شنبه ۲۹ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۹May 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای افکار نیوز 26 آذر 1400 - afkarnews.ir

افکار نیوز 29 اسفند 1393 افکار نیوز 29 اسفند 1394 افکار نیوز 30 اسفند 1395 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1396 افکار نیوز 29 اسفند 1397 افکار نیوز 29 اسفند 1398 افکار نیوز 30 اسفند 1399 افکار نیوز 31 فروردین 1400 افکار نیوز 31 اردیبهشت 1400 افکار نیوز 31 خرداد 1400 افکار نیوز 31 تیر 1400 افکار نیوز 31 مرداد 1400 افکار نیوز 31 شهریور 1400 افکار نیوز 30 مهر 1400 افکار نیوز 30 آبان 1400 افکار نیوز 30 دی 1400 افکار نیوز 30 بهمن 1400 افکار نیوز 1 اسفند 1400 افکار نیوز 1 آذر 1400 افکار نیوز 2 آذر 1400 افکار نیوز 3 آذر 1400 افکار نیوز 4 آذر 1400 افکار نیوز 5 آذر 1400 افکار نیوز 6 آذر 1400 افکار نیوز 7 آذر 1400 افکار نیوز 8 آذر 1400 افکار نیوز 9 آذر 1400 افکار نیوز 10 آذر 1400 افکار نیوز 11 آذر 1400 افکار نیوز 12 آذر 1400 افکار نیوز 13 آذر 1400 افکار نیوز 14 آذر 1400 افکار نیوز 15 آذر 1400 افکار نیوز 16 آذر 1400 افکار نیوز 17 آذر 1400 افکار نیوز 18 آذر 1400 افکار نیوز 19 آذر 1400 افکار نیوز 20 آذر 1400 افکار نیوز 21 آذر 1400 افکار نیوز 22 آذر 1400 افکار نیوز 23 آذر 1400 افکار نیوز 24 آذر 1400 افکار نیوز 25 آذر 1400 افکار نیوز 26 آذر 1400 افکار نیوز 27 آذر 1400 افکار نیوز 28 آذر 1400 افکار نیوز 29 آذر 1400 افکار نیوز 30 آذر 1400 
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۵:۵۵    
یک روانشناس گفت: در فرهنگ ما باور غلطی مبنی بر این وجود دارد که کودک باید چشم و دل سیر باشد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۸    
فیلم صورت فلکی به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه به روزهای پایانی فیلمبرداری خود نزدیک شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۸:۴۶    
آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران در بازی های المپیک توکیو قصد دارد با برنامه ریزی و تلاش مجدد بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۶:۵۵    
پژوهشگران آمریکایی سعی دارند با بررسی نقش مهم یک ژن، درمانی را برای یک بیماری نادر چشمی ارائه دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ - ۰۳:۵۵    
رشد مغز کودکان نیز در اثر تنفس این ذرات آلوده (در صورت تداوم) با اختلال مواجه شده و این اختلال می تواند بهره هوشی کودکان را کاهش دهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ - ۰۷:۲۰    
صبح روز جمعه سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان به استان یزد سفر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۵:۰۸    
شبکه نمایش، در هفته پیش رو قصد پخش منتخبی از آثار رابرت دنیرو ، یکی از شاخص ترین بازیگران تاریخ سینما را دارد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۳:۵۷    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: طرح واردات خودرو در کمیسیون صنایع مجلس با اضافه شدن ارز دارای منشاء تصویب شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۲:۳۲    
سامان صفاری درباره سریال سرجوخه و بازخوردهای آن بیان کرد که در زمان پخش قسمت آخر خارج از کشور بوده است و از او درباره فصل دوم می پرسیده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۱:۵۰    
در یک هفته اخیر گوشی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد3 5G ظرفیت 12/512 گیگابایت در بازار ایران 19 میلیون و 420 هزار تومان ارزان شده و از 70 میلیون تومان به 50 میلیون و 580 هزار تومان رسیده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۱۰:۲۵    
ادعای تروئیکای اروپایی مبنی بر توقف مذاکرات به درخواست ایران نیز در راستای جنگ روانی و فرار رو به جلوی آنها جهت پوشاندن ضعف های سیاسی و فضاسازی علیه تیم مذاکره کننده ایرانی ارزیابی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۶    
رئالیتی شوی جوکر این هفته با دو روز تاخیر منتشر می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۸:۵۳    
مذاکره کننده ایران در وین گفت: اگر طرف مقابل دیدگاه ها و مواضع منطقی ایران را بپذیرد، در کوتاه ترین زمان ممکن می توانیم به توافق برسیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۸:۴۷    
یک مقام ناشناس آمریکایی ادعا کرد که با ادامه سرعت بخشیدن به برنامه هسته ای ایران، زمان دستیابی به توافق در حال کاهش است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۸    
یک مقام مطلع در سازمان انرژی اتمی به سخنان اخیر رافائل گروسی واکنش نشان داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۸:۳۵    
استودیوی برادران وارنر تصمیم گرفت تا اکران فیلم جدید خود برای کشور انگستان را به دلیل شیوع سویه اُمیکرون کرونا به تعویق بیندازد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۸:۲۱    
کار آینه نشان دادن اشیاء است، به همان اندازه ای که هستند. اما آینه های خمیده طوری طراحی شده اند که سوژه های خود را بزرگ تر یا کوچک تر و در مواردی هم به صورت وارونه نمایش می دهند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۸:۱۳    
خبرگزاری های جهان به ویژه خبرگزاری های آمریکایی هفته گذشته از یک طوفان سهمگین که آن را ویران کننده ترین طوفان تاریخ آمریکا نامیدند، گزارش دادند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۷:۳۷    
فرمانده انتظامی لرستان از زخمی شدن یک نفر از اشرار طی حادثه تیراندازی دیشب خبر و ادامه داد: این فرد هم اکنون در بیمارستان و تحت حفاظت نیرو های پلیس قرار دارد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۷:۳۷    
رونالدینیو ستاره سابق فوتبال در رقابتی برای روپایی زدن با چشمان بسته با سایر فوتبالیست ها کل کل می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۶:۳۱    
محمد بنا در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، اظهار داشت: متأسفانه شاهد بودیم که برخی از کشتی گیران در دیدار فینال رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۶:۰۱    
علی عرب زاده بازیکن پیشین تیم فوتسال ارژن شیراز صبح امروز به دلیل ایست قلبی جان باخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۵:۳۰    
منابع خبری گزارش داده اند پلیس رژیم صهیونیستی یک عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس را مورد ضرب و شتم شدید قرار داده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۵:۰۹    
انریکه مورا در جمع خبرنگاران بیان داشت که این پیش نویس، نظرات و پیشنهادات مختلف گروه 1+4 و ایران درباره رفع تحریم ها، مسائل هیته ای و ترتیبات اجرایی را شامل می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۴:۴۶    
جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که این کشور در حال پرداحت تاوان تصمیم فاجعه بار خروج واشنگتن از توافق هسته ای با ایران در زمان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۴:۱۶    
دقایقی پیش انفجاری در شهر کابل به وقوع پیوست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۳:۴۵    
آیین اختتامیه پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در سینما فلسیطین برگزار شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۳:۰۰    
حرف هایی درباره چالش جدید شهاب زاهدی مهاجم ایرانی زوریا برای حضورش در تیم ملی اوکراین مطرح می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۲:۳۱    
بدون تعارف جمعه 26 اذرماه، برای اولین بار سراغ متهم ایرانی میکونوس رفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۲:۱۱    
رادیو Sin Concesiones اسپانیا خبر داد لیونل مسی اسطوره باشگاه بارسلونا و ستاره کنونی پاری سن ژرمن در سال 2017 از سوی فردی مورد کلاهبرداری قرار گرفته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۱:۳۰    
مجتبی جباری کاپیتان اسبق استقلال درباره دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ در این مدت کوتاه کمک زیادی به فوتبال ما کرده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۱:۰۰    
سایت اتحادیه فوتبال اروپا(یوفا) یک نظرسنجی برگزار کرده بود تا بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 2021 را انتخاب کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ - ۰۰:۳۰    
با حضور 12 تیم ششمین دوره رقابت های حِرَف و مشاغل، یادواره شهدای سلامت در مجموعه ورزشی غروی تهران پیگیری شد و در یک هفته مانده به پایان رقابت ها ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۸    
تیم فوتبال گل گهر با حکم عجیب و پر سرو صدای روز گذشته 7 امتیاز از دست داد و در جدول سقوط زیادی داشت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۳۳    
ایکاردی در ماه های اخیر حواشی بسیاری را تجربه کرده و در آستانه جدایی از واندا نارا، همسر و مدیربرنامه اش، قرار داشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۹    
با گلزنی در دیدار مقابل نیوکاسل، محمد صلاح در پانزدهمین دیدار پیاپی لیگ برتری روی حداقل یک گل لیورپول نقش مستقیم داشت تا از این حیث با رکورد جیمی واردی برابری کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۷    
خلیل زاده مدعی شده اظهارات رسول پناه کذب بوده و اگر کسی این صحبت ها را تایید کند حاضر است چک سفید امضا دهد!
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۳    
یک مقام ارشد آمریکایی روز جمعه در گفتگوی تلفنی با خبرنگاران اذعان کرد که اقدام نسنجیده دولت ترامپ در خروج از برجام موجب انزوای آمریکا شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۲۲    
تصمیم بورس استانبول برای توقف معاملات روز جمعه خود به آن دلیل صورت می گیرد که نرخ برابری لیر از 17 لیر در برابر دلار فراتر رفت که پایین ترین کاهش ارز لیر در تاریخ ترکیه است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۰    
میلاد محمدی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه ران پا شاید دیدارهای باقیمانده تیم آاِک در سال جاری میلادی را از دست بدهد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۱۰    
به نوشت رسانه های محلی، طوفان، صاعقه و بارش شدید باران که پنج شنبه شب منجر به جاری شدن سیلاب گسترده در شهر اربیل اقلیم کردستان عراق شد، تاکنون 7 کشته برجای گذاشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۵    
تیم ملی مصر دو روز پیش در نیمه نهایی جام کشورهای عربی مقابل تونس شکست خورد و از رسیدن به فینال این رقابت ها بازماند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۳    
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از طریق ویدئو کنفرانس با ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت های اسپیس ایکس و تسلا دیدار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۳:۰۱    
بانک مرکزی روسیه در حال مذاکره با بازیگران و متخصصان بازار درمورد ممنوعیت ارزهای مجازی است و اگر این تصمیم گرفته شود، ممنوعیت بر خریدهای جدید سرمایه های مجازی اعمال خواهد شد، نه بر دارایی های پیشین.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۸    
ضرغامی در پی اهدای تابلوی نفیس خط استاد رهبران از سوی رئیس شورای اسلامی شهر یزد به همین مناسبت، افزود: در مرز فرهنگ، تمدن و خوشنویسی یزد هستیم.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۶    
از پایگاه خبری معا فلسطین، در محله شیخ جراح واقع در قدس اشغالی نظامیان صهیونیست با پرتاب بمب های صوتی و گاز اشک آور به ضرب و شتم شهروندان فلسطینی پرداختند و شماری را نیز بازداشت کردند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۵    
منابع لبنانی اعلام کردند که بیش از 60 مورد ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا شناسایی کرده و در حال تحقیق درباره ده ها مورد دیگر هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۲    
لئونید فدون، عضو هیئت مدیره شرکت لوک اویل روسیه روز جمعه پیش بینی کرد که تا سال 2050، جهان ممکن است شاهد افزایش شدیدی در قیمت نفت باشد چرا که تورم بالا باعث کاهش دسترسی مردم به انرژی می شود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۵۱    
رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان بعدازظهر امروز (جمعه) در ازبکستان به پایان رسید و جایگاه نهایی تیم های شرکت کننده مشخص شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۸    
مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی به بررسی ابعاد لایحه بودجه 1401 پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۴۳    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که کشورهای غربی از تحریم ها برای رقابت ناسالم علیه روسیه استفاده می کنند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۸    
وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال برای ارائه توضیحاتی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال حضور یافته بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۳۰    
آندرانیک تیموریان بازیکن اسبق تیم ملی و استقلال به انتقاد از رفتار مدیران وقت در قبال شیخ دیاباته و حمله به خانه او و شکستن در پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۲۵    
امیرحسین زارع در رقابت های جهانی و المپیک عملکرد درخشانی داشت و توانست خود را به عنوان یک نابغه و ستاره آینده دار معرفی کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۶    
میسون گرینوود به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جوان در دنیای فوتبال شناخته می شود اما این بازیکن ظاهرا از شرایطش در اولدترافورد راضی نیست.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۱۱    
مهدی رسول پناه، سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص جدایی شجاع خلیل زاده این تیم و پیوستن او به الریان قطر گفت: او قبل از رفتن به لیگ قهرمانان آسیا خواستار افزایش قرارداد شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۸    
محمد مرسی سفیر مصر در دوحه امروز جمعه خبر داد که مقامات مصری، حمد سعید الشامسی سفیر امارات عربی متحده در قاهره را اخراج کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۲:۰۳    
مداحی ایام فاطمیه را با نوای محمود کریمی در ادامه خواهید شنید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۶    
رئیس جمهور در بازدید از کارگاه احیای بنای تاریخی شهر یزد: ایرانی هایی که خارج از کشور ساکن هستند همانطور که در بحث سلامت علاقه مند به کمک برای کشور بودند برای کمک به میراث فرهنگی هم مشتاق هستند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۳۲    
تصاویر گفتگو رئیس جمهور در سفر خود به یزد با مردم و کسبه بازار قدیمی یزد را در ادامه خوهید دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۲۶    
علی کریمی به مقایسه عملکرد مغانلو در پرسپولیس و سپاهان پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۱۱    
این فیلم 60 ثانیه ای شامل مجموعه ای از تصاویر سطح مریخ است که وضوح آنها بهبود یافته و رنگی شده اند و دلتای دهانه جزرو در مریخ را نشان می دهند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۴    
رئیس جمهور در سفر استانی که به یزد داشت با مردم این شهر به گفتگو پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۱:۰۱    
مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در بیانیه ای در خصوص تقلید از جشن ها و مراسمات رقص و موسیقی در مصر هشدار داد و گفت که اینگونه مسائل با فرهنگ و دین مردم عراق در تضاد است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۵۲    
حزب مردم سالاری درباره تصویب لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس بیانیه ای را صادر و بر اجرای کامل و بدون نقص آن تاکید کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۶    
به نقل از راشاتودی، تورم انگلیس در ماه نوامبر به بالاترین میزان در بیش از 10 سال گذشته رسیده و بنا به اعلام دفتر آمار ملی این کشور قیمت کالاها همین طور در حال افزایش است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۲    
در لیگ برتر فوتسال در رده امیدها که از دو روز گذشته آغاز شده است در دیدار تیم های گیتی پسند و فردوس قم در گروه اول و در سالن شهید بهشتی مشهد به دلیل اعتراض و درگیری سر پرست نماینده قم مسابقه نیمه ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۰    
در بخش دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان یزد و پس از دیدارهای سرزده و بازدید از واحدهای مختلف و حضور در بافت تاریخی، رئیس جمهور با خیران استان یزد دیدار کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۴۰    
باشگاه اینتر اعلام کرد که با کریستین اریکسن، بر سر فسخ قرارداد به توافقی دوطرفه رسیده و هافبک 29 ساله تیم ملی دانمارک، رسماً از نراتزوری جدا شد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۸    
مذاکره کنندگان اروپایی در مذاکرات وین اعلام کردند که طی 24 ساعت گذشته پیشرفت های فنی در مذاکرات حاصل شده بود.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۳۶    
علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات وین با گروه 1+4 ( آلمان، فرانسه، انگلی اظهار داشت ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۶    
استوری ویژه شهادت حضرت زهرا(س) را می توانید در ادامه دریافت نمایید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۲۰:۲۰    
معاون امور بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران حقوق ملت به خوبی تبیین شده است ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۰    
هدیه تهرانی که برای تماشای فیلم بی همه چیز به سینما رفته بود، مانند باقی تماشاگران از گیشه بلیت خرید تا به تماشای فیلم خودش بنشیند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۲۹    
همانطور که می دانید، امروزه چاپ پرچم امری رایج تلقی می شود و اکثر کسب و کار ها باید پرچم های مد نظرشان را در بر داشته باشند ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۹:۱۰    
وقتی جناب خان با ترساندن حامد آهنگی زیرشلوار لازم شد!
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۴۱    
تصویری از فریبا نادری در سکانسی از سریال قسمت اول سریال مروارید سرخ را در ادامه خواهید دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۲۰    
شاید لینک شدن قوچان نژاد به پرسپولیس یکی از تکراری ترین شایعات فصول نقل و انتقالات مختلف باشد که هیچ گاه به سرخپوش شدن بازیکن سابق تیم ملی ایران ختم نشده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۸:۱۱    
هنوز زمان انتشار مستند من جورجینا هستم اعلام نشده و طرفداران کم کم در رسانه های اجتماعی شروع به نقد و انتقاد از تأخیر در پخش برنامه کرده اند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۴۱    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی مصر پیش از دیدار با قطر در رده بندی جام کشورهای عربی بعد از باخت مقابل تونس گفت: در قاموسم شکست معنا ندارد. تنها چیزی که می دانم برد است و آموختن از اشتباهات گذشته است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۰    
سایت فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) خبر داد به دلیل رسمیت یافتن تورنمنت جام کشورهای عربی بعد از بیش از 60 سال یک بازی تدارکاتی و نمادین امشب برگزار می کند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۷:۱۰    
رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان در تاشکند عصر امروز (جمعه) با برگزاری رقابت دسته 109+ کیلوگرم مردان پیگیری شد و دو نماینده ایران به نام های آیت شریفی و علیرضا یوسفی در این دسته به روی تخته رفتند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۴۰    
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز جمعه توضیحاتی درباره دوربین های مورد استفاده در تأسیسات کرج ارائه کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۶:۰۸    
رئیس جمهور در بافت تاریخی یزد حاضر شد و با مردم این استان صحبت کرد. دیدار با خیرین، اقشار مختلف مردم، نخبگان و خانواده شهدا از دیگر برنامه های رئیس جمهور در استان یزد است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۲    
گنادی اورلوف در ادامه اظهار داشت: آزمون اکنون یک زندگی دارد. او از نظر حرفه ای شرایط خوبی دارد و مورد علاقه هواداران است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۵۲    
بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 46 بیمار مبتلا به کووید19 جان خود را از دست دادند. همچنین از16 استان هیچ فوتی کرونایی گزارش نشده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۴۹    
کانال تلگرامی کاوش مدیا فیلمی از نگرانی شبکه صهیونیست از تیتر روزنامه ایرانی را منتشر کرد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۷    
ارزش لیر ترکیه در روز پنجشنبه به دنبال کاهش دوباره نرخ بهره همگام با برنامه اقتصادی رجب طیب اردوغان، 5٫6 درصد کاهش یافت و به پایین ترین رقم در برابر دلار رسید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۴    
واکنش یک کاربر فضای مجازی به رفتار و کارهای قابل تقدیر علیرضا زاکانی در هر هفته در تهران را در ادامه خواهید دید.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۳۰    
پس از جست وجوی طاقت فرسای امدادگران، کوهنوردان، افراد بومی و تیم امداد هوایی هلال احمر در ارتفاعات دیزین پیکر آخرین طبیعت گرد پیدا شد که اکنون در حال انتقال به پایین ارتفاعات است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۸    
با توجه به اظهار نظر تفرقه افکن مولوی گرگیج در نماز جمعه هفته گذشته در تاریخ 19 آذر 1400 و در پی آن محکوم کردن سخنان وی توسط علما و روحانیون تسنن و تشیع و سایر نهادها و مدارس دینی و حوزویان ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۴:۲۴    
حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های عبادی سیاسی جمعه تهران با اشاره به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، خطبه اول را به این موضوع اختصاص داد.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۳    
بیماری کرونا، بزرگ ترین بحران بهداشتی جهان تا جمعه، 26 آذر، مرگ 5,353,653 نفر را در سراسر جهان رقم زده و سبب ابتلای 271،737،744 نفر شده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۲:۵۴    
سه دیپلمات غربی در گفت وگو با خبرگزاری رویترز مدعی شده اند نمایندگان طرف های باقی مانده در برجام قرار است جمعه دیداری درباره معوق کردن مذاکرات وین داشته باشند.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۹    
استان مأرب در یک ماه گذشته شاهد شدیدترین درگیری ها میان ارتش و کمیته های مردمی با شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی بوده است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۲:۴۲    
ضمیر کابلوف نماینده ویژه ریاست جمهوری روسیه در امور افغانستان و مدیر بخش دوم آسیا در وزارت خارجه روسیه گفت که صدها هزار افغان در بحبوحه یک بحران شدید می توانند این کشور را در زمستان امسال ترک کرده و ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۲:۳۹    
مجمع عمومی سازمان ملل متحد بامداد جمعه (به وقت تهران) با تصویب قطعنامه ای درباره آنچه وضعیت حقوق بشر در ایران خوانده شده به تکرار اتهامات ضد ایرانی پرداخت.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۲:۲۰    
محمد پنجعلی در خصوص دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان و عملکرد سرخ پوشان در این بازی اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود. پرسپولیس تغییرات زیادی داشته است و اعتقاد دارم می تواند بهتر از این که هست باشد ...
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۲:۱۵    
اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه بعد از یک فصل و نیم حضور قرضی در تیم زوریا لوهانسک اوکراین، به کار خود در این تیم اوکراینی خاتمه داد و حالا منتظر تصمیم مسئولان باشگاه فنرباغچه است.
افکار نیوز   ۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۱۲:۰۶    
کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه آ.اک یونان که به تازگی از بیماری کرونا رها شده و به تمرینات تیمش برگشته در مصاحبه ای تند در یونان جنجال آفرین شد.
  • ۱