چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۰۲:۱۹Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
آوای آبی پوشان ۱۳۹۴/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۶

جهانبازی: آقای برانکو! می روم رستوران گریه می کنم ولی شما هم باید به حال ...

www.tasnimnews.com داور فوتبال کشورمان گفت: آقای برانکو! می روم رستوران و گریه می کنم، اما آیا گریه های من دردی را از شما و پرسپولیس دوا می کند؟ یدالله جهانبازی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم در واکنش به نامه مهدی تاج به علی کفاشیان پس از قضاوت وی در دیدار ذوب آهن اصفهان – پرسپولیس و اینکه رئیس سازمان [...] ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)