چهارشنبه ۰۳ تیرساعت ۱۸:۱۰Jun 2026 24
جستجوی پیشرفته
جوان ایرانی ۱۳۹۴/۰۹/۰۳ - ۱۷:۴۰

حقانی خواستار تغییر کاربری پهنه باغات کن به پهنه سبز شد

سرویس استانها جوان ایرانی ؛ بخش شرقی: به گزارش جوان ایرانی به نقل از مهر، محمد حقانی در دویست ویازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران به مسئله باغات کن اشاره کرد و گفت: از قالیباف شهردار تهران و معاونان وی می خواهم نسبت به تسریع تعیین تکلیف باغات این محدوده اقدام کنند چرا که همچنان این باغات در پهنه R241 قرار دارند. وی تصریح کرد: باغات کن باید حداقل به پهنه G تبدیل شوند تا نگرانی هایی که درباره آنها وجود دارد کاهش یابد. ... ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، "ادامه خبر" را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید ...)