یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۰:۴۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ایلام 23 مرداد 1400 - aftabilam.ir

آفتاب ایلام 29 اسفند 1394 آفتاب ایلام 2 فروردین 1399 آفتاب ایلام 31 فروردین 1400 آفتاب ایلام 31 اردیبهشت 1400 آفتاب ایلام 1 خرداد 1400 آفتاب ایلام 31 تیر 1400 آفتاب ایلام 31 شهریور 1400 آفتاب ایلام 6 مهر 1400 آفتاب ایلام 1 مرداد 1400 آفتاب ایلام 2 مرداد 1400 آفتاب ایلام 3 مرداد 1400 آفتاب ایلام 4 مرداد 1400 آفتاب ایلام 5 مرداد 1400 آفتاب ایلام 6 مرداد 1400 آفتاب ایلام 7 مرداد 1400 آفتاب ایلام 8 مرداد 1400 آفتاب ایلام 9 مرداد 1400 آفتاب ایلام 10 مرداد 1400 آفتاب ایلام 11 مرداد 1400 آفتاب ایلام 12 مرداد 1400 آفتاب ایلام 13 مرداد 1400 آفتاب ایلام 14 مرداد 1400 آفتاب ایلام 15 مرداد 1400 آفتاب ایلام 16 مرداد 1400 آفتاب ایلام 17 مرداد 1400 آفتاب ایلام 18 مرداد 1400 آفتاب ایلام 19 مرداد 1400 آفتاب ایلام 20 مرداد 1400 آفتاب ایلام 21 مرداد 1400 آفتاب ایلام 22 مرداد 1400 آفتاب ایلام 23 مرداد 1400 آفتاب ایلام 24 مرداد 1400 آفتاب ایلام 25 مرداد 1400 آفتاب ایلام 26 مرداد 1400 آفتاب ایلام 27 مرداد 1400 آفتاب ایلام 28 مرداد 1400 آفتاب ایلام 29 مرداد 1400 آفتاب ایلام 30 مرداد 1400 آفتاب ایلام 31 مرداد 1400 
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون 1600 شغل با اعتبار 55 میلیارد تومان برای نیازمندان و مددجویان ایلامی ایجاد شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۸:۰۱    
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس نشست عصر امروز این کمیسیون با وزیر پیشنهادی امور خارجه را تشریح کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۷:۰۱    
در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رئیس جمهور برگزار شد، تصمیمات مهمی برای مهار موج پنج کرونا در کشور اتخاذ شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۴:۰۱    
وزیر پیشنهادی اقتصاد در دولت سیزدهم برنامه خود برای این وزارتخانه را ارائه کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۲:۰۱    
برجک سلاح نصب شده روی توسن شامل توپ 30میلی متری و امکان درگیری با اهداف هوایی و ظرفیت 500 گلوله است و امکان شلیک موشک ضدزره با ذخیره 4 تیر را نیز دارد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۱    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به جلسه کمیسیون متبوعش با گزینه پیشنهادی وزارت نیرو گفت: یکی از برنامه های اقای محرابیان در حوزه تولید برق این است که با کمک صنایع پرمصرف بخشی از برق مصرفی این ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۴ - ۰۰:۰۱    
سردار هادیانفر گفت: از روز دوشنبه 25 تا شنبه 30 مرداد ماه تعطیل است. ولی از فردا یکشنبه ساعت 12 ظهر تا جمعه 5 شهریور ماه، تردد بین استان ها ممنوع است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۱    
خبرگزاری فارس، برنامه وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی را منتشر کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۱    
جو استان تقریبا پایدار است و دمای هوا نسبت به روزهای گذشته با کاهش 1 الی 2 درجه ای مواجه خواهد بود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۱    
ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: تمامی مراسمات عزاداری در فضاهای مسقف و سربسته ممنوع است و دستگاه های نظارتی موظف هستند بر این مهم بصورت شبانه روز نظارت کنند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۱    
رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه با بیان این که امروز دولت را در وضعیت نامطلوبی تحویل می گیریم گفت: بودجه امسال کسری دارد که باید فکری برای آن کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۲:۰۱    
در بسته خبری آژیر امروز از جزئیات راه اندازی قمارخانه اینستاگرامی به بهانه ایجاد فعالیت اقتصادی تا کلاهبرداری مالی از اتباع خارجی در پایتخت مطلع خواهید شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۱    
سردار القاصی مهر از جمع آوری 21 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان ایلام خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۱:۰۱    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و رییس قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا استان گفت: ایلام وارد وضعیت بحرانی کرونا شده چرا که هر روز بر تعداد مبتلایان و بستری های کرونا در این استان افزوده می ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۱    
دبیرکل کانون بانک های دولتی و نیمه دولتی، از تعطیلی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری پیرو دستورالعمل ستاد ملی کرونا از صبح دوشنبه 25 مرداد تا پایان روز شنبه 30 مرداد خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۱    
اعضای شورای شهر ششم، کمیسیون های تخصصی خود را تشکیل دادند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۲۰:۰۱    
استاندار ایلام با اشاره به اینکه ورود و خروج در شهرهای قرمز ایلام ممنوع است، گفت: ظرفیت بیمارستان ها پر شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۵۱    
رییس پلیس راه استان ایلام از بازگشایی تونل اربعین(قلاجه) در مسیر ارتباطی شهرستان ایوان خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۱    
آیت الله رئیسی اقدام ضروری را تسریع در روند واکسیناسیون عنوان کرد و ضمن اعلام خبر قطعی شدن واردات 30 میلیون دز واکسن گفت: نظر کارشناسان بر این است که باید 60 میلیون دز دیگر، واکسن تامین شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۹:۰۱    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام گفت: دستگاه هایی که در زمینه تعمیر و تجهیز کتابخانه های عمومی مشارکت کنند، به همان اندازه از پرداخت مالیات معاف خواهند شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۱    
درحال حاضر بازار لوازم خانگی بنا به گفته فعالان بازار در رکود مطلق به سر می برد به نحوی که اکثر فروشندگان برای فروش محصولات خود اقدام به ارائه جشنواره های مختلف و حتی تخفیف هایی کرده اند ولی هنوز ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۸:۰۱    
فرماندار تهران گفت: ورودی و خروجی تهران تا 5 شهریور بسته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۶:۰۱    
عضو شورای شهر تهران گفت:اعضای شورای شهر تهران سخنگوی این شورا را فردا در جلسه علنی انتخاب می کنند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی نامه رئیس جمهور درباره معرفی وزرای پیشنهادی برای اخذ رای اعتماد را در جلسه علنی امروز (شنبه) اعلام وصول کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سه قربانی ناشی از کرونا طی 24 ساعت گذشته در ایلام ثبت شد و مجموع فوتی های استان به 871 نفر افزایش یافت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۱    
ایلام - ایرنا - هفته گذشته استان ایلام باز هم درگیر ویروس کرونا بود باتوجه به حجم بالای تعداد بستری های مراکز درمانی ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۵:۰۱    
استاندار ایلام گفت: ماده 20 قانون رفع موانع و حمایت از تولید برای تسریع در بهره برداری کارخانه سیمان دهلران با موافقت اعضای ستاد تسهیل استان اعمال می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۱    
رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه درحالی سکان این سازمان را در دست خواهد گرفت که پیش از این سابقه حضور در دو وزارت خانه مهم مرتبط با بودجه یعنی نفت و بازرگانی را در رزومه خود دارد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۱    
مدیرکل بنیاد مسکن ایلام گفت: با 85 میلیارد ریال اعتبار طرح هادی در 15 روستای شهرستان آبدانان اجرا می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۱    
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کربلا از آغاز عملیات نماکاری سازه جدید مقام حضرت زینب (تل زینبیه) خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۱    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام گفت: هم اکنون12 پروژه سازی در ایلام در دست ساخت و مطالعه است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۴:۰۱    
کریمیان گفت: طی 24 ساعت گذشته تعداد 236 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان ایلام شناسایی شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۳:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان های چرداول و بدره از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر کردند و هم اکنون 9 شهرستان استان به رنگ قرمز درآمده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۱    
معاون حفاظت و امور اراضی منابع طبیعی ایلام از صدور سند تک برگ برای 1.2 میلیون هکتار از اراضی ملی ایلام خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۴۱    
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پیشرفت فیزیکی تقاطع غیرهمسطح ملکشاهی به 80 درصد رسیده است و درسال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد. ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۱    
سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا چهارشنبه در 14 استان کشور خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۱    
اقدام کودکانه یک فرزند منجر به فوت مادرش شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۱    
پیری گفت: کاهش بارندگی ها در سال آبی جاری باعث کاهش پوشش علوفه ای و مراتع در استان به میزان 65 درصد شده یافته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۱    
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان های چرداول و بدره از وضعیت نارنجی به قرمز تغییر کردند و هم اکنون 9 شهرستان استان به رنگ قرمز درآمده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۱    
ایلام-قربانیان کرونا هر روز در استان ایلام بیشتر می شود، با وجود افزایش آمارها و تکمیل ظرفیت بیمارستان ها اما اراده ای از سوی مسئولان برای کنترل وضعیت استان وجود ندارد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از کم توجهی برخی شهرداران استان در فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی ماه محرم در معابر وخیابان ها انتقاد کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۱    
گروه استان ها درحالی بررسی آمارها نشان می دهد در یک ماه گذشته نرخ ابتلا رشدی معادل 71.9 درصد را تجربه کرده است که فعالیت گسترده ویروس دلتا باعث شده تا شاهد جهش 217 درصدی موارد فوتی در همین دوره باشیم.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۱    
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با بیان این که در حوزه حمل و نقل که یکی از شاخص های توسعه کشور است مشکلات زیادی داریم گفت ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: اکران فیلم در سینما های استان ایلام به احترام ایام عزاداری سالار شهیدان و تشدید شیوع وضعیت کرونا لغو شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۰:۰۱    
سرهنگ امیدوار گفت:جاده چالوس از 24 مرداد تا 20 شهریور، به علت عملیات راهداری و ایمن سازی در روز های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه بسته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۱    
جمعی از اعضای بسیج دانشجویی پس از جلسه صریح با علیرضا زاکانی اعلام داشتند: حاصل این جلسه پاسخ هایی بود که تا حدودی جوانب مسئله را باز کرد و شبهات و سوالات سطح جامعه را پاسخ داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: اکران فیلم در سینماهای این استان به احترام ایام عزاداری سالار شهیدان و تشدید شیوع وضعیت کرونا لغو و این مراکز هفته جاری تعطیل هستند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۹:۰۱    
8 سال پیش وعده دوبانده کردن جاده دهلران که از آن به عنوان جاده مرگ نیز یاد می کنند، داده شد اما پس از گذشت سال ها کماکان این وعده عملی نشده و تنها در حد یک حرف باقی مانده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۸:۰۱    
شکایت از کارفرما یکی از موضوعاتی است که در روابط بین کارگر و کارفرما پیش می آید و بسیاری از کارگران برایشان سوال پیش آمده که چه زمان از کارفرما شکایت کنیم؟
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۲:۰۱    
استرس و اضطراب مانند یک شمشیر دو لبه هستند که هم میتوانند سود و یا ضرر داشته باشند.