چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۲:۵۴Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای یک دوست 4 اسفند 1393 - 1doost.com

یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۳۹    
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه سارق زورگیر که اقدام به قاپیدن جواهرات شهروندان کرده بودند، خبر داد.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰    
فهمیدن این که چه زمانی وقت ازدواج شماست کار ساده ای است: هر وقت از تنهایی خسته شدید و آمادگی پیدا کردید.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۳:۱۰    
آماده سازی: 2 ساعت, مدت انتظار: 30 دقیقه, مجموعاً: 2 ساعت و 30 دقیقه
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۴۰    
عکاسی زیر آب، جذابیت و البته مخاطرات خاص خود را دارد. ولی در عین حال دریچه ای جدید را رو به دنیاهای پنهان شده در اعماق دریاها و البته ساکنان متفاوت، زیبا و بعضاً ترسناک آن، پیش چشم انسان می گشاید ...
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۲:۱۰    
سریالی انیمیشنی از زوج محبوب کمدی، لورل و هاردی در فرانسه ساخته می شود.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۴۰    
جنازه دوستم را سر به نیست کردم تا یک گرم مواد بگیرم ... شب ها با مرگ می خوابیدم ... کفاره جنازه ها را می دزدیدم ... اینها خاطرات تکان دهنده یک کارتن خواب است!
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۱:۱۰    
این روزها وقتی فردی در فامیل دچار بیماری های سختی مثل سرطان و... می شود، مادربزرگ ها و پدربزرگ ها از روزگار خود می گویند که این قدر بیماری ها زیاد و عجیب و غریب نبودند و علتش را خورد و خوراک های سالم ...
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
بخشی از عمر انسان در توالت می گذرد! بهداشت این محل اگر رعایت نشود، آگاهی و اطلاع درباره این محل اگر اندک باشد، سلامت فردی و حتی عمومی به خطر می افتد.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۱۰:۴۰    
محققان 633 زوج را مورد تحقیق و بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که زوج های شادی که برای مدتی طولانی در کنار هم بوده اند در 9 مورد اشتراک داشته اند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۹:۴۰    
گفت و گو کردن کار همیشه من است. سال ها در کسوت مجری تلویزیون با مهمان هایم گفت و گو می کنم. کار راحتی نیست؛ اینکه مهمانت را آسوده کنی تا با تو گرم شود، به تو اعتماد کند و با تو حرف بزند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۰۴ - ۰۸:۴۰    
سال هاست که گردشگران وقتی از آلاسکا عبور می کنند حتما سری هم به رستوران نمکی می زنند که دکوراسیون عجیب و غریبی در آن دیده می شود که مشتریان در طول چند دهه آن را به وجود آورده اند.