چهارشنبه ۰۹ خردادساعت ۲۲:۱۵May 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 23 خرداد 1400 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 31 فروردین 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1400 افکار نیوز 31 تیر 1400 افکار نیوز 31 مرداد 1400 افکار نیوز 31 شهریور 1400 افکار نیوز 30 مهر 1400 افکار نیوز 30 آبان 1400 افکار نیوز 30 آذر 1400 افکار نیوز 30 دی 1400 افکار نیوز 30 بهمن 1400 افکار نیوز 1 اسفند 1400 افکار نیوز 1 خرداد 1400 افکار نیوز 2 خرداد 1400 افکار نیوز 3 خرداد 1400 افکار نیوز 4 خرداد 1400 افکار نیوز 5 خرداد 1400 افکار نیوز 6 خرداد 1400 افکار نیوز 7 خرداد 1400 افکار نیوز 8 خرداد 1400 افکار نیوز 9 خرداد 1400 افکار نیوز 10 خرداد 1400 افکار نیوز 11 خرداد 1400 افکار نیوز 12 خرداد 1400 افکار نیوز 13 خرداد 1400 افکار نیوز 14 خرداد 1400 افکار نیوز 15 خرداد 1400 افکار نیوز 16 خرداد 1400 افکار نیوز 17 خرداد 1400 افکار نیوز 18 خرداد 1400 افکار نیوز 19 خرداد 1400 افکار نیوز 20 خرداد 1400 افکار نیوز 21 خرداد 1400 افکار نیوز 22 خرداد 1400 افکار نیوز 23 خرداد 1400 افکار نیوز 24 خرداد 1400 افکار نیوز 25 خرداد 1400 افکار نیوز 26 خرداد 1400 افکار نیوز 27 خرداد 1400 افکار نیوز 28 خرداد 1400 افکار نیوز 29 خرداد 1400 افکار نیوز 30 خرداد 1400 افکار نیوز 31 خرداد 1400 
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۳:۲۲    
ششمین جام قهرمانان بازی های ویدئویی ایران برگزیدگان خود را معرفی کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۹:۵۶    
این روز ها که عده اندکی آب در آسیاب دشمن می ریزند، برخی افراد سرشناس نظر خود را در حمایت از شرکت انتخابات به صراحت اعلام کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۷:۵۵    
وجود علائم و عارضه هایی همچون سوزش معده یا دل درد که با داروهای بدون نسخه بهبود پیدا نمی کند یا احساس درد شدید نشان دهنده لزوم مراجعه به یک متخصص گوارش است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۶:۵۵    
مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی کشور در صفحه اینستاگرام خود به چند پرسش کلیدی در مورد کرونا پاسخ داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۴:۵۵    
چای آلبالو یکی از نوشیدنی های بسیار پُرطرفدار شرقی است که در سال های اخیر مورد استقبال بسیاری از مردم اروپا هم قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۳:۵۵    
ا وجود این که روزانه میلیون ها نفر در سراسر دنیا واکسینه می شوند، همچنان سوالات زیادی در مورد عوارض جانبی پس از واکسیناسیون ذهن افراد را آزار می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۱:۵۵    
قرص ها و مکمل ها باید فاقد مواد نگهدارنده، مواد افزودنی و غیر ضروری باشند. اگر می خواهید بهترین ویتامین ها و مکمل ها را تهیه کنید باید چند نکته را رعایت کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۱:۵۰    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس و قوه قضاییه آماده است و اگر یک دولت جوان کارآمد انقلابی بیاید، آن موقع می بینیم که یک تحول اساسی در این کشور رخ می دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۱:۲۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: افزایش مستمر قیمت خودرو در کارخانه ثبات بازار را از بین می برد شورای رقابت باید به جای قیمت گذاری 6 ماهه به صورت سالانه بهای خودرو را تعیین کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۰:۲۰    
عضو هیات رئیسه مجلس می گوید چه به صورت مبادی رسمی چه غیررسمی نباید اجازه داد که کالای خارجی که در داخل تولید شده و کیفیت مناسبی دارد، وارد کشور شود زیرا واردات این کالاها منجر به افزایش بیکاری می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۲۱:۳۸    
روایتی از دیدارهای فعالان حوزه ی علم و فناوری با رهبر معظم انقلاب را ببینید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۲۱:۰۵    
جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی طی بیانیه ای تاکید کرد که تنها لیست 21 نفره اعلامی از سوی این شورا و با سرلیستی آقایان چمران و سروری مورد تایید است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۹:۱۵    
هیأت مدیرۀ کانون وکلای دادگستری مرکز پیرامون انتخابات های مورخ 28 خردادماه 1400 (ریاست جمهوری، شورای شهر، میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی) بیانیه ای صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۵:۵۳    
اظهارات حدادعادل درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 را در ادامه مشاهده میکنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۵:۴۰    
در انتخابات 1400، 59 میلیون و 310 هزار و 307 نفر واجد شرایط رأی دادن در کشور هستند که از این تعداد 29 میلیون و 980 هزار و 38 نفر مرد و 29 میلیون و 330 هزار و 269 نفر زن و یک میلیون و 392 هزار و 148 ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۵:۲۱    
جشن خیابانی دهه کرامت عصر یکشنبه با چهارپایه خوانی عبدالرضا هلالی، مهدی رسولی و میثم مطیعی در میدان راه آهن تهران برگزار شد و مداحان در پویش دعوت به حضور مردم را به حضور در انتخابات دعوت کردند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۴:۴۹    
همتی گفت: FATF هیچ تاثیری بر تجارت ما ندارد. بعضی ها از این حرفم ناراحت شدند و گفتند چرا گفتی FATF تاثیر ندارد. من اعتقادم را گفتم. گفتنی است همتی در مناظره ها جمله های متناقض با این موضعش را گرفت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۳:۳۷    
مژده لواسانی مجری شناخته شده تلویزیون با انتشار پستی در صفحه خود از شرکت داوطلبانه اش در فاز مطالعاتی واکسن کووایران برکت خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۳:۱۳    
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در منامه سه شنبه شب 25 خرداد 1400 در برابر تیم ملی عراق قرار خواهد گرفت و در این میان ترکیب احتمالی ایران در این بازی مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۸    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 گفت: برای بررسی پرونده نحوه افزایش قیمت بنزین دو بار از نهاوندیان دعوت شد که او خودداری کرد؛ طی نامه ای او را به دادستان عمومی و انقلاب تهران معرفی کردیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۱:۳۵    
نرخ یورو در صرافی های رسمی با قیمت 23 هزار و 785 تومان معامله می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۹:۵۶    
مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل در توئیتی تاکید کرد که تروئیکای اروپا ، به جای عمل به تعهدات خود،خواهان همکاری ایران با IAEA شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۹:۲۵    
در بیشتر بازارها روند رکودی حاکم شده است. اما معضل اساسی بازار سرمایه علاوه بر رکود، تحرکات منفی است که در نتیجه سیاست های غلط است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۹:۰۳    
رئیس هیات مذاکره کننده ایران در مذاکرات وین، پس از نشست کمیسیون مشترک برجام گفت: ما باید یک توافقنامه خوب داشته باشیم، توافقنامه خوب زمانی بدست می آید که نگرانی های مهم ما رفع شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۳    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: هر 5 نامزد جریان انقلاب مراقب باشند با زندگی مردم بازی نکنند و دچار خودپرستی نشوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۲    
مهدی قایدی از پاییز سال گذشته که برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شده تا به امروز توانسته است پله های ترقی را به خوبی طی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۲    
استوری عجیب بازیکن پرسپولیس درباره دربی حذفی استوری عجیب بازیکن پرسپولیس درباره دربی حذفییکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در آخرین دربی برگزار شده، واکنش جالبی به قرعه کشی جام حذفی نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۳۷    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ایران در مصاحبه با شبکه پرس تی وی با اشاره به مذاکرات وین گفت، این یک روش آمریکایی است که خواسته های کشور مقابل خود در مذاکرات را مستهلک می کند و ذره ذره ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۲۶    
بهاره رهنما تصویر زیر را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۲۰    
انتخابات در میان هر ملتی یک حق سیاسی و علامتی از وجود آزادی و اهمیت به رأی مردم است و به میزانی که درست و دقیق برگزار گردد، احقاق حق صورت گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۱۲    
در مذاکرات پیشرفت های زیادی صورت گرفته است اما هنوز برخی موانع اصلی در مذاکرات به قوت خود باقی است. به نظر می رسد مذاکرات باید برای رسیدن به توافق طی هفته های آتی ادامه پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۰۵    
گزارشی در شبکه ام بی سی عربستان مبنی بر ترویج نوشیدن مشروبات الکلی در عربستان، واکنش بسیاری از فعالان سعودی را برانگیخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۷:۳۰    
عکسی که شقایق فراهانی از پشت صحننه فیلم مهمانی کارائیب در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۷:۲۵    
قیمت آپارتمان در تهران با عمر بنای بین یک تا 30 سال را می توانید در این گزارش مشاهده کنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۷:۲۰    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: بنیامین نتانیاهو به هر خس و خاشاکی تمسک می جوید تا مانع از فعال شدن پرونده های فسادش شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۶:۵۰    
کارشناس مسائل بین الملل گفت: خروج نتانیاهو از قدرت موجب می شود که ماجراجویی های رژیم صهیونیستی در منطقه غرب آسیا کاهش پیدا کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۶:۳۰    
عکسی که رعنا آزادی ور به تازگی از خودش در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۶:۲۵    
قرارداد دیاباته با استقلال در پایان ماه ژوئن تمام می شود و بنابراین او تا نهم تیر ماه با این باشگاه قرارداد دارد و از آن به بعد می تواند با هر تیمی که خواست قرارداد امضا کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۶:۲۰    
حساب کاربری بازداشت شدگان آزادی بیان در توئیتر گزارشی از انواع ابزارهای شکنجه در زندان های آل سعود تهیه کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۵:۵۰    
دو شرکت آمریکایی با حضور مأموران سازمان های امنیتی و اطلاعاتی این کشور قراردادی با دولت سعودی برای تحلیل داده های اطلاعاتی در یمن امضاء کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۵:۲۰    
برجام، رفع تحریم ها، بورس، افزایش قیمت بنزین، ترمیم بافت های فرسوده، رفع آلودگی هوا، بالا بردن ارزش پول ملی، افزایش تعداد شاغلین ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۴:۵۰    
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گوید دولت اراده ای برای حل مشکلات مردم ندارد و بازار را به حال خود رها کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۳:۵۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از رفتار دولت کانادا در جلوگیری از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در این کشور که باعث خواهدشد ایرانیان به ناچار به مرز آمریکا سفر کنند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۳:۲۵    
علیرضا بیرانوند بی جهت سال های سال نیست که مرد شماره یک تیم ملی بشمار می رود. بعد از کارلوس کی روش تغییرات زیادی در ترکیب به وجود آمده است اما اسکوچیچ هم نظرش روی مرد شماره یک است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۳:۲۰    
نماینده مردم ساری در مجلس گفت: اصلاح طلبان در طول 32 سال از 42 سال پس از پیروزی انقلاب قدرت اجرایی کشور را در دست داشتند و امروز به جای انتقاد باید پاسخگو باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۲:۵۵    
اگر از خشکی چشمان خود ناامید شده اید تغییر در برخی عادات غذایی رای توقف یا کاهش علائم خود منطقی به نظر می رسد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۲:۵۰    
چین در ادامه تنش با آمریکا با تمرکز بر پیشرفت در عرصه فناوری به دنبال بومی سازی تحقیق و توسعه (R&D) و استفاده از آخرین فناوری ها در تمام حوزه ها و تبدیل شدن به رقیبی قابل احترام برای ایالات متحده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۲:۲۵    
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی از اختصاص 12 هزار میلیارد تومان برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری در سال جاری خبر داد و گفت: در حال حاضر 215 هزار نفر بیمه بیکاری می گیرند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۲:۲۰    
شهید بادپا مرد عمل بود و سعی می کرد درستی یا نادرستی یک عمل را در اجرا نشان دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۱:۵۵    
واکسیناسیون کووید 19در حال افزایش است و انتظار می رود که در تابستان گسترش یابد. این مسئله باعث می شود واکسن در دسترس افراد بیشتری قرار داده شود ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۱:۵۰    
یکی از حواشی جذاب و سوأل برانگیز در کاخ سفید، امضای اسناد از سوی رؤسای جمهور آمریکا با خودکار های متفاوت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۱:۲۵    
فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد بوفون دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس به تیم پارما خواهد پیوست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۱:۲۰    
دبیر کل حزب مردمی اصلاحات گفت: من فکر می کنم که رئیسی با اختلاف بالا نسبت به سایر کاندیدا ها پیروز انتخابات می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۱:۰۶    
عکسی که روزبه حصاری به همراه ثریا قاسمی از پشت صحنه سریال بچه مهندس در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۰:۵۵    
در این مطلب می خوانیم که چگونه می توانیم با داشتن یک رژیم غذایی سالم از کبد خود مراقبت کنیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۰:۳۰    
حال عمومی محسن خوب است اما باید تحت نظر پزشک و تحت کنترل باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۰:۲۵    
تنها بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس این روزها به معضل باشگاه تبدیل شده و جالب اینجاست که صدای کسی هم بابت این غیبت ها در نمی آید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۰:۲۰    
عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی در توئیتی تاکید کرد که سرمایه اجتماعی نظام،نیازمند توجه ویژه دولت آینده به اقتصاد و معیشت است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۳۹    
در حالی که قرار است چهارشنبه هفته جاری ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اولین نشست خود را برگزار کنند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۳۴    
آیت الله سیدابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری شامگاه امروز(یکشنبه) در برنامه گفت وگوی ویژه خبری به بیان دیدگاه ها و برنامه های خود در حوزه اقتصادی پرداخت. محورهای این برنامه به شرح ذیل است:
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۲۴    
سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات وین امشب (یکشنبه) در توئیتی نوشت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۲۲    
چهار کاروان حمایت لجستیک متعلق به نیروهای آمریکایی در استان های، حله، ناصریه، سماوه و دیوانیه عراق مورد هدف قرار گرفتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۱۴    
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا شامگاه یکشنبه بیانیه ای به مناسبت تشکیل کابینه جدید رژیم صادر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۱۲    
مصاف تیم های اتریش و مقدونیه شمالی در سومین شب از رقابت های یورو 2020 با پیروزی 3 بر یک اتریشی ها به پایان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۰۹    
در شب سوم از رقابت های یورو 2020، تیم های اتریش و مقدونیه به مصاف هم رفتند که اتریشی ها 3 بر یک پیروز شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۰۵    
تمرین بازیکنان تیم ملی فوتبال در حالی برگزار شد که ملی پوشان مرور کارهای تاکتیکی مد نظر کادر فنی را انجام دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۳:۰۱    
رقابت های کشتی فرنگی جام پیتلاسینسکی لهستان امرور در حالی پیگیری شد که محمدهادی ساروی و مهدی بالی به دیدار فینال راه یافتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۸    
در سومین شب رقابت های یورو 2020 و از گروه C در ورزشگاه بخارست تیم های اتریش و مقدونیه شمالی به مصاف هم رفتند که این بازی با برد 3 بر یک اتریشی ها به پایان رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۵۵    
آیت الله سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت وگوی تصویری که از بخش خبری 20:30 شبکه دو سیما پخش شد، به بخشی از برنامه خود درباره مسکن اشاره کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۴۴    
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت : 60 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 12میلیارد ریال در شهرستان خرمشهر کشف و ضبط شد .
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۳۱    
نامزد انتخابات ریاست جموری گفت:در صورتی که رئیس جمهور شوم وضع بازار بورس را در یک ماه بعد از آن، خوب خواهم کرد و برای آن برنامه دارم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۸    
در چارچوب رقابت های یورو 2020، تیم ملی انگلیس مقابل تیم ملی کرواسی به برتری رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۵    
سرخپوشان ایران، تمرین امروز یک شنبه خود را از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی انجام دادند
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۲۲    
رای گیری در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی درباره کابینه نفتالی بنت در کنست رژیم صهیونیستی آغاز شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۱۹    
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت:در حال حاضر اولویت هیات مدیره حل مشکلات تیم نظیر پرداخت معوقات بازیکنان و درخواست سرمربی تیم برای حضور مربی ایتالیایی است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۸    
منابع خبری از انفجار یک خودرو در منطقه ای در استان سلیمانیه در شمال عراق و کشته شدن چهار نفر خبر دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۲:۰۵    
طارق المندلاوی مدیرکل اداره شهدا و قربانیان ترویسم در موسسه الشهداء عراق، امروز (یک شنبه - 13 ژوئن) از کشف بیش از 1200 پیکر در 17 گور جمعی در تکریت خبر داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۵۹    
سران هفت کشور صنعتی جهان روز یکشنبه با صدور بیانیه پایانی از تداوم مذاکرات وین در راستای احیای برجام حمایت کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۴۸    
گردان های حزب الله عراق در خصوص تصمیم آمریکا برای ابقای نیروهایش در عراق هشدار داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در آستانه ی برگزاری سیزدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۳۸    
دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق در پیامی به مناسبت سالروز جنایت هولناک اسپایکر تصریح کرد: برای آنکه همه مرتکبان کشتار اسپایکر را بشناسیم، باید تاریخ آن را از نفس های شهیدان این پایگاه بشنویم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۳۶    
هفت نفر از عناصر گروه تروریستی الشباب ، طی درگیری با ارتش سومالی در جنوب این کشور کشته شدند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۳۳    
رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در پایان اجلاس گروه هفت، اظهارات اخیر همتای روس خود درباره سطح روابط دو کشور را تایید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۸    
تیم فوتبال پدیده در تورنمنت سه جانبه امام رضا (ع) در دیدار مقابل ذوب آهن به پیروزی رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۵    
با اعلام فدراسیون جهانی فوتبال داور ازبکی دیدار ایران و عراق را سوت می زند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۲    
جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز (یکشنبه) در محل این باشگاه برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۵۱    
تیم های سایپا و مس رفسنجان از ساعت 18 امروز در زمین اختصاصی تیم سایپا(شهید سلیمانی) به مصاف هم رفتند که در نهایت این مسابقه دوستانه با برتری دو بر یک شاگردان محمد ربیعی تمام شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۴۷    
تیم ملی انگلیس در اولین مسابقه خود در یورو 2020 مقابل کرواسی به برتری رسید و توانست با تک گل رحیم استرلینگ بردی هوشمندانه بدست آورد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۴۱    
تیم فراسنج تهران با برتری مقابل رعد پدافند هوایی توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر تنیس روی میز را از آن خود کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۹    
تیم های پیکان و تراکتور از ساعت 18 امروز پشت درهای بسته ورزشگاه ایران خودرو در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری 2 بر یک شاگردان رسول خطیبی به اتمام رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۵    
تیم ملی انگلیس در اولین دیدار خود در یورو 2020 توانست از سد تیم ملی کرواسی عبور کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۳۳    
پاداش وزیر ورزش به تیم ملی فوتبال ایران بعد از پیروزی برابر بحرین امروز به حساب فدراسیون واریز شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۱۲    
در روز سوم از رقابت های یورو 2020، انگلیس در ومبلی به مصاف کرواسی نایب قهرمان جام جهانی رفت و با یک گل به پیروزی رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۲۰:۰۸    
با شکست تیم ملی لبنان، صعود عمان به عنوان یکی از برترین تیم های دوم قطعی شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۹:۵۵    
تیم ملی کشورمان در بازی آخر و سرنوشت ساز انتخابی جام جهانی سه شنبه آینده به مصاف تیم ملی عراق می رود تا تکلیفش برای صعود به مرحله نهائی مشخص کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۹:۵۰    
علیرضا جهانبخش، هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: با استعدادی که در بچه ها می بینم، با فعل خواستن و همبستگی از بازی با عراق هم سربلند خارج می شویم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۹:۴۴    
نشست اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال با سرمربی این تیم برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۹:۳۳    
ناوشکن تمام ایرانی دنا و مین روب شاهین، فردا با دستور رییس جمهور بصورت ویدیو کنفرانس به نیروی دریایی ارتش ملحق می شوند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۹:۱۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) بانک اهداف جدیدی را در منطقه غزه مشخص کرد تا در هر رویارویی احتمالی مورد استفاده ارتش این رژیم قرار گیرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۱۹:۰۷    
معاون رئیس بانک مرکزی کوبا گفت از آنجایی که دلار آمریکا دیگر در کوبا مورد قبول نیست، این کشور از گردشگرانی که به این جزیره دریای کارائیب می آیند درخواست کرده است تا با خود دلار به همراه نیاورند.