دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۴۱May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 24 اردیبهشت 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۸    
عضو هیات مدیره صندوق ضمانت صادرات با بیان اینکه بانک های مرکزی اروپایی یک بانک مختص ایران تاسیس کنند گفت: اگر اروپا به دنبال حفظ برجام باشد باید بر ارتباطات بانکی خارج از سوئیفت متمرکز شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۴۲    
ال جی در این میدان با تلویزیون های OLED رقابت می کند و در سوی دیگر QLED های سامسونگ را داریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۰    
صادقی تصریح کرد: آمریکا در بحث صادرات پسته با ایران رقابت های بسیاری دارد و با سخت گیری هایی که دارد به زودی بازار پسته ایران را از کشور چین خواهد گرفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۶:۵۱    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: درباره افزایش حقوق کارمندان برای امسال در دولت، نوعی نامهربانی یا توجه نکردن به تفاهم با مجلس یا برداشت دیگر از متن قانون بودجه انجام شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۶:۲۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان کلنگی در مناطق 22گانه شهری تهران طی اردیبهشت ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه اطلاعات بازار املاک ایران می باشد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۲:۵۳    
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه از یکم تا 21 اردیبهشت میزان واردات 5 درصد و صادرات نیز 30 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است از تدابیر دولت برای کنترل بازار ماه رمضان خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۲۰:۱۸    
در حالی که تاکنون 2 نفر از مسئولان ارشد ایرباس از پست خود کنار رفته اند، مدیرعامل و رئیس امور مالی ایرباس هم به خیل رفتگان پیوستند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۶:۱۳    
هیأت وزیران در جلسه 19 اردیبهشت 97 به پیشنهاد وزارت صنعت ، معدن و تجارت و استناد اصل 138 قانون اساسی فهرست تکمیلی ممنوعیت خرید کالاهای خارجی دارای تولید مشابه داخلی را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۴    
از آنجاکه ایران جزء پنج کشور اول نفت خیز دنیا به حساب می آید و همچنین تقاضای جهانی برای این طلای سیاه هر روز افزون تر می شود، لزوم تلاش برای گسترش صنایع پایین دستی همچون پتروشیمی پُررنگ تر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۵۲    
سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در مراسم بهره برداری از شبکه عملیات این شرکت اظهار داشت: در سال گذشته 800 نفر از کارمندان دارای مدرک دیپلم و فوق دیپلم در مخابرات با استفاده از مزایای ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۱۶    
رییس انجمن واردکنندگان موبایل گفت: تا به امروز هیچگونه ارز دولتی به واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی اختصاص پیدا نکرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۶    
پیش از ظهر امروز آتش سوزی در واحد 700 قدیم این شرکت اتفاق افتاد که توسط آتش نشانان به سرعت مهار شد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۵:۰۴    
مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از ثبات نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 100 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار و 300 ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۵۷    
یک مقام مسئول در سازمان امور مالیاتی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و آستان قدس رضوی مالیاتی های قانونی خود را می پردازند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۳    
رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه از ثبات قیمت حلیم و آش در ماه رمضان خبر داد و گفت: قیمت هر کیلوگرم آش شله قلمکار و حلیم ساده 14 هزار تومان ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۴:۲۶    
غلامرضا میری با اشاره به نوسانات بازار زعفران اظهار داشت: زمانی که سازمان مرکزی تعاون روستایی وارد بحث خرید توافقی زعفران شد، ما به این مسئله اعتراض داشتیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۳۵    
بعد از تصمیم ترامپ مبنی برخروج از برجام، کارشناسان نظرات متفاوتی درباره تبعات این تصمیم ارائه می کنند. عده ای معتقدند خروج آمریکا از این قرارداد اثرات ناگواری بر اوضاع اقتصادی کشور می گذارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۳:۱۴    
معاون وزیر راه از اجرای طرح "برجام بازآفرینی شهری" خبر داد و گفت: بانک مرکزی با تخصیص سالانه 2500 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت وام موافقت کرده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۳    
رئیس اتاق تعاون ایران تصریح کرد: سهم بخش تعاون از اقتصاد کشور باید 25درصد باشد که در حال حاضر این سهم 7 درصد است و متأسفانه ما با این بخش فاصله بسیار زیادی داریم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۵۲    
مدیرکل دامپزشکی استان تهران با اشاره به احتمال شیوع دوباره بیماری تب کریمه کنگو با نزدیک شدن به فصل گرما به مردم توصیه کرد که محصولات پروتئینی مانند جگر را از دست فروشان دوره گرد خریداری نکنند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۲۴    
با داغ شدن جریان فیلترینگ تلگرام و تبلیغاتی که در راستای حمایت ازتولیدات داخلی به ویژه پیام رسان ها صورت گرفت، استقبال کاربران از نمونه های داخلی بیشتر شد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۱۲    
آذری جهرمی وزیر ارتباطات در اینستاگرام خود با عنوان افطاری ساده نوشت: سنت افطاری دادن به روزه داران در ماه مبارک رمضان، از رسوم نیکی است که در بین مردم ما رایج است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۸    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 33 سنت، معادل 0.4 درصد کاهش به 76 دلار و 89 سنت رسید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۵    
عادل آذر گفت: در سطح وزارتخانه ها 11 نفر در پایان سال 96 بازنشسته شده اند و باتوجه به اینکه از مقامات موضوع ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری بوده اند،مجددا به کار بازگشته اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۲:۰۰    
آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان نزدیک به ایستگاه های مترو در مناطق مختلف شهری تهران طی اردیبهشت ماه 97 است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۵۲    
آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی در سال 96 نشان می دهد که در این مدت بیش از 145 تن چادر از کشورهای مختلف جهان وارد ایران شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۴۳    
امروز بازارهای بورس آسیا تحت تأثیر فروکش جنگ تجاری بین آمریکا و چین روند افزایشی به خود گرفت، پیش از این آمریکا جنگ تجاری ابتدا برای چین سپس برای دیگر کشورها مانند روسیه کلید زد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۷    
به دنبال قیمت گذاری تجهیزات پزشکی در سال جاری، مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو، سه راهبرد قیمت گذاری تجهیزات و ملزومات پزشکی را تشریح کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۲۶    
حمیدرضا خلیلی مدیر کل دفتر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان تهران درباره آخرین وضعیت توزیع اقلام اساسی طرح ضیافت ماه مبارک رمضان اظهار کرد ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۱:۰۴    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی درباره روند حقوقی و میزان تقصیر دو طرف در این سانحه توضیح داد: نکته ای که باید به صراحت به آن اشاره کنم این است که در بررسی سوانح ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۷    
غلامحسین طاهری کارشناس اقتصاد بین المللبا اشاره به نوسانات قیمت طلا و ارز اظهار کرد: طرفداران افزایش قیمت طلا به بالا رفتن تقاضای فلز زرد در روز های آینده تأکید کرده اند و معتقدند که این امر به ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران گفت: روابط اقتصادی میان ایران و قطر در مسیر درستی قرار گرفته است و باید برای ادامه این روند صحیح تلاش ها شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۰۰    
ناصر نبی پور با اشاره به اینکه آمار دقیقی از میزان تولید تخم مرغ نداریم، تصریح کرد: تا پایان سال پیش بینی می شود که در صورت نبود بیماری، میزان تولید به 850 تا 860 هزارتن برسد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۹:۲۴    
بدری اظهار کرد: در بازار مسکن اثری از افزایش قیمت ناشی از لغو برجام نباید مشاهده شود و در این بین دولت و بخش اقتصادی باید جهت کنترل قیمت ها اقدامات لازم را انجام دهند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۸    
نایب رئیس اتحادیه فناوران رایانه تهران بیان کرد: با توجه به نوسانات نرخ ارز که اخیرا شاهد آن بوده ایم ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۰۸:۱۱    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی کشور که صبح امروز دوشنبه (24 اردیبهشت) در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.