چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۱۷:۴۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 5 خرداد 1400 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 31 فروردین 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1400 افکار نیوز 31 تیر 1400 افکار نیوز 31 مرداد 1400 افکار نیوز 31 شهریور 1400 افکار نیوز 30 مهر 1400 افکار نیوز 30 آبان 1400 افکار نیوز 30 آذر 1400 افکار نیوز 30 دی 1400 افکار نیوز 30 بهمن 1400 افکار نیوز 1 اسفند 1400 افکار نیوز 1 خرداد 1400 افکار نیوز 2 خرداد 1400 افکار نیوز 3 خرداد 1400 افکار نیوز 4 خرداد 1400 افکار نیوز 5 خرداد 1400 افکار نیوز 6 خرداد 1400 افکار نیوز 7 خرداد 1400 افکار نیوز 8 خرداد 1400 افکار نیوز 9 خرداد 1400 افکار نیوز 10 خرداد 1400 افکار نیوز 11 خرداد 1400 افکار نیوز 12 خرداد 1400 افکار نیوز 13 خرداد 1400 افکار نیوز 14 خرداد 1400 افکار نیوز 15 خرداد 1400 افکار نیوز 16 خرداد 1400 افکار نیوز 17 خرداد 1400 افکار نیوز 18 خرداد 1400 افکار نیوز 19 خرداد 1400 افکار نیوز 20 خرداد 1400 افکار نیوز 21 خرداد 1400 افکار نیوز 22 خرداد 1400 افکار نیوز 23 خرداد 1400 افکار نیوز 24 خرداد 1400 افکار نیوز 25 خرداد 1400 افکار نیوز 26 خرداد 1400 افکار نیوز 27 خرداد 1400 افکار نیوز 28 خرداد 1400 افکار نیوز 29 خرداد 1400 افکار نیوز 30 خرداد 1400 افکار نیوز 31 خرداد 1400 
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۰۹:۵۶    
محسن مهرعلیزاده سیاستمدار و از چهره های شاخص اقتصادی و سیاسی اصلاح طلبان، استاندار اسبق خراسان و اصفهان و رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۷:۳۵    
به منظور حضور هر چه بیشتر نامزدها در فضای مجازی، روبیکا در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، برای میزبانی از نامزدها اعلام آمادگی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۷:۱۱    
با امضای معاون اول رئیس جمهور، مصوبه مربوط به تعیین سقف تسهیلات مسکن ایثارگران در سال 1400 ابلاغ شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۱۲    
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته با افزایش حدود 23 هزار مبتلای جدید در کشور آمریکا, شمار مبتلایان این کشور از 34 میلیون نفر عبور کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۴:۲۹    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 184 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 79 هزار و 568 نفر رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۲:۵۳    
لیست فیلم های سینمایی تلویزیون در روز جمعه 7 خرداد را ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۱۲:۰۶    
نرخ دلار در صرافی های رسمی با قیمت 22 هزار و 652 تومان معامله می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۰۷:۱۰    
بابک جهانبخش تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۰۲:۵۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در توئیتی به مصوبات اقتصادی مجلس اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۷ - ۰۰:۵۰    
نماینده خمین در مجلس با اشاره به اعلام نامزدهای نهایی انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان و انتقادات و بی انصافی های عدم احراز صلاحیت شده علیه این شورا ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۲۱:۵۱    
اخیراً شایعات و شبهاتی درباره محل سکونت و تحصیل دختر علیرضا زاکانی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری و تولد نوه وی در خارج از کشور، توسط برخی از کانال های تلگرامی و کاربران در فضای مجازی منتشر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۳    
با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران، امروز (چهارشنبه) سه فروند بالگرد بازآماد شده در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان به ناوگان پروازی این نیرو ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۶    
رئیس جمهور آمریکا از جامعه اطلاعاتی این کشور خواست تا سه ماه آینده منشا شیوع ویروس کووید-19 را بیابند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز مستمری مددجویان نهادهای حمایتی با افزایش 1.7 تا 2.8 برابری آن نسبت به سال 99 خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۰    
فیلم به طور مشخص بازنمایی قهرمانی و ایثار جمع گرایانه و به تعبیری ملی است که در آن چند عنصر کاملاً ملی و فراجناحی و حزبی تلاش می کنند تا پرده از فساد برداشته شود و عدالت برقرار گردد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۱:۰۷    
دادستان کل کشور گفت: هیچ یک از گله مندی ها و مشکلاتی که داریم، نباید ما را از حضور خود در صحنه انتخابات باز دارد. این حضور، حضوری ضروری است و دنیا شاهد جریان نظام انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۴    
برزو ارجمند تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۱    
تصویری از رامین ناصر نصیر در سریال روزهای آبی را مشاهده می کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۹    
در استان های واقع در سواحل خزر، غرب، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز و مرکز کشور افزایش نسبی دما بین 7 تا 12 درجه پیش بینی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۶    
براساس اعلام آموزش و پرورش، جدول پخش مدرسه تلویزیونی برای پنج شنبه، ششم خرداد در تمام مقاطع تحصیلی مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۴    
تفاوت در ماهیت اتفاقات بازی سایپا - پیکان با دیدار استقلال - پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر موجب شده است تغییری در نتیجه این بازی رخ ندهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۹:۰۸    
علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در مراسم قرعه کشی برنامه های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: رسانه ملی در انتخابات بی طرف است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۵۶    
بهرام افشاری در اکران فیلم صحنه زنی در جشنواره جهانی فیلم فجر حاضر شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۴۴    
تخت روانچی خواستار پایان دادن به اشغال خاک سوریه، خروج تمام نیرو های خارجی ناخوانده از آن کشور، مخالفت با هرگونه گرایش جدایی طلبانه و جلوگیری از نقض حاکمیت آن، بویژه توسط رژیم اسرائیل شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۸    
آرمان گرایی و عمل به شعارهای انقلاب با رفع مشکلات مردم و رفاه اقتصادی در تناقض و تضاد نیستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۱۲    
سیاست ورزی در جامعه اسلامی چیست؟ مختصات آن کدام است؟ چه تفاوتی بین سیاست ورزی در جامعه اسلامی با دیگر جوامع سکولار و لائیک وجود دارد؟ عقل و عقلانیت مدار اصلی حرکت در سیاست ورزی است که می توان از آن ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۷:۵۰    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: ورود ابرپروژه ها پالایشگاهی به بورس در جریان اجرای قانون مرسوم به "قانون پتروپالایشگاه ها" همچون لنگرگاهی امواج متلاطم بورس را آرام کرده و به بازار سرمایه عمق بخشی می ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۰    
حسین پورحمیدی گفت: استقلال باشگاه خیلی بزرگی است. حتی اگر بازی نکنید، بودن در این باشگاه باعث افتخار است، اما من تصمیم خیلی خوبی گرفتم که از استقلال جدا شدم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۰    
دادگا حقوق بشر اروپا با صدور حکمی اعلام کرد، سرویس جاسوسی بریتانیا با رهگیری و شنود بخش گسترده ای از مکالمات عملا حقوق اساسی بشر را نقض کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۷:۱۰    
پیشکسوت استقلال گفت: شیخ دیاباته باید توجیه شود که پیراهن استقلال را پوشیده و باید بداند در تیمی عضویت دارد که 40 میلیون هوادار دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۶:۵۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با انتقاد از عملکرد دولت برای کنترل تورم و ایجاد وضعیت موجود در کشور تاکید کرد که مشارکت حداکثری که موضوعی حیاتی است وابسته به کارآمدی یا ناکارآمدی دولت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۶:۴۰    
سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن فصل 21-2020 لیگ برتر روسیه انتخاب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۶:۲۵    
شنیده ها از دو بخش شدن مرحله دوم پرداخت سود سهام عدالت حکایت دارد که احتمالا این سود دوباره به دو بخش تقسیم شده و 30 درصد بخش دوم به زودی به حساب مشمولان واریز می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۵:۴۰    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران قول داد این تیم با حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی، مردم و هواداران تیم ملی را خوشحال کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۵:۲۰    
شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه های صهیونیست از اشتباه سامانه گنبد آهنین این رژیم در سرنگونی یک پهپاد خودی طی جنگ اخیر علیه غزه خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۵:۲۰    
عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: شورای نگهبان در همه ادوار تاریخ با خط کش قانون، پرونده داوطلبان انتخابات را بررسی کرده و در هیچ دوره ای هم این رویه تغییر نکرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۵:۱۰    
هواداران استقلال بعد از مرخصی دو بازیکن خارجی آبی پوشان نگران عدم بازگشت آنها هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۴:۵۰    
دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: اصلاح طلبان از فرصتی که در هشت سال گذشته برای خدمت به دست آوردند نتوانستد موفق بیرون بیایند و مردم الان لحظه شماری می کنند که سریعتر این دوره تمام شود و کسی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۴:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر شورای نگهبان در خصوص احراز یا عدم احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات طبق قانون اساسی فصل الخطاب است و همه باید از آنان تمکین کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۴:۱۰    
باشگاه پرسپولیس رقم کمک هواداران این تیم به سرخپوشان را اعلام کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۳:۵۰    
نتیجه نظرسنجی جدید در آمریکا نشان می دهد، اکثر جمهوری خواهان در این کشور معتقد هستند که با تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020، دونالد ترامپ این رقابت را به جو بایدن واگذار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۳:۴۰    
استقلال در خصوص گزارش "جام های بر زمین مانده" این باشگاه بیانیه ای منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۳:۲۰    
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در توئیتی به نارضایتی مردم از تبعیض در جامعه،بین مردم و مسولان اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۲:۵۰    
مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا اعلام کرد بیش از ده هزار نفر از میان تقریباً 101 میلیون آمریکایی که به طور کامل واکسن زده اند به کرونا مبتلا شده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۲:۴۰    
پیمان یوسفی گزارشگر فوتبال و تهیه کننده و مجری برنامه ورزش مردم با حضور در مرکز ملی فوتبال یکی از میهمانان تمرین تیم ملی فوتبال ایران بود و تمرین را از نزدیک نظاره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۲:۱۰    
وب سایت سعودی اسپورت مدعی شد در صورت انتقال مهدی قایدی به السد قطر، آنگاه اکرم عفیف راهی الهلال می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۱:۵۰    
همزمان با اولین سفر وزیر امور خارجه دولت جدید آمریکا به فلسطین اشغالی، نایب رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت که این موشک های مقاومت بودند که او را به منطقه کشاندند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۱:۲۵    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران توضیحاتی درباره چابک سازی و جذب نیرو در اتوبوسرانی و خرابی مانیتورهای ایستگاه های اتوبوس ارائه داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۱:۲۰    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی بر هوشیاری مردم در انتخابات و حضور حماسی و مشارکت حداکثری تاکید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۰:۵۰    
معاون نخست وزیر و مسئول سیاست انرژی روسیه گفت، مشارکت در زمینه ساخت نیروگاه های هسته ای کم قدرت در کشورهای ثالث، از جمله جهت گیری های پیشنهادی برای همکاری با عربستان سعودی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۰:۴۰    
خبرنگار فوتبالی عمان درباره احتمال صعود تیم ملی فوتبال ایران از گروه خود تصریح کرد: چهار بازی پیش رو، 12 امتیاز برای تیم ملی ایران دارد. شک نکنید این تیم به دور بعدی خواهد رفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۵    
داشتن حال خوب در این روز های پرفراز و نشیب بسیار مهم است چرا که می توانیم به خودمان کمک کنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۵    
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از بیش از 4 سال فعالیت در پرسپولیس باید از این تیم می رفتم تا ایده های نو شکل بیگرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۰:۲۰    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: حل مشکلات کشور در سایه یک انتخاب درست اتفاق می افتد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۰:۱۶    
مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس از انگیزه هایش برای تکرار موفقیت در این تیم با گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۱    
شهاب الدین عزیزی خادم در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال اظهار داشت: من فقط صحبتی را که با ملی پوشان انجام دادم، به شما (خبرنگاران) می گویم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۴۰    
پروژۀ ایجاد خطوط فیبرنوری و توسعۀ زیرساخت هوشمندسازی کلان شهر ارومیه، به بهره برداری رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۲    
دقایقی پیش باشگاه اینترمیلان رسما اعلام کرد که آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی با توافقی دو طرفه از این تیم جدا شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۰    
رقابت های بوکس قهرمانی آسیا از روز دوشنبه (سوم خرداد ماه) در دبی امارات آغاز شده و تا 7 روز ادامه خواهد داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۸    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه از پیشرفت در نوین سازی ارتش روسیه و آزمایش موفق سامانه دفاع موشکی فوق پیشرفته اس-500 خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۴    
مقام های نیجریه چهارشنبه شب از مفقود شدن بیش از 130 نفر به دلیل غرق شدن یک قایق در رودخانه نیجر خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه تصریح کرد دستگاه های اطلاعاتی کشورش درباره منشأ ویروس کرونا اختلاف نظر دارند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۷    
یمنی ها امروز پویشی را برای کمک بخش های خصوصی و تجاری به ملت فلسطین آغاز کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۴    
آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی باشگاه اینترمیلان از این تیم جدا شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۸    
ستاره ایرانی باشگاه زنیت با انتخاب سرمربیان حاضر در لیگ برتر روسیه به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۷    
در ادامه هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال تیم بادران تهران با سرمربی جدید خود به پیروزی رسید و به طور موقت صدرنشین مسابقات شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۵    
جلسه هیات رئیسه فدراسیون والیبال در سال 1400 به ریاست داورزنی برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۲    
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در گزارشی توئیتری نوشت که رایزنی های فشرده ای با مقامات جمهوری آذربایجان و ارمنستان درباره روابط دوجانبه و تنش های اخیر در منطقه داشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۰    
رئیس جمهور ارمنستان در دیدار وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان این که ایران را شریک و دوستی قابل اعتماد می دانیم، بر تعمیق روابط دوجانبه تأکید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۳    
روزنامه جروزالم پست، چاپ سرزمین اشغالی در تحلیلی از تبعات و آثار جنگ 12 روزه غزه، نوشت که جنبش حماس توانست موقعیت با ثبات رژیم صهیونیستی را به شرایطی برساند که این رژیم اکنون خود را در انزوا می بیند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۱    
یک مقام آمریکایی مدعی شده رسیدن به توافق با ایران در خصوص برجام چند ماه به طول نخواهد کشید، اما در عین حال تلاش کرده توپ را در خصوص محقق شدن این هدف به زمین ایران بیندازد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۲:۰۹    
دیوان پادشاهی اردن، شامگاه امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که عبدالله دوم شاه این کشور با آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا دیدار و گفت و گو کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۱:۳۷    
دولت آلمان چهارشنبه از گسترش شهرک سازی صهیونیست ها در فلسطین اشغالی انتقاد کرد و گفت این مسئله مانعی برای اجرای راه حل دو دولتی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۱:۳۲    
یک مقام ارشد سابق دولت انگلیس مدعی شده دونالد ترامپ ، رئیس جمهور سابق آمریکا به سیا دستور داده بود با پیشنهاد قیمت های بالاتر برای خرید تجهیزات محافظت شخصی در برابر کرونا از کشورهای رقیب پیشی بگیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۱:۳۰    
شعار ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جهاد و جهش اعلام شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۶    
درحالی که از امروز تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی های انتخابی جام جهانی در بحرین آغاز شد در اقدامی غیر حرفه ای و غیر اصولی روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص حضور اصحاب رسانه در تمرین تیم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۳    
چهار مسابقه از هفته بیست و ششم لیگ دسته اول امشب برگزار شد. تیم هوادار با پیروزی خارج از خانه به طور موقت به رده دوم رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۰    
فینال لیگ فوتبال اروپا امشب از ساعت 23:30 میان تیم های ویارئال و منچستر یونایتد برگزار می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۱:۰۰    
شهرهای مختلف سوریه از دمشق تا استان های الرقه و ادلب همزمان با برگزاری پرشور انتخابات ریاست جمهوری این کشور شاهد برپایی تجمع رأی دهندگان در استقبال از برگزاری انتخابات است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۸    
بثینه شعبان مشاور رئیس جمهور سوریه، عصر امروز (چهارشنبه)، در اظهاراتی به انجام تلاش هایی برای بهبود روابط عربستان سعودی و سوریه اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۶    
اطلاعات وبگاه امور هوانوردی نشان می دهد که یک فروند هواپیمای مسافربری بلاروسی که از مینسک به بارسلونا پرواز می کرد روز چهارشنبه پس از اینکه لهستان اعلام کرد که نمی تواند از طریق این کشور وارد حریم ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۷    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تنها نهاد رسمی متولی تایید صلاحیت ها شورای نگهبان است، گفت: سخن صحیحی نیست که بگوییم کاری به مشارکت مردم نداریم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به نظر من هیچ کشوری در حوزه مجازی رهاتر از ایران وجود ندارد و همه کشورهای دنیا برای فضای مجازی ملاکی دارند ولی متاسفانه یک مقدار ذوق زده هستیم و شاید هم متوجه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۰:۳۹    
محمد دهقان عضو حقوقدان شورای نگهبان با حضور در سیمای جمهوری اسلامی ایران درباره بررسی روند احراز صلاحیت های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری توضیح داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۰:۰۶    
فصل رقابت فوتبال لیگ های معتبر اروپا به پایان رسید و تیم های بایرن مونیخ در آلمان، اینترمیلان در ایتالیا، اتلتیکو مادرید در اسپانیا، لیل در فرانسه و منچستر سیتی در انگلیس عنوان قهرمانی را بدست آوردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۰:۰۲    
مدیرعامل و رییس هیات مدیره باشگاه پیکان در جلسه ای با بازیکنان و کادرفنی این تیم از اهمیت دیدارهای آینده این تیم در لیگ برتر سخن گفتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۲۰:۰۰    
تیم های ملی فوتبال زنان که خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند، امروز تیم بزرگسالان و جوانان در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۵۵    
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت و 21 متهم دیگرپرونده در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۴۶    
در جلسه روسای کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد به منظور کنترل بیشتر کرونا، از ساعت 12 روز سه شنبه 11 خرداد تا ساعت 12 ظهر دوشنبه 17 خرداد تردد بین استانی ممنوع شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۳    
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با مقامات دولت مصر درخصوص آتش بس میان گروه های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی دیدار و گفت وگو کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۱    
در جریان درگیری های اخیر میان رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت فلسطین که به شهادت بیش از 250 فلسطینی از جمله زنان و کودکان نجر شد سندرز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت ارسال تسلیحات نظامی به ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۷    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (چهارشنبه) در ایروان با نیکول پاشینیان سرپرست نخست وزیری ارمنستان دیدار و درباره روابط دوجانبه و شرایط منطقه به رایزنی پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۵    
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، عصر امروز (چهارشبنه)، در گفت و گو با شبکه الجزیره از پیام هشدار مقاومت فلسطین به تل آویو خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۵    
یحیی السنوار رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز (چهارشنبه) در یک مصاحبه خبری با حضور رسانه های داخلی و خارجی شرکت کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۳    
نخستین دور گفت وگوهای حقوق بشری بین جمهوری اسلامی ایران و نیوزیلند امروز (چهارشنبه) به صورت مجازی برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۰    
رسانه ای عراقی امروز (چهارشنبه) خبر دادند که قاسم مصلح فرمانده معروف الحشدالشعبی در استان الانبار عراق پس از بازداشت جنجالی چند ساعته آزاد شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۹:۰۶    
عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی گفت وگویی با سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دغدغه اصلی من اقتصاد کشور و معیشت مردم است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۵    
آینده مربیگری در رئال مادرید اکنون به اوج خود رسیده و مشخص نیست که آیا زیدان می ماند یا شخصی دیگر مثل آلگری، رائول یا حتی کونته جانشین او می شود؟
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۲    
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده دیدار پیکان و سایپا رای به برتری سه بر صفر شاگردان فراز کمالوند با توجه به استفاده پیکان از شش تعویض داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۳    
روزنامه عبری زبان هاآرتص ، امروز (چهارشنبه)، گزارشی درباره تأثیرات روانی موشک های گروه های مقاومت فلسطین بر ساکنان فلسطین اشغالی منتشر کرد.