با علی رهبری امتناع کردند و تنها به تکذیب فاجعه رخ داده دست زدند؟ چرا هیچکدام از رسانه های همسو با مرادخانی مصاحبه ای با رهبری و سفی، مدیر ارکستر انجام ندادند؟ اگر به قول معاونت هنری اصلا همان شب اول اجرا آوازخوانی زن در اجرا انجام نشده، چرا فیلم اجرای افتتاحیه منتشر نمی شود؟ مگر نمی توان با انتشار یک فیلم ساده غائله را خواباند؟ آیا تکذیب این رویداد واضح که مقابل 700 تماشگر در تالار وحدت روی صحنه راحت بود یا انتشار اجرای شب اول اپرای عاشورا ؟ سوالاتی از این دست جوابهایی دارند که با مشاهده روند فعالیت مرادخانی در دوران حضورش در معاونت هنری ارشاد روشن تر خواهد شد. ...
رحمانیان آن را در تالار وحدت و مقابل علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد روی صحنه برد نیز به شکل واضح و آشکاری با آوازه خوانی خاص یک زن همراه بود. به نظر میرسد قبح شکنی و ورود به خط قرمزهای فرهنگی و هنری که تا پیش از این توسط جریان های شبه روشنفکری و در "پس پرده" صورت میگرفت؛ در سایه غفلت نهادهای فرهنگی و نظارتی و حمایت "نفوذی ها"، به فرایندی رسمی و چه بسا طلبکارانه تبدیل شده است...
در تازه ترین تک خوانی زنان، در کنسرت تئاتر در روزهای آخر اسفند... که محمد رحمانیان آن را در تالار وحدت و مقابل علی مرادخانی، معاون هنری وزیر ارشاد روی صحنه برد نیز با آوازه خوانی و... یک زن همراه بود. ظاهراً این روند همانطوری که برخی مدیران ارشد ارشاد گفته اند سلسله اقداماتی هدفمند و از پیش طراحی شده به منظور درهم شکستن خطوط قرمز نظام و انقلاب هستند.
علی (ع) در قبال این اعتراضات، دو نوع برخورد متفاوت داشت: با منتقدان و معترضان ناآگاه که از سرِ غفلت و کوته نظری زبان به انتقاد می گشودد، برخوردی نرم و ملایم داشت؛ نخست، سخن آنان را می شنید و آن گاه با بیانی متین به انتقاداتشان پاسخ می داد، ولی با منتقدان و معترضانی که قصد توطئه و تضعیف پایه های نظام و تحریک احساسات مردم را داشتند، از کلمات شدید و کوبنده استفاده می کرد و آن گونه عرصه را بر آنان تنگ می نمود که مجال هر نوع تحرکی را سلب و ایشان را از رفتارشان پشیمان می ساخت.