نظر شما درباره این عکس چیست؟/ اخراج 2 نفره!
سایر منابع:
سایر خبرها
کنایه حسینی به مدافع پرسپولیس / آقای با غیرت باعث شد تیمش 3 امتیاز از دست بدهد
ولی داور فقط به آنها تذکر می دهد و اگر کار خیلی بالا گرفت نهایتاً کارت زرد می دهد و واقعاً کاری نکرده بودم که اخراج شوم و فکر می کنم داور چون می دانست بازیکن آنها اخراج می شود من را هم اخراج کرد. مدافع ذوب آهن ادامه داد: هیچ تیمی اندازه ما از داوری ضربه نخورده است. هفته اول مقابل فولاد خطای بیرون محوطه را پنالتی گرفتند. هفته دوم دقیقه یک وحید محمدزاده را اخراج کردند و همینطور تا انتها
عبدالله حسینی: چرا بازیکنی که هنوز 6 ماه نشده به پرسپولیس آمده خودش را وسط انداخته است؟
آید ولی داور فقط به آنها تذکر می دهد و اگر کار خیلی بالا گرفت نهایتاً کارت زرد می دهد و واقعاً کاری نکرده بودم که اخراج شوم و فکر می کنم داور چون می دانست بازیکن آنها اخراج می شود من را هم اخراج کرد. مدافع ذوب آهن ادامه داد: هیچ تیمی اندازه ما از داوری ضربه نخورده است. هفته اول مقابل فولاد خطای بیرون محوطه را پنالتی گرفتند. هفته دوم دقیقه یک وحید محمدزاده را اخراج کردند و
حسینی: وجود دارم، اما مثل شما بددهن نیستم/ آقای آقایی! غیرت پرسپولیسی داشتی، اخراج نمی شدی
بی دلیل نشان دادن غیرت به تماشاگران پرسپولیس نیست. شاید سال اولش در این تیم است و می خواهد هرطور شده با این کارها بگوید من بازیکن با غیرتی هستم، اما اگر این بازیکن غیرت داشت، اخراج نمی شد تا تیمش 10 نفره شود. وی افزود: اصلا فرض را بگیرید که من کار اشتباهی کردم؛ شما که می دانی یک کارت زرد داری و تیمت با یک گل جلو هست، چرا حرکتی انجام می دهی که کارت قرمز بگیری و از همان جناح تو، تیمت گل
نظر کاربران درباره صحنه جنجالی بازی پرسپولیس-ذوب آهن
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ در بازی روز گذشته میان پرسپولیس و ذوب آهن که درنهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، صحنه ای جنجالی رخ داد. در این صحنه بازیکنان پرسپولیس و ذوب آهن درگیر شدند و درنهایت سعید آقایی از پرسپولیس و عبدالله حسینی از ذوب آهن با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شدند. کاربران خبرآنلاین درباره این صحنه نظرات خود را به اشتراک گذاشتند؛ عده ای معتقد بودند که در
واکنش تند مدافع ذوب آهن به اظهارات سعید آقایی: مثل شما بددهن نیستم!
: با صحبت هایی که آقا رحمان بین دو نیمه انجام دادند، در نیمه دوم کاملا بهتر از پرسپولیس کار کردیم و سوار بر بازی بودیم؛ حتی اگر دقت می کردیم و خوش شانس بودیم، می توانستیم گل های بیشتری بزنیم ولی یک امتیاز هم برابر تیم فینالیست آسیا نمی تواند بد باشد و از بچه های تیم تشکر می کنم که تا لحظه آخر تلاش کردند تا بازنده نباشیم. لحظه ای که شروع درگیری دو مدافع پرسپولیس و ذوب آهن بود و با اخراج هر
ماجرای اخراج دو بازیکن پرسپولیس و ذوب آهن
به گزارش وانانیوز، داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن درباره اخراج یک بازیکن از هر دو تیم توضیح مختصری داد. دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که در دقیقه 89 این مسابقه سعید آقایی از پرسپولیس و سید عبدالله حسینی از ذوب آهن با کارت قرمز داور مواجه شدند. بیژن حیدری، داور بازی پرسپولیس و ذوب آهن پس از این دیدار درباره برخوردهای دقایق پایانی
لحظه اخراج جنجالی سعید آقایی (عکس)
بود که کار را به درگیری فیزیکی همه جانبه رساند. چند لحظه بعد باوجود دخالت تیم داوری و بازیکنان، آقایی و حسینی در سمت دیگر محوطه جریمه در آستانه درگیری قرار گرفتند تا بیژن حیدری با کارت به سراغشان برود. داور آرام بازی در حالی کارت قرمز را ابتدا به سعید آقایی و سپس عبدالله حسینی نشان داد که هر دوی آن ها از تصمیم او متعجب و ناراضی بودند. سه دقیقه بعد از این اخراج ذوب آهن از همان جناح چپ
سعید آقایی: لگد بازیکن ذوب آهن به سر حامد لک می خورد، ضربه مغزی می شد/دروغ می گوید، فحش ناموسی داد، ...
اینکه این تیم گل تساوی را به ثمر برساند، روی یک ارسال در محوطه با مدافع و دروازه بان پرسپولیس درگیر شد. توپ ارسالی میلاد جهانی از سمت چپ را حامد لک در دو ضرب گرفت و در بین ضرب اول و دوم عبدالله حسینی برای زدن توپ پایش را جلو آورد و برخوردی با دروازه بان پرسپولیس داشت. مدافع ذوب ضربه ای هم روی هوا زد که همین حرکت باعث اخراجش شد. در این صحنه سعید آقایی هم از بازی اخراج شد. آقایی مدافع چپ پرسپولیس که
مگر باغیرت تر از سیدجلال و نوراللهی داریم؟
با او درگیر شد. مدافعی که به همراه سعید آقایی از زمین اخراج شد. برای اینکه از اصل ماجرا خبردار شویم گفت و گویی با مدافع ذوب آهن داشتیم. جریان درگیری تو با حامد لک و در ادامه با سعید آقایی مدافع پرسپولیس چه بود که این همه جنجال آفرید و منجر به اخراج تو و مدافع پرسپولیس شد؟! در آن صحنه خاص توپ از دست حامد لک رد شد و جدا شد به همین دلیل من برای گرفتن توپ پا انداختم و البته هیچ
ناراحتی کادرفنی پرسپولیس از آقایی
به گزارش جام نیوز ، پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید. یحیی گل محمدی که تیمش بعد از شکست در فینال آسیا هنوز بردی به دست نیاورده و دو تساوی یک - یک مقابل نساجی و ذوب آهن کسب کرده، معتقد است اخراج سعید آقایی در اواخر بازی این تیم با سبزپوشان اصفهانی تاثیر زیادی در تساوی تیمش مقابل تیم
حسینی:اگر مستحق کارت قرمز بودم بازیکن پرسپولیس باید سه بار اخراج می شد
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس روز پنجشنبه در دیداری معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال به مصاف ذوب آهن رفت که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. یکی از اتفاقات جنجالی این مسابقه در دقایق آخر بازی اتفاق افتاد که منجر به اخراج 2 بازیکن شد. عبدالله حسینی مدافع تیم فوتبال ذوب آهن بازیکنی بود که در این دیدار به خاطر درگیری با سعید آقایی از زمین اخراج شد. این بازیکن در
نصرتی: انگیزه لازم در پرسپولیس وجود ندارد/اقدام رضائیان هیچ تاثیری در توقف مقابل ذوب آهن نداشت
رخ ندهد و تیم با خالی شدن دفاع چپ خود بلافاصله گل دریافت نکند. البته من در صحنه اخراج سعید بزرگ نمایی حامد لک را خیلی موثر می دانم. در آن لحظه عبدالله حسینی به دروازه بان پرسپولیس برخورد نکرد و وقتی حامد به آن حالت به خود پیچید، آقایی با بازیکن حریف وارد درگیری شد. یک شب قبل برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن رامین رضائیان در لایو اینستاگرامی اش از علاقه خود برای بازگشت به پرسپولیس با وجود
آغاز جنجال های پرسپولیس- ذوب با این ضربه
آغاز جنجال های پرسپولیس- ذوب با این ضربه مردم نیوز : پرسپولیس و ذوب آهن در شرایطی به تساوی یک بر یک رسیدند که لحظات پایانی این دیدار جنجالی شد و اخراج سعید آقایی و سید عبدالله حسینی را به همراه داشت، اما صحنه شروع این تنش ها از چشم بسیاری از تماشاگران و حتی دوربین های تلویزیونی جا ماند. در دقیقه 89 این مسابقه و پس از ارسال میلاد جهانی که به احمد نوراللهی برخورد کرد و پس از
ترفندهایی که برابر ذوب جواب نداد
زمین نشسته بود و صحنه را تماشا می کرد خیلی پرمعنا و جالب بود به طوری که یحیی ثانیه ای بعد بلند شد و به سمت نیمکت رفت. لک روی یک صحنه نیز در حالی که توپ را دو ضرب گرفته بود، باعث شد که مدافع ذوب دچار اشتباه شده و اخراج شود هرچند این به قیمت اخراج سعید آقایی مدافع چپ تیم قبل از بازی حساس برابر سپاهان تمام شد. اما شاید یکی از جالب ترین اتفاقات این بازی زمانی بود که روی یک صحنه
شجاعی جایگزین احتمالی آقایی در ترکیب پرسپولیس
به گزارش جام نیوز ، سعید آقایی، مدافع چپ سرخپوشان در لحظات پایانی دیدار پرسپولیس با ذوب آهن روی صحنه ای که عبدالله حسینی با حامد لک برخورد داشت از سوی بیژن حیدری از زمین اخراج شد و نمی تواند در بازی بعدی سرخپوشان را همراهی کند. با محرومیت آقایی کار برای یحیی مقابل سپاهان سخت خواهد بود و احتمالا به جایی آقایی از انصاری یا امیری برابر این تیم استفاده کند. علی شجاعی که برای پرسپولیسی ها با خاطره گل
سهراب انتظاری : انگیزه در خط حمله پرسپولیس وجود ندارد ؛ مهاجمان پرسپولیس باید قدر موقعیت ها را بدانند
آهن در نیمه دوم گفت: ” رحمان رضایی نشان داد پرسپولیس را بسیار خوب آنالیز کرده بود و بازی خوب این تیم در نیمه دوم و میل و تلاش بازیکنان این تیم برای گلزنی در بازی آنها کاملا مشهود بود، ذوب آهن بسیار خوب بازی کرد، آنها تیم جوانی هستند که زیبا فوتبال بازی می کنند.” انتظاری در ادامه گفت: ” اتفاقات این بازی مانند اخراج سعید آقایی و گل خوردن در دقیقه 90 بازی علت های
گزینه های گل محمدی برای جانشینی سعید آقایی
از کنعانی زادگان ناراحت نیستم ولی باید اخراج می شد
نصف جهان: میلاد جهانی، گلزن تیم ذوب آهن در مقابل پرسپولیس که در این دیدار با ضربه دست کنعانی زادگان به صورتش سه دندانش شکسته می گوید از بازیکن پرسپولیس ناراحت نیست ولی معتقد است او باید از زمین مسابقه اخراج می شد. سبزپوشان اصفهانی که سال گذشته یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر بودند، در پنجره تابستانی یکی یکی ستاره هایشان را از دست دادند تا بازیکنان تازه وارد از جمله میلاد جهانی فشار
بازی پرسپولیس – ذوب آهن سه بر صفر می شود؟
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،ابراهیم شکوری معاون اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس در قسمتی از نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درمورد لغو دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: آقای جاودانی گفتند نامه ای به دست ایشان نرسیده اما برادر من الان که نامه به دست شما رسیده، چه شد؟ یک هفته است که نامه در اختیار شماست، لطفا به ما به عنوان باشگاه پرسپولیس اطلاع بدهید که نتیجه چه شد و
گزینه تابستانی پرسپولیس علیه مدافع سرخ ها(عکس)
به گزارش "ورزش سه"، بازی امروز پرسپولیس و ذوب آهن در حالی یک اخراجی از هر دو تیم داشت که اگر مذاکرات سرخ پوشان و سید عبدالله حسینی در نقل و انتقالات تابستانی به نتیجه می رسید، این بازیکن امروز به جای تقابل با قرمزها برای این تیم به میدان می رفت. حسینی که در تیم شهرخودرو مشهد سابقه بازی زیر نظر یحیی گل محمدی را داشت، یکی از گزینه های نقل و انتقالاتی این سرمربی در نقل و انتقالات تابستانی
واکنش تند مدافع ذوب آهن به اظهارات سعید آقایی: مثل شما بددهن نیستم!
مدافع پرسپولیس کارت قرمز مستقیم گرفت
در حالی که در ابتدا به نظر می رسید تنها بازیکن ذوب آهن از زمین بازی اخراج شده است، مشخص شد که مدافع پرسپولیس کارت قرمز گرفته است. به گزارش فارس، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اخراج در بازی با ذوب آهن دیدار بعدی این تیم مقابل سپاهان را از دست داد. تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیدار معوقه هفته ششم لیگ برتر مقابل ذوب آهن به تساوی یک بر یک رضایت داد. سعید آقایی، دفاع چپ سرخ پوشان به دلیل درگیری با عبدالله حسینی در دقیقه 89 این بازی با کارت قرمز مستقیم بیژن حیدری از زمین اخراج شد تا به این ترتیب بازی بعدی سرخ پوشان با سپاهان را از دست بدهد. ...
نظر کارشناسان داوری درباره صحنه های مشکوک دیدار پرسپولیس و ذوب آهن
به گزارش خبرنگار ایمنا ، پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت 15 امروز - 11 دی ماه، در ورزشگاه آزادی در مصافی هیجان انگیز به تقابل هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. قضاوت این مسابقه حساس را بیژن حیدری داور باتجربه همدانی در اختیار داشت که می توان گفت به جز درگیری دقایق پایانی بازیکنان دو تیم و اخراج مستقیم عبداله حسینی و کارت زرد دوم برای آقایی، اتفاق خاصی نداشت. صحنه