چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۲۰:۳۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای یک دوست 12 اسفند 1393 - 1doost.com

یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
آدم ها دو نوع اند: آنهایی که دیگران را برای مشکلاتشان مقصر می کنند و آنهایی که خودشان را. شاید ترک هر دو این عادت ها سخت باشد اما با آگاهی و تمرین روزانه، ممکن خواهد بود.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۵۳    
بابام خطاب به من: اگه این پول هایی رو که خرج تو و دانشگات کردم الان جمع میکردم میلیاردر بودم و میتونستم یه پسر دانشمند هم سن و سال تو بخرم.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۱:۱۸    
یکی از سؤالات اساسی که در میان بسیاری انجمن ها و کاربران مطرح می شود، این است که آیا حافظه هایی از نوع SSD را می توان یا باید مانند HDD از پراکندگی داده ها, نجات داد یا به اصطلاح Defrag کرد یا نه؟
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۴۸    
طلا از آن دسته عناصری است که در طیف گسترده ای از موارد به کار گرفته می شود، از ساخت ریزقطعات الکترونیکی گرفته تا سیستم های فضایی و حالا بد نیست نکاتی درباره آن بدانیم که بدون شک تعجب برانگیز است.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۱۰:۱۸    
سم زدایی از کبد عامل مهم و اساسی در سوزاندن چربی خصوصا چربی های دور شکم و کمر به شمار می رود زیرا کبد به سوزاندن چربی های ذخیره شده در بدن کمک می کند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۴۹    
روند تکامل، حیوانات را به طیف گسترده ای از رنگ های چشم نواز و در برخی مواقع شگفت انگیز مجهز کرده اما این میزان تنوع به معنای رخ دادن جهش های ژنتیکی نیز است ...
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۹    
دکتر محمد رستگار آگاه دانشیار مهندسی مکانیک دانشگاه فنی میشیگان با همکاری نینا محمودیان دانشیار مهندسی مکانیک این دانشگاه، گام بزرگی در جهت تولید مچ رباتیک بهتر برداشته اند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۹:۱۹    
گل سر سبد آشپزی قزوین و یکی از غذاهای سنتی ایران است که به سبک گذشته در آن از خلال پوست مرکبات و مغز خشکبار استفاده می شود ...
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۱۲ - ۰۸:۴۹    
بسیاری از کشورهای جهان دارای جشن های بزرگی هستند که به صورت سالانه اجرا می شوند.