چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۲:۳۱Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای یک دوست 23 اسفند 1393 - 1doost.com

یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۰    
سالانه هزاران نفر از هموطنان ما در جاده های کشور جان خود را از دست می دهند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۴۰    
از قدیم الایام همه بر این باور بودند که یک مرد خوب باید نسبت به زن و فرزندانش غیرتمند باشد. به همین دلیل غیرت یکی از مهمترین ویژگی های مردان برای ازدواج محسوب می شد.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۳:۱۰    
دو کیهان نورد روس و یک فضانورد آمریکایی پس از اقامتی شش ماهه در ایستگاه فضایی بین المللی ISS، بامداد روز پنجشنبه با ناو فضایی سایوز تی.ام-14 ام. به زمین بازگشتند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۴۱    
فضای هر خانه بسته به روحیات و ذوق و سلیقه ی ساکنان خانه متفاوت بوده و حسی خاص را منتقل می کند. هر چند در این میان مسائل مالی نیز بی تأثیر نیستند ...
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۲:۱۱    
حالا که زمان زیادی به آغاز سال 1394 هجری شمسی باقی نمانده است بد نیست نگاهی به طالع بینی خودتان بر اساس سال تولدتان بیندازید و ببینید در سالی که می آید چه چیزهایی در انتظار شما هستند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
در این پست قصد داریم شما را با چند جشن بزرگ و جذاب آشنا کنیم.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۴۲    
دختری 17 ساله و مجردم. بعضی اوقات به چیزهایی فکر می کنم که آزارم می دهد و عصبی می شوم و فکرم آزاد نمی شود. چند راه حل بگویید که فکرم را آزاد کند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۱:۱۲    
یک دختر 8 ساله آمریکایی دوستی عجیبی با کلاغ های محله شان دارد به طوری که کلاغ ها در ازای محبتی که این کودک به آنها دارد، برایش هدیه می فرستند.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۱۰:۴۲    
پنیر موزارلا باید علی رغم این که دارای کش مطلوب و خوبی باشد، از لحاظ جوندگی دارای بافت لاستیکی نباشد که در زمان جویدن برای مصرف کننده آزاردهنده باشد.
یک دوست   ۱۳۹۳/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۲    
مجید مرسلی در این قطعه شعر طنز به حال و هوای این روزهای مردم و فضای شب عید پرداخته است.