پنجشنبه ۰۴ تیرساعت ۰۶:۲۰Jun 2026 25
جستجوی پیشرفته
افق نیوز ۱۳۹۴/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۳

خوشحالی استقلالی ها از محرومیت بازیکن شان!

هافبک ملی پوش استقلال با دو اخطاره شدن در بازی ترکمنستان بازی گوام را از دست داد تا آبی ها از این اتفاق خوشحال شوند. سفر تیم ملی به گوام خسته کننده بود. برای این بازی چند نفری ویزایشان حاضر نشد و البته امید ابراهیمی هافبک استقلالی تیم ملی هم مقابل ترکمنستان اخطار گرفت تا به خاطر 2 اخطاره شدن سفرش به گوام کنسل شود. استقلالی ها بابت این مسئله خوشحال هستند چون حالا امید به گوام نرفته و می تواند بدون خستگی و هیچ مشکلی استقلال را مقابل فولاد همراهی کند. ... ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)