ادعای آماده باش آمریکا و اسرائیل برای جنگ با ایران! | واکنش ایران به ...
سایر منابع:
سایر خبرها
ظریف: ایران به دنبال جنگ با آمریکا نیست
آمریکا و اعزام بمب افکن های بی 52 و هواپیماهای سوخت رسان به این بمب افکن ها در گزارشی نوشت: آمریکا و اسرائیل آماده جنگ با ایران هستند. در این گزارش می خوانیم:اوضاع جاری در خاور میانه به شدت، رو به وخامت است. در آستانه سالگرد ترور سردار قاسمی سلیمانی توسط آمریکایی ها، در منطقه منتظر انتقام جویی باشند. در این زمینه، آمریکا زیر دریایی هسته ای و رزم ناوهای خود را به خلیج فارس اعزام کرده است.
تحرکات خطرناک آمریکا در منطقه؛ ترامپ به دنبال چیست؟
در حال حاضر تمامی نشانه ها حکایت از این دارد، که دونالد ترامپ در 2 هفته باقی مانده به پایان ریاست جمهوری اش به دنبال برنامه ای در خاورمیانه است، نشانه هایی که با انتقاد های اخیر جو بایدن جدی تر شده اند. رئیس جمهور منتخب آمریکا با انتقاد از عدم همراهی دولت ترامپ در فرایند انتقال قدرت نسبت به تضعیف امنیت آمریکایی ها هشدار داد، اما مشخصا تأکید کرد که تیم انتقال قدرت او به ویژه در وزارت دفاع با مانع و سد راه مواجه شده و مقام های دولتی در این وزارتخانه با منصوبان رئیس جمهوری منتخب همکاری لازم را به عمل نمی آورند. ...
مراقب تله باش
آمریکایی ها هستند تا ترامپ در حال رفتن را به بهانه ای ساختگی به جنگ بکشانند. ظریف خطاب به رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: ترامپ، مراقب تله باش. هرگونه آتش بازی، پاسخ متقابل جدی همراه خواهد داشت به خصوص علیه همان دوستان صمیمی ات. وزیر امور خارجه روز پنج شنبه هم در توییتی در این خصوص نوشت: به جای مبارزه با کرونا در آمریکا، ترامپ و همپایگی هایش میلیاردها دلار برای ارسال بمب افکن های B52 و ناوگروه به منطقه
تنش بین ایران و آمریکا؛ درگیری نظامی چقدر محتمل است؟
سلام نو – سرویس بین الملل: تنش های بین ایران و آمریکا در هفته گذشته بار دیگر اوج گرفت، اوجی که با حمله به سفارت آمریکا در عراق، ورود ناو هواپیمابر آمریکا به خلیج فارس و توییت هشدار دهنده ظریف همراه شد. محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران روز پنجشنبه از دریافت اطلاعاتی از عراق سخن گفت که به گفته او از نقشه ای برای سر هم کردن بهانه ای برای جنگ حکایت داشت. وی در واکنش به پرواز مجدد بمب
هشدار ظریف به ترامپ: هرگونه آتش بازی، پاسخ متقابل جدی به همراه دارد
سناریویی پاسخ لازم خود را آماده داریم. امیدواریم در این روزهای آخر خروج از کاخ سفید از هر تنش زایی دست بردارند. علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نیز عصر روز دوشنبه هشتم دی ماه در واکنش به افزایش تحرک ارتش آمریکا در منطقه در توئیترش نوشت: افزایش تحرک ارتش آمریکا در منطقه، نمایشی پدافندی و ناشی از ترس، به دلیل شرارت های گذشته است. این اقدامات، آنتروپی ناامنی را بالا برده و موجب سوء تفاهم های زیان بار می شود. امنیت در منطقه تنها با خروج عوامل خارجی ضد ثبات محقق می شود. انتهای پیام/ ...
سایه جنگ ایران و آمریکا بر سر رفع تحریم ها/ تهران به دنبال حمله تلافی جویانه است؟
/> العربیه روز گذشته با انتشار خبری به نقل از سفیر روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که ایران قصد دارد سطح غنای اورانیوم را به زودی به 20 درصد برساند. العربیه نوشت که دیده بان هسته ای سازمان ملل به اطلاع شورای حکام رسانده است که ایران گفته است قصد دارد به غنی سازی اورانیوم با خلوص 20 درصد بپردازد. در شرایطی که ایران از زمان پیروزی جوبایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها به
نزول 8میلیارد دلاری بورس زیر سایة افزایش تنش
محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران در یک پیام توییتری نوشت: اطلاعات به دست آمده از عراق حاکی از توطئه ای برای ساخته و پرداخته کردن بهانه ای برای جنگ است؛ ایران دنبال جنگ نیست اما از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع می کند. نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل نیز در نامه ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت نسبت به هرگونه ماجراجویی نظامی آمریکا در خلیج فارس هشدار داد. همه این خبر ها به همراه پرواز هواپیماهای
راز عقب نشینی ناو هواپیمابر آمریکا از خلیج فارس
مردم نیوز : روز جمعه در میان مانورهای هواپیماهای استراتژیک بی 52 آمریکا و نمایش حضور پررنگ نظامی در خلیج فارس اما به یکباره کاخ سفید تصمیم گرفت تا دستور عقب نشینی ناو هواپیمابر نیمیتز را صادر کند. این اقدام تنها دو روز پس از آن انجام شد که آمریکا بمب افکن های استراتژیک بی 52 را در فراز منطقه به پرواز درآورد و زیر دریایی اتمی اس اس جورجیا را نیز به سوی منطقه روانه کرد و همچنین یک هفته پس از آنکه
توطئه ایی برای آغاز جنگ...
ابوالفضل خدائی : روز گذشته بود که محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران طی توئیتی نوشت اطلاعات به دست آمده از عراق حاکی از توطئه ای برای ساخته و پرداخته کردن بهانه ای برای جنگ است. ظریف در ادامه تصریح کرد که ایران به دنبال جنگ نیست، اما "آشکارا و مستقیم" از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع خواهد کرد. موضوعی که ظریف به وزرای خارجه کویت و قطر نیز گوشزد کرد و گفت مسئولیت هر گونه ماجراجویی در منطقه
اختلاف در پنتاگون بر سر احتمال اقدامی از سوی ایران در سالگرد ترور سردار سلیمانی
. یک مقام پنتاگون گفت: چندین نشانه نگران کننده از برنامه ریزی پیشرفته و آمادگی برای حملات در عراق وجود دارد که به نظر می رسد هدف منافع ارتش و آمریکا است. با این حال مقام های وزارت دفاع تأکید می کنند که هیچ برنامه ای برای اقدامات تهاجمی علیه ایران وجود ندارد و تلاش برای تقویت نیروهای آمریکایی در منطقه مربوط به بازدارندگی حملات ایران است، نه انجام یک حمله پیشگیرانه. دو بمب افکن بی - 52 آمریکا روز گذشته در یک پرواز رفت و برگشت به خاورمیانه که بیش از 30 ساعت طول کشید و با سوخت گیری هوایی انجام شد، بر فراز خلیج فارس به پرواز درآمدند. ...
صبراستراتژیک تهران مقابل پازل جنگ
ارتش صهیونیستی از کانال سوئز برای ورود به خلیج فارس قابل بررسی است. ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کام) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دو بمب افکن B-52 نیروی هوایی این کشور روز چهارشنبه در منطقه خاور میانه و بر فراز آب های خلیج فارس به پرواز درآمده اند. شبکه بی بی سی مدعی شد که این سومین دور از پرواز بمب افکن های آمریکایی بر فراز خلیج فارس در یک ماه و نیم گذشته است که هم زمان با روزهای
هشدار ظریف به باند ترامپ | در پی علائم تنش آفرینی در منطقه اعلام شد
همزمان وزیر خارجه ایران نیز در گفت وگو با همتای کویتی خود تاکید کرده مسوولیت عواقب هرگونه ماجراجویی احتمالی در منطقه بر عهده واشنگتن خواهد بود. شیخ احمد ناصر المحمد الصباح وزیر امورخارجه کویت روز پنج شنبه در گفت وگوی تلفنی خود در آغاز سال میلادی جدید با محمدجواد ظریف آخرین مسائل روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای را مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار داد.
سی ان ان: ایران و آمریکا آمادگی رزمی خود در خلیج فارس را افزایش داده اند
درگیری نیست اما با قاطعیت از حقوق خود دفاع خواهد کرد. در روزهای گذشته از سویی ایالات متحده هواپیماهای بی-52 قادر به حل بمب هسته ای را بر فراز خلیج فارس به پرواز در آورده و از سوی دیگر ایران اعلام کرده که به زودی غنی سازی 20درصدی اورانیوم را آغاز خواهد کرد و تنها منتظر دستور رهبر جمهوری اسلامی است. علی اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران شامگاه جمعه با حضور در یک برنامه
افزایش آماده باش خلیج فارس در 48 ساعت گذشته
اقدامی در خلیج فارس علیه نیروهای آمریکایی است. در همین زمینه، روزنامه نیویورک تایمز نیز دو روز پیش به نقل از تحلیلگران امنیتی آمریکا گزارش داد که ایران سطح آماده باش سیستم پدافند هوایی و نیروهای دریایی خود را افزایش داده است. در همین زمینه، نمایندگی ایران در سازمان ملل روز گذشته پرواز بمب افکن های آمریکایی بر فراز خلیج فارس و دریای عمان را ماجراجویی نظام و تحریک آمیز خواند
خاورمیانه نگران جشن خداحافظی ترامپ
کشور، آشکارا و مستقیم خواهد بود. محمدجواد ظریف در توییتر نوشت: دونالد ترامپ و طرفدارانش به جای مبارزه با کووید 19 در آمریکا میلیارد ها پول را صرف به پرواز درآوردن [بمب افکن های]بی52 و فرستادن نیروی دریایی به منطقه ما می کنند. اطلاعات به دست آمده از عراق نشانگر دسیسه ای برای جورکردن بهانه جنگ است. ایران به دنبال جنگ نیست، اما آشکارا و مستقیما از مردمش، امنیتش و منافع حیاتی اش دفاع خواهد کرد .
برای هر گونه واکنش آماده هستیم
منطقه اعلام کرد، این اقدامات محیط امنیتی پیشاپیش پرتنش این منطقه بسیار حساس را وخیم تر کرده است. روز چهارشنبه دهم دی دو فروند بمب افکن غول پیکر آمریکایی که قابلیت حمل سلاح هسته ای دارند از پایگاهی در داکوتای شمالی به پرواز درآمدند و پس از گشت زدن بر فراز خلیج فارس به پایگاه خود بازگشتند. این دومین پرواز بمب افکن های استراتژیک بی52 نیروی هوایی ارتش ایالات متحده بر فراز خلیج فارس در یک ماه
هشدار ظریف به باند ترامپ
امنیت و دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که ماجراجویی نظامی آمریکا در خلیج فارس و دریای عمان به ویژه در هفته های اخیر افزایش یافته است. به گزارش ایسنا طی این نامه آمده است: آمریکا علاوه بر اعزام سلاح های پیشرفته و بسیار پیچیده به این منطقه در چند هفته گذشته به انجام برخی اعمال تحریک آمیز نظامی نیز مبادرت کرده است که از جمله می توان به پرواز تعدادی از بمب افکن های راهبردی دوربرد در روزهای اخیر بر فراز
ترس و وحشت واشنگتن از انتقام سخت
تحرکات نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس در پیامی توئیتری نوشت: به جای مبارزه با کرونا در آمریکا، دونالد ترامپ و همراهانش میلیاردها دلار را برای به پرواز درآوردن (بمب افکن های) بی52 و اعزام ناوگروه به منطقه ما به باد می دهند. اطلاعات به دست آمده از عراق حاکی از توطئه ای برای ساخته و پرداخته کردن بهانه ای برای جنگ است. وی در ادامه تاکید کرد: ایران به دنبال جنگ نیست اما آشکارا و بی درنگ از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع خواهد کرد.
دیپلماسی ظریف در مقابل تحرکات اخیر ترامپ
اخیر افزایش یافته است. در این نامه آمده است آمریکا علاوه بر اعزام سلاح های پیشرفته و بسیار پیچیده به این منطقه در چند هفته گذشته، به انجام برخی اعمال تحریک آمیز نظامی نیز مبادرت کرده است که به پرواز در آوردن تعدادی از بمب افکن های راهبردی دوربرد خود در روزهای اخیر بر فراز خلیج فارس از جمله آنها است. نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد یادآور شده است: به موازات این تحرکات، مقامات آمریکا نیز
هشدار ایران درباره ماجراجویی آمریکا در خلیج فارس
هرگونه ماجراجویی احتمالی برعهده واشنگتن خواهد بود. نمایندگی کشورمان در سازمان ملل هم درنامه ای خطاب به رئیس شورای امنیت و دبیر کل سازمان ملل گفت: آمریکا علاوه بر اعزام سلاح های پیشرفته و بسیار پیچیده به این منطقه در چند هفته گذشته به انجام برخی اعمال تحریک آمیز نظامی نیز مبادرت کرده که ازجمله شامل به پرواز درآوردن تعدادی از بمب افکن های راهبردی دوربرد خود در روزهای اخیر بر فراز خلیج فارس است. در پی
ظریف: اطلاعات به دست آمده از عراق حاکی از توطئه ای برای ساخته و پرداخته کردن بهانه ای برای جنگ است / ...
وزیر خارجه ایران در واکنش به تحرکات نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس تصریح کرد که ایران بی درنگ از مردم، امنیت و منافع ملی خود دفاع خواهد کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، ظریف در پیامی توییتری نوشت: بجای مبارزه با کرونا در آمریکا، دونالد ترامپ و همراهانش میلیاردها دلار برای به پرواز درآوردن (بمب افکن های) بی52 و اعزام ناوگان دریایی به منطقه ما هدر می دهد. وی تاکید کرد: اطلاعات از عراق نشان دهنده نقشه بهانه سازی برای جنگ است. ظریف خاطرنشان کرد: ایران به دنبال جنگ نیست اما آشکارا و بی درنگ از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع خواهد کرد. ...
ظریف : آمریکا دنبال بهانه برای جنگ است
او در ادامه نوشت: "ایران به دنبال جنگ نیست اما آشکارا و بی درنگ از مردم، امنیت و منافع حیاتی خود دفاع خواهد کرد ." ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنت کام) دیروز اعلام کرد که دو بمب افکن B-52 نیروی هوایی ایالات متحده در منطقه خاور میانه و بر فراز آب های خلیج فارس به پرواز درآمده اند . این سومین دور از پرواز بمب افکن های آمریکایی بر فراز خلیج فارس در یک ماه و نیم گذشته است که هم زمان با روزهای پایانی
سنتکام: ایران از بمب افکن ها نمی ترسد/ به دنبال جنگ نیستیم
داریم. وی افزود که ما دنبال درگیری نیستیم ولی هیچ کس نباید توانایی ما برای دفاع از نیروهایمان یا واکنش قاطعانه به هرگونه حمله را دست کم بگیرد. بمب افکن های استراتژیک آمریکا روز چهارشنبه بار دیگر بر فراز خلیج فارس به پرواز در آمدند. یک مقام ارشد نظامی آمریکا اعلام کرده است که که پرواز این دو بمب افکن بی-52 درمیانه نگرانی ها از احتمال اقدام تلافی جویانه ایران در سالروز
احتمال جنگ ایران و آمریکا در آستانه سال نو میلادی و شهادت سردار سلیمانی
برای تبلیغات،دو بمب افکن B-52 هم بر فراز خلیج فارس به پرواز درآورده اند. سردار دهقان با هشدار با ترامپ درباره احتمال جنگ نوشت: تمام پایگاه های نظامی شان در منطقه زیر پوشش موشک های ماست. وی همچنین در توئیت خود درباره ماجراجویی های اخیر دولت ترامپ نوشت: به اخراجی کاخ سفید توصیه می کنم سال نو میلادی را برای آمریکایی ها به عزا تبدیل نکند. به گزارش صدای ایران ، در
ترامپ با نیمه کاره گذاشتن تعطیلات به پایتخت بازگشت
وی در واکنش به پرواز مجدد بمب افکن های آمریکایی بی 52 در نزدیکی مرزهای ایران دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و همدستانش را متهم کرد که به جای مقابله با شیوع کووید 19 در آمریکا میلیاردها دلار را با اعزام بمب افکن ها و ناوگان جنگی به منطقه هدر می دهند . وزیر امور خارجه ایران در انتهای توئیت خود به زبان انگلیسی هشدار داده است که هرچند ایران به دنبال جنگ نیست اما به طور آشکار و مستقیم از مردم
ظریف:به دنبال سرهم کردن بهانه ای برای جنگ هستند
به گزارش ورس ، محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان روز پنجشنبه از دریافت اطلاعاتی از عراق سخن گفت که به گفته او از نقشه ای برای سر هم کردن بهانه ای برای جنگ حکایت دارد. وی در واکنش به پرواز مجدد بمب افکن های آمریکایی بی 52 در نزدیکی مرزهای ایران دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده و همدستانش را متهم کرد که به جای مقابله با شیوع کووید 19 در آمریکا میلیاردها دلار را با اعزام بمب
توضیح سنت کام درباره اعزام بمب افکن به خاورمیانه
به گزارش شفاف ، کنث مک کنزی ، رئیس سازمان تروریستی سنت کام امروز چهارشنبه بار دیگر تأکید کرده که واشنگتن دنبال درگیری با ایران نیست. بمب افکن های نیروی هوایی آمریکا امروز چهارشنبه برای سومین بار ظرف 45 روز گذشته بر فراز خلیج فارس به پرواز درآمدند. واشنگتن گفته هدف از این پرواز ها اخطار به ایران، در بحبوحه احتمال اقدام تلافی جویانه این کشور در سالروز ترور سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده