دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۰:۴۷May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 18 اردیبهشت 1397 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 31 خرداد 1397 افکار نیوز 31 تیر 1397 افکار نیوز 31 مرداد 1397 افکار نیوز 31 شهریور 1397 افکار نیوز 30 مهر 1397 افکار نیوز 30 آبان 1397 افکار نیوز 30 آذر 1397 افکار نیوز 30 دی 1397 افکار نیوز 30 بهمن 1397 افکار نیوز 1 اسفند 1397 افکار نیوز 10 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 11 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 12 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 13 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 14 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 15 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 16 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 17 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 18 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 19 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 20 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 21 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 22 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 23 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 24 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 25 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 26 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 27 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 28 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 29 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 30 اردیبهشت 1397 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1397 
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۶    
محمد فرازمند با تأکید بر این که عملیات سوختگیری هواپیما دارای حساسیت زیادی است، تصریح کرد: از سویی کیفیت سوخت هواپیماها بسیار مهم است و از دیگر سو این اقدام به سرمایه زیادی نیاز دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۹:۵۳    
درپی تاکید رئیس جمهور بر شفاف سازی و مطلع شدن مردم از جزئیات امور، لازم است دولت در خصوص عملکرد بودجه 97 اعلام کند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۷:۴۳    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با انتقال آب همراه با آب شیرین کن ها از دریاهای آزاد و حفر چاه های ژرف می توان از جیره بندی آب شرب جلوگیری کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۵:۴۰    
رئیس اتحادیه آش، حلیم و کباب گفت: قیمت آش، حلیم و کباب در ماه مبارک رمضان گران نمی شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۴:۴۰    
یران با رقیب سیاسی خود در اوپک یعنی عربستان که خواهان رشد بیشتر قیمت نفت است، اختلاف نظر دارد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۳:۴۰    
رئیس اتحادیه صادرکنندگان روده اظهار کرد: 80 تا 90 درصد محصولات ما در این بخش به کشور آلمان صادر می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۲:۴۰    
آنچه در عکس زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های ارزان قیمت فروخته شده در شهر تهران که در اردیبهشت ماه سال 97 معامله شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۲:۱۰    
وزیر کار در خصوص اهداف سفر خود به کشور دانمارک گفت : یکی از اهدافی که در این سفر پیگیری خواهیم کرد ملاقات های جداگانه با وزیر کار و اشتغال و نیز وزیر امور اجتماعی و تبادل نظر در خصوص مسایل اشتغال و ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۹ - ۰۱:۴۰    
مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی گفت: افرادی که ارز را با نرخ بالا خرید و فروش می کنند به طور ناشناس در حال فعالیت هستند و هنوز شناسایی نشده اند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۳:۴۱    
احمد توکلی در نامه ای به دادستانی تهران از وزیر راه و شهرسازی به جهت برخی تخلفاتش شکایت کرد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۲:۰۳    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس با بیان اینکه 360 هزار نفر در کشور در بحث واردات البسه خارجی بیکار شده اند ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۶:۱۵    
مالکی به امکان راه اندازی رینگ صادراتی زعفران و برندسازی دربازارهای جهانی به کمک بورس کالا اشاره کرد و گفت: باتوجه به شفافیت حاکم بر معاملات بورس ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۴۱    
پور احمدنژاد از ادامه اجرای طرح کنترل ممنوعیت قانونی عرضه طلای خارجی، قاچاق و دست دوم در طلافروشی ها خبر داد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۴    
خزاعی از تشکیل کنسرسیومی متشکل از سرمایه گذاران کرواسی در پتروشیمی خبر داد و گفت: این کنسرسیوم به طور خاص حوزه پتروشیمی را پوشش می دهد و در حوزه اکتشاف نیز به مباحث مهمی پرداخته شده است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۳۲    
امروز صبح برخی رسانه ها از استعفای رئیس کل بانک مرکزی و انتخاب جایگزین برای وی، خبر داده بودند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۲۰    
حجتی گفت:قیمت کالاهای اساسی کشاورزی که پیش از این ارز مبادله ای دریافت می کردند باپرداخت مابه التفاوت 400 تومانی واختصاص ارز3800تومانی ازسوی دولت نباید افزایش قیمتی دربازار داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۶    
علی رغم افزایش قیمت ها در روز گذشته بازار خودرو امروز در آرامش به سر برده و خبری از افزایش بیشتر قیمت ها نیست ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۴    
ربیعی اظهار داشت: قرار بر این شد که قیمت روغن متعادل شود تا هم مصرف کننده بتواند به شکل منطقی کالای خود را تامین کند و هم تولیدکننده به کار خود ادامه دهد.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۲۹    
تحویل سکه های پیش فروش شده با سررسید یک ماهه، در استان تهران از روز چهارشنبه 19 اردیبهشت و در سایر استان ها از روز شنبه 22 اردیبهشت ماه در واحدهای بانک ملی ایران آغاز می شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۸    
بیژن نامدار زنگنه که پس از بازدید رئیس جمهور از بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حضور آقای روحانی سخن می گفت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت صنعت نفت گفت ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۵    
نرخ خرید و فروش سکه در بازار را در اینجا مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۵۳    
یکی از بهترین راهکارها برای مبارزه با تشنگی در ماه رمضان مصرف انواع مایعات به ویژه مایعاتی که آب بدن را تامی می کنند و همچنین آب میوه های طبیعی است که حاوی مواد معدنی می باشند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۳:۲۸    
رسول شجری درباره تاثیر تغییرات نرخ ارز بر روی صنعت کفش اظهار کرد: افزایش قیمت ارز به تنهایی موجب افزایش 20 درصدی هزینه ها شده اما ...
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۳۲    
در حالی که به دلیل رشد نسبی اقتصاد آمریکا، ارزش دلار در نزدیکی بالاترین رقم سال 2018 ثابت مانده است، قیمت طلا امروز کاهش داشت.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۷    
رئیس اتحادیه میوه وسبزی بابیان اینکه قیمت هرکیلوگرم موز در میدان مرکزی میوه و تره بار بین5500تا7000 تومان است،گفت:طی چند روز اخیر، زردآلو وارد بازار شده و نرخ آن بین14 تا30هزارتومان است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۷    
شواهد معاملات در بازار سرمایه حاکی از آن است که کُری خوانی ها رئیس جمهور آمریکا نه تنها تاثیر منفی بر روند بازار سرمایه نداشته بلکه در روزهای اخیر شاهد رشد شاخص بورس هستیم.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۶    
درحالی که سرمایه گذاران منتظر بیانیه رییس جمهور ترامپ در مورد خروج یا عدم خروج از توافق برجام هستند، قیمت های نفت از رکورد 3 و نیم ساله خود پایین آمدند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۳    
وزیر اقتصاد و دارایی گفت: پولشویی آثار مخربی بر امنیت سیاسی و اقتصادی کشور دارد بنابراین ضرورت داشت دولت برای تعیین جرایم مبارزه با پولشویی لایحه ای به مجلس ارائه کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۵۱    
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از ورود این کمیسیون به موضوع آزاد شدن واردات برنج خبر داد و گفت: نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی نوشتیم تا برای ارئه توضیح در مجلس حاضر شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
بخش زیادی از مکانیسم های مهار بازار ارز، در سیاست آرامش بخشی ای نهفته است که پیام های اینستاگرامی و طعنه های علنی برخی دولتمردان، شرایط آن را فراهم نمی کند.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۹:۳۰    
در حالی دولت اعتقاد دارد موانع همکاری بانک های خارجی با ایران در صورت تحقق مطالبات FATF برطرف خواهد شد که روابط بانکی ایران بعد از خروج کشورمان از لیست سیاه FATF بهبود خاصی نداشته است.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۲۸    
تخلف از قوانین و مقررات حاکم بر منابع و مصارف بودجه کل کشور تخلفاتی نیست که مشمول مرور زمان شود بخصوص آن جایی که بار مالی کلانی را بر هزینه ها یا کسر و نقصان در درآمدهای عمومی را موجب شود.
افکار نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۸:۰۴    
تصاویر صفحه نخست روزنامه های اقتصادی کشور که صبح امروز سه شنبه (18 اردیبهشت) در پیشخوان مطبوعات عرضه می شود.