سایر منابع:
سایر خبرها
این ها اما نمی تواند توجیه ضعف های فیلمنامه بی حسی موضعی باشد. ماجرا از این قرار است که ماری با شاهرخ نامزد کرده و نامزدش را به خانه ی مشترک با برادرش می آورد. جلال، برادر ماری به خانه می آید و با حضور بی مقدمه ی شاهرخ مواجه می شود. برادر البته از آن کاراکترهای نمونه ای غیرتی نیست، خیلی ریلکس و اصطلاحا روشنفکرانه با قضیه برخورد می کند. نقش برادر را حبیب رضایی بازی می کند. ماری یا همان باران کوثری ...
. می توان با کلمات فضاهایی را خلق کرد و نشان داد که حتی با هیچ تصویری نمی توان آن را به وجود آورد و یکی از بالابلندی های شعر نسبت به هنرهای دیگر برای من در همین جاست، شما اگر دیوان کبیر مولانا جلال الدین را از این منظر بنگرید می بینید مولوی شاعر بسیار پیشروی است یعنی برخی از مولفه هایی که امروزه در جهان به معیارهای شعر مدرن و پست مدرن اطلاق می شود، شما می توانید در دیوان کبیری که در قرن پنجم و شش ...
شخصیت در یک شب گردی سرخوشانه و بی هدف که حاصلی جز هیچ ندارد، داده ای بر ایده های فلسفی فیلمساز اضافه نمی کند و در ادامه مخاطب نیز از وضعیت شخصیت ها به درکی شبه فلسفی نخواهد رسید. فضای ابزورد و پوچ داستان بی حسی موضعی ، روایتگر انسان محصور در اقتضائات دنیای پست مدرن است که نسبت او را با جهان بر اساس پوچ انگاری برقرار می سازد. اثر سعی دارد برای معنازدایی از موقعیت های متفاوتی که هر کدام به ...
می دهد. دوئت به دلیل رنجی که از فرم و فیلمنامه می برد، در نهایت حتی پیامی که در لایه زیرمتنی خود می تواند داشته باشد را منتقل نمی کند و در میدان بی مخاطب خود، بازنده می شود. انتهای پیام/ این پست 64 بار بازدید شده