شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۱۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ایلام 29 مرداد 1400 - aftabilam.ir

آفتاب ایلام 29 اسفند 1394 آفتاب ایلام 2 فروردین 1399 آفتاب ایلام 31 فروردین 1400 آفتاب ایلام 31 اردیبهشت 1400 آفتاب ایلام 1 خرداد 1400 آفتاب ایلام 31 تیر 1400 آفتاب ایلام 31 شهریور 1400 آفتاب ایلام 6 مهر 1400 آفتاب ایلام 1 مرداد 1400 آفتاب ایلام 2 مرداد 1400 آفتاب ایلام 3 مرداد 1400 آفتاب ایلام 4 مرداد 1400 آفتاب ایلام 5 مرداد 1400 آفتاب ایلام 6 مرداد 1400 آفتاب ایلام 7 مرداد 1400 آفتاب ایلام 8 مرداد 1400 آفتاب ایلام 9 مرداد 1400 آفتاب ایلام 10 مرداد 1400 آفتاب ایلام 11 مرداد 1400 آفتاب ایلام 12 مرداد 1400 آفتاب ایلام 13 مرداد 1400 آفتاب ایلام 14 مرداد 1400 آفتاب ایلام 15 مرداد 1400 آفتاب ایلام 16 مرداد 1400 آفتاب ایلام 17 مرداد 1400 آفتاب ایلام 18 مرداد 1400 آفتاب ایلام 19 مرداد 1400 آفتاب ایلام 20 مرداد 1400 آفتاب ایلام 21 مرداد 1400 آفتاب ایلام 22 مرداد 1400 آفتاب ایلام 23 مرداد 1400 آفتاب ایلام 24 مرداد 1400 آفتاب ایلام 25 مرداد 1400 آفتاب ایلام 26 مرداد 1400 آفتاب ایلام 27 مرداد 1400 آفتاب ایلام 28 مرداد 1400 آفتاب ایلام 29 مرداد 1400 آفتاب ایلام 30 مرداد 1400 آفتاب ایلام 31 مرداد 1400 
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۱۱ - ۱۶:۰۲    
ولی پور گفت: 65 هزار تست پی سی آر و 82 هزار تست فوری توسط نیرو های عملیاتی هلال احمر انجام شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۰:۰۱    
اتاق ها، اتحادیه ها و انجمن های متعدد بخش خصوصی در حوزه صنعت، معدن و تجارت با صدور بیانیه و انجام مصاحبه های مختلف، از وزیر پیشنهادی صمت حمایت کردند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۹:۰۱    
مراسم عزاداری شب شهادت سیدالساجدین حضرت امام علی بن الحسین علیه السلام محضر حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۷:۰۱    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: انجام اصلاحات در صندوق ذخیره فرهنگیان باید از اولویت های وزیر آینده آموزش و پرورش باشد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۳:۰۱    
رئیس مجلس تاکید کرد برگزاری بیش از 270 جلسۀ تخصصی، موضوعی و استانی کمیسیون ها با وزرای پیشنهادی در 4 روز، بازخوردهای مثبتی در میان نمایندگان، وزرا و متخصصان داشته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۲:۰۱    
معاون فنی گمرک طی نامه ای به معاون قضایی دادستان کل کشور تعداد کامیون های رسوبی وارداتی را 3643 دستگاه اعلام کرد و گفت: 2599 کامیون در آستانه متروکه شدن قرار دارند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۱    
آیت الله رئیسی طی حکمی سید محمد حسینی را به سمت معاون امور مجلس رئیس جمهور منصوب کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۲۳:۰۱    
موسی نژاد گفت:در دهه اول محرم و در قالب برنامه اطعام حسینی بیش از 61 هزار پرس غذا در بین مددجویان و نیازمندان استان ایلام توزیع شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۱    
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از گذشت 15 روز از ادای سوگندش در مجلس شورای اسلامی به نظر می رسد تصمیم خود را برای مهم ترین نهاد اقتصادی کشور گرفته و علی صالح آبادی را برای ریاست بانک مرکزی انتخاب می ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۱    
تیمی از تیپ 65 نوهد برای شرکت در مسابقات هوابرد نظامیان جهان وارد بلاروس شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: نهضت امام حسین (ع) در واقع همان صدای حریت، پذیرش مرگ شرافتمندانه، آزادگی و مقابله با ظالمان زمان است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۲۲:۰۱    
علی اکبری از بهره مندی بیش از 51 هزار نفر از خدمات طرح نذر سلامت 2 هلال احمر ایلام در دهه اول محرم خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۱    
رئیس شورای شهر تهران در صفحه شخصی خود نیایشی از کتاب حماسه ، عشق و عرفان شهید مصطفی چمران نقل کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۱    
با وجود اعمال طرح محدودیت ها در پیک پنجم کرونا، اما هنوز هستند رانندگانی که به خیال دور زدن قانون به دل جاده ها زده اند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۹:۰۱    
آیت الله رئیسی در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا از همکاری مردم و تلاش های دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان و نیز اصناف، بازاریان و هیئت های مذهبی برای اجرای مصوبات ستاد تشکر کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۸:۰۱    
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: هموطنان گرامی به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و صرفاً به مطالب و اخبار منتشره در سایت پلیس راهور و صدا و سیما توجه کنند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۱    
ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: وضعیت کنونی افغانستان بیانگر این است که نباید به قدرت های پوشالی آمریکا و غرب دل بست و به آنها اتکا و امید داشت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۱    
فردا بررسی صلاحیت و برنامه های وزرای پیشنهادی با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۱    
مدیر شبکه بهداشت و درمان هلیلان با بیان اینکه 19 درصد مردم هلیلان در برابر کرونا واکسینه شدند، گفت: در این شهرستان بیش از 3 هزار و 140 نفر موفق به تزریق واکسن کرونا شده اند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۷:۰۱    
رئیس کمیته امداد شهرستان ایوان گفت: در تاسوعا و عاشورای حسینی بالغ بر 7000 پرس غذای نذری در بین مردم خصوصا نیازمندان ایوان توزیع شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۱    
وزیر پیشنهادی علوم، تحول در نظام آموزشی رشته های مختلف را از اولویت های خود در حوزه آموزش کشور اعلام کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران درباره زمان بازگشایی ادارات و اصناف توضیحاتی داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۱    
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سه ایلامی دیگر در 24 ساعت گذشته قربانی کرونا شدند و مجموع فوتی های این بیماری در استان به 897 نفر افزایش یافته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۶:۰۱    
ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه اعتماد به غرب همانند تکیه بر خانه عنکبوت است، گفت: حوادث افغانستان نشان دهنده افول آمریکا است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۱    
نماینده خمینی شهر در مجلس با تاکید بر اینکه صهیونیست ها نه عرضه حمله نظامی به جمهوری اسلامی را دارند و نه جرأت این کار را گفت: نباید تهدیدات آنها را جدی گرفت زیرا این اراجیف برای فضاسازی رسانه ای است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۱    
اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام پس از برگزاری مراسم دهه اول محرم بیانیه ای صادر کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۱    
رئیس اداره فنی و زیربنایی جهاد کشاورزی شهرستان ایوان گفت: امسال حدود 7000 تن انگور به ارزش ریالی 140 میلیارد تومان از تاکستان های ایوان برداشت شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۳:۰۱    
کارشناس هواشناسی ایلام گفت: تا اواسط هفته نوسانات دمایی محسوس نیست و از روز دوشنبه به بعد افزایش نسبی دما مد نظر است .
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۱    
آمریکا اجازه ارسال 460 میلیون دلار کمک صندوق بین المللی پول به افغانستان را که برای کمک به بهیود اقتصاد این کشور تصویب شده بود، نمی دهد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۱    
ضعف شخصیت و مورد تحقیر واقع شدن کودک به وسیله والدین و اطرافیانش منجر به دروغگو شدن او می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۱    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ایلام گفت: امسال 438 مترمربع لکه گیری آسفالت در جاده های ایلام انجام شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۹:۰۱    
نبود نیروی دائمی و تجهیزات کافی در آتش نشانی بخش دشت عباس شهرستان دهلران موجی از نارضایتی ها را به دنبال داشته است چرا که آتش سوزی ها گاها به سبب گرمای بیش از حد دهلران خسارت های جبران ناپذیر را به ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۸:۰۱    
باتوجه به افزایش هزینه های زندگی کارگران، این روز ها شاهد این هستیم شاهد بیکاری در بین این قشر از جامعه به دلیل کرونا هستیم.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۷:۰۱    
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: نداشتن بصیرت جبهه کفار در برابر امام حسین (ع) و یارانش موجب شد حادثه بسیار تلخ و غم انگیز عاشورا در حافظه تاریخ به ثبت برسد ولی این قیام تا روز قیامت در ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۶:۰۱    
قواعد و قوانین بین المللی چندان تاثیر بسزایی نداشته و تا به امروز توقعاتی که از سازمان ها و نهاد های بین المللی بوده، به اجابت نرسیده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۴:۰۱    
درونی کردن رفتار درست و عادت های صحیح کودکان در ابتدای امر بسیار دشوار به نظر می رسد، اما والدین باید در این راه صبور باشند و آن ها را به سمت راه درست هدایت کنند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۲:۰۱    
مایسا، اولین بچه فیل ایرانی باغ وحش ارم تهران در حال حاضر 90 کیلوگرم وزن دارد و رشد طبیعی خود را پشت سر گذاشته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۱:۰۱    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: بی شک عزت و افتخار حسینی در پرتو فرهنگ انسان ساز قرآنی، دست یافتنی است و دور ماندن از قرآن، زمینه ساز ذلت و خواری فرد و جامعه به شمار می آید.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۲۹ - ۰۰:۰۱    
سردار هداوند گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و استقرار نیروهای پلیس، مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در کمال نظم و امنیت برگزار شد.