز قاضی ها نیز ماه ها فرصت دارند اما داور در ثانیه باید قضاوت کنند. وی ادامه داد: من می خواهم بگویم که قاضی این همه وقت دارد ممکن است اشتباه کند و بعد در
عبدی: محرومیت داور دردی از ما دوا نمی کند
اعلام می کنند! اما در صورت خطای داوری هیچ اتفاقی رخ نمی دهد. اگر داوری مرتکب خطا شود مدتی محروم می شود اما بار دیگر بازمی گردد این به این معناست که اتفاق خاصی نیفتاده است و با اشتباه داور او بازمی گردد. همه را پاک می بینم اما این اتفاقات ما را به سمتی می برد که از حق خود دفاع کنیم. وی در ادامه انتقاداتش اعلام کرد این ماجرا را تا انتها پیگیری خواهند کرد: از سال گذشته تا کنون همه اتفاقات به
عبدی: رسیدگی نکنند مدارک را به AFC می دهیم
را به خوبی انجام دهد. بازی با استقلال سال گذشته من روی نیمکت نشسته بودم که مرا اخراج کردند پس از آن اعتراض کردیم و سریع حکم مالی آن را ابلاغ کردند در حالیکه باقری و درخشان اعتراض می کردند. داور می گفت من پایم را به زمین کوبیدم اتفاقا خوردبین پایش را زمین کوبیده بود. کمیته انضباطی هم متوجه شد که اشتباه کردند و قرار بود حکم لغو شود و این اتفاق رخ نداد و بار دیگر 3 میلیون مرا جریمه کردند! برخی دوستان
عبدی: در 2 سال گذشته تمام اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس بوده است
این عذرخواهی چه اتفاقی رخ داده است؟ امتیاز یا بازی ما برگشته است؟ ما کلی هزینه می کنیم و مهم تر از آن اینکه احساسات هواداران مان جریحه دار شده، است. وقتی یک رکن در فوتبال یک بار دچار اشتباه شود، ایرادی ندارد، اما وقتی این اشتباهات تکرار می شود، حق یک تیم خرده می شود، دیگر نمی شود نام آن را اشتباه گذاشت. تمام داوران را پاک می بینم اما باید از حق باشگاه هم دفاع کنم وی خاطرنشان
افشاگری تاج درباره خط خوردن میلاد محمدی!
آفتاب : میلاد محمدی روز چهارشنبه در لیست کی روش برای بازی با ترکمنستان و گوام حضور داشت اما به یکباره روز پنجشنبه و بعد از بازی سپاهان- راه آهن در مرحله یک چهارم نهایی از تیم ملی خط خورد و میثم مجیدی جایگزین او شد. اتفاقی که اما و اگرهای زیادی را در ذهن هواداران فوتبال به وجود آورد. مهدی تاج در این باره به خبرنگار ما می گوید: شب قبل از بازی از من خواسته شد که میلاد محمدی بازی
حاج رضایی: آقای کی روش! ما به نگاه و ادبیات شما اعتراض داریم
این ظرف را در تنگناهای سخت اقتصادی و سیاسی و اجتماعی حفظ کردند و برای آن بسیار زحمت کشیده اند بنابراین به این ادبیات شما احترام می گذاریم. آقای کی روش ما به نگاه از بالا به پایین شما اعتراض داریم. اینقدر افتخارات گذشته خود را بر سر ما نکوبید. من واقعا ناراحت شدم وقتی او خطاب به دبیر فدراسیون فوتبال گفت مگر کدام تیم ملی بازی کرده است، انگلیس یا فرانسه؟ متوجه باشید که بازی در تیم ملی هر کشور برای
عکس/ حساسیت کی روش در تمرین
/> پنج دلیل برای برد پرسپولیس در دربی پراید استاندارد است/تشکیل کمپین حق مردم است خودداری دولت بحرین از صدور ویزا برای موسویان معلمان و فرهنگیان بخوانند یک اشتباه مرگبار هنگام ورزش کردن تبانی 5 وزیر برای فیلتر نشدن تلگرام/ غیبت دسته جمعی در جلسه کارگروه فیلترینگ کشاورزی ایرانیان در برزیل آغاز شد/ متقاضیان به وزارت کشاورزی مراجعه
معمای داور ذوب آهن - پرسپولیس
مستقیما به سوی بازیکن رفته و بهش کارت قرمز داده، بعد رفته به سوی کمک داور و ازش خواسته که با وسواس نظر نهایی اش را بدهد. 3-یک بار دیگر این چند جمله را مرور کنیم: رفتم با ایشون صحبت کردم و دو سه بار هم پرسیدم که من دارم اخراج میکنم دروازه بان پرسپولیس رو و جام حذفی هست و پرسپولیس 10 نفره میشه. ایا شما مطمئنید که خطای هند بوده؟ جهانبازی پس از آنکه کارت قرمز را به صادقی داده، رفته کنار میرزابیگی
عبدی: اشتباهات داوری را از طریق کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری می کنیم
برود و داور مسابقه عذرخواهی کند دردی از باشگاه دوا نمی کند. عبدی خاطر نشان کرد: مربیان و بازیکنان از همان هفته نخست به ضعف های داوری اعتراض کردند، اما باشگاه این کار را نکرد تا حاشیه ای ایجاد نشود. وی افزود: داوران اشتباهات خود را جزیی از فوتبال می دانند، اما زمانی آنها حرفه ای هستند که اشتباهات خود را به کمترین حد ممکن برسانند. امیدوارم داوران حرفه ای عمل کنند تا انتقادات از آنها
دایی: چرا وقتی هند آرش افشین قهرمانی را از من گرفت صدای آقایان درنیامد؟
سپاهان در اصفهان کلی علیه من جبهه گیری کردند. در همین بازی اخیر پرسپولیس و صبا که اتفاقاً جهانبازی هم داور بود حق صبا را خوردند. جهانبازی در بازی با ما کلی سوت به نفع پرسپولیس زد. چرا هیچ وقت در مورد داوری فوتبال ایران کار اساسی صورت نمی گیرد؟ متأسفانه همیشه از داوران و مسئولان داوری حمایت بی خود می شود. باید روی داوری فوتبال کشورمان کار فراوانی انجام و برای داوران ما کلاس
آزمایش داوران را شوخی گرفتند، این شد نتیجه اش
جام حذفی رخ داد. جایی که دروازه بان پرسپولیس به اشتباه اخراج شد. برای اینکه کنکاشی در مورد این اوضاع و احوال داوری داشته باشیم و بدانیم چرا داوران فوتبال ایران در این فصل چنین اشتباهات وحشتناکی را مرتکب می شوند به سراغ حسین عسگری رفتیم و با رئیس سابق دپارتمان داوری گفت وگویی تفصیلی به شرح زیر داشتیم. *اشتباهات داوران مهندسی شده نیست فارس: برخی مدعی اند اشتباهات
حرف هایی که محبوبیت علی دایی را کمتر می کند
بعد از گل تیمش مقابل پرسپولیس در همین فصل و نیز اعتراضات او به داور بازی باعث واکنش هواداران پرسپولیس شده بود. اما حالا وی به ماجرای ناداوری ها به ضرر پرسپولیس به شکل دیگری ورود کرده است.علی دایی ، در مورد مسائل مختلف از جمله عدم دعوت بازیکنان این تیم به تیم ملی و وضعیت داوری ها در فوتبال ایران صحبت کرده است. * شرایط این روزهای صبا چطور است؟ خوشبختانه شرایط تیم بد نیست، با
عبدی: اشتباهات داوری سلسله وار بوده است/ به AFC شکایت می کنیم
بازی های لیگ انگلستان کارت قرمزی اشتباه داده شد و پس از بررسی این کارت را بخشیدند. عبدی گفت: در داربی فصل گذشته که درخشان سرمربی بود و من دستیار او بودم، درخشان و باقری با داور صحبت کردند و او به اشتباه من را اخراج کرد. من متوجه نشدم که چرا او من را اخراج کرده است. پس از آن هم برای من حکم مالی ابلاغ کردند. گفتم اشکال ندارد اما قبل از این کار به بگویید چه کرده ام؟ آنها به من گفتند که
بازتاب جهانی دستور رییس جمهور روحانی
روز نو : فضای فوتبال ایران روز گذشته تحت تاثیر دو دستور مهم قرار گرفت؛ یکی دستور ویژه رییس جمهور برای پیگیری اعزام تیم فوتسال بانوان به جام جهانی گواتمالا بود و دیگر داستان دستوری که وزارت ورزش خطاب به فدراسیون فوتبال برای پیگیری اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس صادر کرد. این دو فرمان در حالی همه نگاه ها را متوجه خودش کرده است که به نظر می رسد در صورت طی شدن سیر طبیعی کارها، اصلا نیازی
اشتباهات داوری علیه پرسپولیس سهوی نیست
اما با وجود صدرنشینی استقلال، پرسپولیسی ها از شرایط تیم خود رضایت ندارند. همان طور که شما گفتید استقلال هم اکنون در صدر جدول است و بهترین نتایج را کسب کرده است. در پرسپولیس هم در بخش فنی آنها از سرمربی خوبی برخوردارند که قبلا سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بوده و تقریبا تمام هواداران از برانکو راضی هستند. پس معتقدید این 2 باشگاه از نظر فنی نیز در مسیر پیشرفت قرار دارند؟
مسئول رفتارهای اخلاقی و غیراخلاقی در ورزش چه کسی است؟
انتقاد گرفته و به عنوان مسئول بی اخلاقی ها معرفی می کنند. در نهایت، مجموعه برداشت های ذی نفعان از یکدیگر است که می تواند درک صحیحی از وضعیت اخلاقی در یک جامعه ارائه نماید. هدف از این نوشتار، ارایه توضیحی مختصر دربارۀ ذی نفعان درگیر در ورزش حرفه ای نظیر ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران، خبرنگاران و هواداران ورزشی است. مدیران ورزشی اساساً ورزش حرفه ای باید با مدیر حرفه ای همراه
رویانیان:موضع گیری وزارت،سیاسی است/قرادادهای ژوزه به 8 تا می رسد
افراد سیاسی است. البته معتقدم منظور وزیر ورزش در این صحبت ها من نبودم بلکه بیشتر امیر عابدینی بوده که در این مدت برخی صحبت ها را انجام داده است. به هر حال عابدینی هم استخوان خردکرده این فوتبال است و وزیر حتی اگر با نظرات او موافق نیست باید صحبت های چنین فردی را تحمل کند. اصلا چرا تحمل کند باید تعامل کند. حتی ما از نظر سیاسی در مملکت مان در حال انجام چنین کاری هستیم. با خارجی ها و دشمن هایمان بر سر
چرا همه اشتباهات داوری علیه پرسپولیس است؟/ کفاشیان به خودش زحمت نمی دهد جواب نامه طاهری را بدهد
معاون اقتصادی و ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: زحمات یک تیم با یک سوت اشتباه به هدر می رود اما برای ما سؤال این است: چرا همه این اتفاقات در اصفهان و علیه پرسپولیس است؟ محمد ترکاشوند در گفت وگو با فارس، در خصوص عذرخواهی داوران دیدار تیم های ذوب آهن و پرسپولیس به دلیل اشتباهات داوری در این بازی گفت: آقایان داور! عذرخواهی شما به چه درد ما می خورد؟ آقای طاهری همیشه به بازیکنان می گوید در زمین
به بهانه 37 سالگی علی کریمی
مشخصه های محمدعلی کریمی پاشاکی است. در این گزارش به نمونه هایی از رفتارهای علی کریمی اشاره شده است. عملکردی که صرف نظر از رفتار پهلوانانه در فرهنگ ایران زمین، در عرف بین المللی نیز رفتار جوانمردانه یک سوپر استار، در خارج از محیط ورزش است. برخی از فعالیت های انسان دوستانه این فوتبالیست محبوب ایرانی در زیر آمده است. کودکان و سالمندان بی سرپرست در منطقه محروم
جهانبازی: دوباره تهمت بزنند شکایت می کنم
کنند که چون ما داور هستیم می توانند هر تهمت و حرفی بزنند. البته پرسپولیس هم از جانب داوران خیلی لطمه دیده و از شانس بد شما بوده که الان به تور آنها خورده اید. من که نباید تاوان اشتباه دیگر همکارانم را پس بدهم. داوران دیگر هم اگر اشتباه کرده اند سهوی بوده. مگر دیگر تیم ها از داوری ضربه نمی خورند؟ یادتان نیست همین ذوب آهن در هفته اول لیگ چطور در انزلی باخت؟ از یاد برده اید که
ضربه زدن سرمربی میلان به بطری آب به سمت داور
مهار و ثابت کرد که دروازه بان واقعاً خوب و آینده داری است. سرمربی صربستانی میلان که چند دقیقه پیش از سوت پایان بازی به خاطر ضربه زدن به بطری آب به سمت داور چهارم مسابقه از زمین اخراج شد، گفت: کار من برای ضربه زدن به بطری اشتباه بود، ولی من از دست بازیکنانم عصبانی بودم، نه داور. (با خنده) اگر می خواستم داور را با بطری بزنم که به هدف می زدم!
خسروی: داوران گوشت قربانی شده اند
به نتیجه نرسیده ایم، متاسفانه داوران ما به گوشت قربانی تبدیل شده اند که هر کسی از راه می رسد تکه ای از آن را به سود خود بر می دارد. خسروی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و حتی رسانه ها به سهم خود در به وجود آمدن این وضعیت مقصر هستند. داور انسان است و هر انسانی حق اشتباه دارد، اما متاسفانه به حدی فشار روی داوران وجود دارد که آنها از لحاظ روحی
نیکبخت: عذرخواهی جهانبازی هیچ فایده ای ندارد
. او ادامه داد: مردم و طرفداران پرشمار پرسپولیس چه گناهی کرده اند که باید این گونه تاوان اشتباه داور را پس بدهند و جامی که شاید بیشترین امیدشان به کسب آن جام بود را با یک اشتباه بزرگ از دست داده و تقریباً بیشتر امیدشان را در این فصل از دست بدهند؛ دیداری که داور با اشتباهش خیلی در روند بازی و رقم خوردن نتیجه آن نقش داشت. نیکبخت تأکید کرد: پرسپولیس در دیدار با سایپا و چند دیدار دیگر هم شدیداً
حالا که رفته چه فایده؟
/> مراسم تقدیر و تشکر در این شرایط واقعاً چه فایده ای دارد؟ اینکه محرم نویدکیا حالا و پس از تمام آن قهر و آشتی ها می گوید هواداران باید حرمت فرکی را نگه دارند واقعاً چه سودی به حال این مربی دارد؟ تقدیر و تشکر از اهالی ورزش خوب است اما چه بهتر که این اتفاق در وقت مقتضی رخ بدهد ؛ نه حالا که کار از کار گذشته است. حسین فرکی
شاهکار آقای خاص؛ قهرمان فصل پیش به سقوط نزدیک شد / این جای برای نفس کشیدن هوا کم است!
هواداران را هم لبریز کرده است. ولی آن ها هنوز به واسطه همان عشق به تیم احساس وظیفه در حمایت از تیمشان همچنان صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته اند. این باخت خوزه مورینیو را یک قدم دیگر به اخراج نزدیک کرد. وضعیت چلسی در لیگ جزیره که اصلا قابل دفاع نیست و روز به روز هم در حال بد تر شدن است. ولی از سوی دیگر این تیم در لیگ قهرمانان اروپا با گذشت 4 پشت سر پورتو 10 امتیازی با 7
راهکارهای نصیرزاده برای خروج از بحران داوری
پرسپولیس بوده ولی فراموش نکنید که حتی اگر این اشتباهات باز هم تکرار شود، تعمدی نیست و باید آن را جزو خطاهای انسانی دانست. کارشناس داوری فوتبال کشور تاکید کرد: داوران بر اساس توانمندی سوت می زنند نه بر اساس ویژگی های سازمانی. یعنی اگر قضاوت دربی خوب بود این مسئله هیچ ارتباطی به کمیته داوران پیدا نمی کند و در مقابل اگر اشتباه در اخراج دروازه بان پرسپولیس در دیدار با ذوب آهن تصمیم اشتباهی
انجام تست آمادگی جسمانی زنانه از داوران مرد!
اینکه وقتی اکنون در مورد داوران خطاکار صحبت می کند و اینکه ممکن است یک سبد سیب دو عدد سیب ناسالم هم داشته باشد ممکن است اذهان به سمت یدالله جهانبازی معطوف شود، گفت: منظور من اصلا این داور نیست.من در مورد ایشان چنین اعتقادی ندارم. او در بازی پرسپولیس و ذوب آهن از صحنه جا ماند و خودش هم گفته که کمک داور باعث شد چنین تصمیم اشتباهی را بگیرد که اگر اینگونه باشد کمک داور اشتباه کرده و حق دخالت در داوری را در آن صحنه نداشته است. او فقط می توانسته بگوید که خطا داخل محوطه جریمه صورت گرفته یا خارج از آن.