شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۳:۵۱May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ایلام 16 مرداد 1400 - aftabilam.ir

آفتاب ایلام 29 اسفند 1394 آفتاب ایلام 2 فروردین 1399 آفتاب ایلام 31 فروردین 1400 آفتاب ایلام 31 اردیبهشت 1400 آفتاب ایلام 1 خرداد 1400 آفتاب ایلام 31 تیر 1400 آفتاب ایلام 31 شهریور 1400 آفتاب ایلام 6 مهر 1400 آفتاب ایلام 1 مرداد 1400 آفتاب ایلام 2 مرداد 1400 آفتاب ایلام 3 مرداد 1400 آفتاب ایلام 4 مرداد 1400 آفتاب ایلام 5 مرداد 1400 آفتاب ایلام 6 مرداد 1400 آفتاب ایلام 7 مرداد 1400 آفتاب ایلام 8 مرداد 1400 آفتاب ایلام 9 مرداد 1400 آفتاب ایلام 10 مرداد 1400 آفتاب ایلام 11 مرداد 1400 آفتاب ایلام 12 مرداد 1400 آفتاب ایلام 13 مرداد 1400 آفتاب ایلام 14 مرداد 1400 آفتاب ایلام 15 مرداد 1400 آفتاب ایلام 16 مرداد 1400 آفتاب ایلام 17 مرداد 1400 آفتاب ایلام 18 مرداد 1400 آفتاب ایلام 19 مرداد 1400 آفتاب ایلام 20 مرداد 1400 آفتاب ایلام 21 مرداد 1400 آفتاب ایلام 22 مرداد 1400 آفتاب ایلام 23 مرداد 1400 آفتاب ایلام 24 مرداد 1400 آفتاب ایلام 25 مرداد 1400 آفتاب ایلام 26 مرداد 1400 آفتاب ایلام 27 مرداد 1400 آفتاب ایلام 28 مرداد 1400 آفتاب ایلام 29 مرداد 1400 آفتاب ایلام 30 مرداد 1400 آفتاب ایلام 31 مرداد 1400 
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۸:۰۱    
طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا بدون محدودیت و قرعه کشی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۵:۰۱    
برخی انتصابات در دانشگاه تهران، آن هم در روزهای پایانی دولت دوازدهم و حتی بعد از پایان کار این دولت، موجب اعتراض اساتید انقلابی این دانشگاه شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۱۰:۰۱    
فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت:سارق کندو های عسل درشهرستان مهران (بخش صالح آباد) دستگیر شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۷:۰۱    
با پایان کار کاروان وزرشی ایران در المپیک 2020 توکیو، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی از مدال آوران کشورمان تشکر کردند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۵:۰۱    
جلسه هیات دولت فردا(یکشنبه) به ریاست آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور برگزار می شود و پیروز حناچی شهردار تهران نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۴:۰۱    
در سال های اخیر با گسترش روند هوشمندسازی و خودکارسازی تجهیزات و تسلیحات، علاوه بر تولید محصولات پیشرفته تر و کارامدتر ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۲:۰۱    
نایب رئیس شورای ششم شهر تهران گفت:زاکانی بر مشکلات و مسائل شهر تهران اشراف و توانایی دارد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۱:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در مرکز بهداشت شرق تهران در خیابان دماوند اولین دوز واکسن برکت را بر اساس نوبت گروه های سنی دریافت کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۱:۰۱    
ایلام - ایرنا - برگزیدگان چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات محلی، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری ها و روزنامه های سراسری استان ایلام عصر شنبه در آیینی با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسئولان محلی ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ - ۰۰:۰۱    
سامانه اقدام ملی مسکن به روز رسانی شده و هم وطنان می توانند برای مشاهده وضعیت پرونده اقدام ملی یا تسهیلات ودیعه مسکن خود به سامانه مذکور به آدرس https://tem.mrud.ir/ مراجعه کنند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تهدید ایران به حمله از سوی صهیونیست ها در حد یک جوک است و آنها خود به خوبی این مسئله را می دانند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۱    
ایلام _ ایرنا _ استاندار ایلام با تاکید بر اینکه مدیران باید از نقدهای منصفانه استقبال کنند، گفت: تلخی نقد منصفانه را از تعریف و تمجید بیهوده از سوی یک رسانه بیشتر می پذیرم.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۱    
ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: هیچ موردی از ابتلا به کرونا در بین سالمندان و معلولینی که واکسن کرونا زده اند، در این استان مشاهده نشده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۱    
ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام خواستار تجهیز سالن شهدای قلاویزان در مرکز استان برای سرعت بخشی به روند واکسیناسیون شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۱    
ایلام - ایلام - خبرنگاران ایرنا مرکز ایلام در چهارمین جشنواره فصلی مطبوعات استان با کسب عناوین برتر درخشیدند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۱    
فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام با قدردانی از مجاهدت و تلاش خبرنگاران در انعکاس دستاوردها، گفت: این قشر زحمتکش در عرصه اطلاع رسانی کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۱    
کارشناس هواشناسی گفت: از دوشنبه تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما را در اغلب نقاط کشور شاهد خواهیم بود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۳:۰۱    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: همه ایلامی ها و کشور ایران که ارزش کار فروغی را می فهمند به او عشق و علاقه دارند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۱    
معاون فنی گمرک در نامه ای به قائم مقام سازمان راهدار ی حمل ونقل جاده ای خواستار تعیین تکلیف فوری 3643 دستگاه کامیون وارداتی رسوبی در گمرکات کشور شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۲:۰۱    
مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت:350 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی 65 مدرسه در مناطق محروم ایلام اختصاص یافت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۱:۰۱    
نماینده قم گفت: پس از انتخابات از من خواسته شد که باید شانه به کار اجرایی بدهم و با حضور در مسئولیت های اجرایی باید در جهت رضایت حداکثری مردم از انقلاب و کاهش مشکلات کشور حرکت کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۱    
مدال آوران المپیکی کشورمان از انجام خدمت مقدس سربازی معاف شدند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۱    
مدیر کمیته امداد هلیلان گفت: 61 قلم لوازم خانگی به ارزش سه میلیارد و 600 میلیون ریال بین نیازمندان تحت پوشش این شهرستان توزیع شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۱    
ایلام - ایرنا - زنگ خطر بحران کرونا همزمان در مرکز استان و 11 شهرستان ایلام با حضور استاندار و مسوولان به صدا در آمد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۱    
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: در دهه احیای امر به معروف و نهی از منکر 61 عنوان برنامه اجرا می شود که به جهت کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی اکثر برنامه ها به صورت مجازی ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۱    
جمعی از اعضای هیئت علمی پژوهشگاههای کشور در نامه ای به وزیر علوم نسبت به واگذاری نادرست پژوهشگاهها در واپسین روزهای عمر وزارت علوم دولت دوازدهم هشدار دادند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۱    
یک کارشناس ارشد بازار سرمایه گفت: سود گروه شستا از سال 1383 تا 1397 به طور متوسط سالانه حدود 32 درصد رشد داشته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۱    
نماینده شبکه بهداشت هلیلان گفت: تا ظهر امروز بیش از 2200 نفر واکسن نوبت اول و دوم را در شهرستان هلیلان دریافت کرده اند و در سامانه ثبت شده اند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۱    
ایلام - ایرنا - رییس فدراسیون تیراندازی گفت: جواد فروغی تیرانداز ایلامی با کسب مدال طلای المپیک توکیو باعث شد ایران در جمع 6 قدرت بزرگ دنیا مانند روسیه و آمریکا قرار گیرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۷:۰۱    
ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به افتخار آفرینی علی فروغی در رقابت های المپیک توکیو، گفت: این ورزشکار ثابت کرد که ایلامیان دارای پتانسیل بالایی در عرصه مختلف ورزشی هستند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۱    
در حالی حدود 11 سال از تشکیل وزارت راه و شهرسازی می گذرد که طرح مجلس برای تفکیک نشان می دهد این وزارتخانه در بخش مسکن انتظارات را برآورده نکرده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۱    
اقامیری گفت: جهاد و همت پرسنل سازمان بهشت زهرا (س) قابل مقایسه با هیچ کجا نیست و بهشت زهرا (س) در نوک پیکان مبارزه با کرونا قرار دارد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۱    
ایلام-نمایند ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از خانواده های خبرنگاران فقید استان تجلیل کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۶:۰۱    
ایلام-استاندار ایلام بر لزوم توجه به رشته تیراندازی در استان ایلام در سال جاری تاکید کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۱    
نوذری گفت: در این مدت چهار سالی که در ایلام هستم، هیچ لحظه ای به اندازه زمانی که جواد فروغی قهرمان المپیک شد، برایم لذت بخش و شیرین نبود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۱    
ایلام - ایرنا- استاندار ایلام خواستار تشدید نظارت بر آرامستان ها شهر ایلام شد و گفت: پیک پنجم کرونا بسیار خطرناک تر است و اگر مردم و مسوولان سهل انگاری کننده وارد شرایط بحرانی می شویم.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: بر اساس قانون اگر عضوی از شورای نگهبان اعتبارنامه رئیس جمهور را امضا نکند خدشه ای در اعتبارنامه ایجاد نمی شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۱    
از روز دوشنبه تا روز جمعه موج گرمایی در حد هشدار زرد وارد استان می شود که از روز چهار شنبه تا روز جمعه اوج این موج خواهد بود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۱    
سازمان هواشناسی از بارش باران، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق طی امروز تا چهارشنبه در 25 استان و افزایش تدریجی دما در کشور خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۱    
قیمت طلا در پایان معاملات هفته گذشته با سقوط به کانال 1700دلاری به پایین ترین رقم بیش از یک ماه گذشته رسید.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۱    
سرهنگ کرمی اسد گفت: هموطنان به تبلیغات دروغین کلاهبرداران در فضای مجازی در رابطه با اعطای گواهینامه بدون آزمون توجه نکنند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۱    
عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال ارائه لیست اعضای کابینه دولت در جلسه فردا قوه مقننه خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۱    
مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: در حال حاضر 97 درصدجمعیت این استان تحت پوشش شبکه تلفن همراه قرار دارند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۱    
ایلام - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: سه فوتی ناشی از کرونا در 24 ساعت گذشته ثبت شد که با این احتساب مجموع فوتی های استان به 846 نفر افزایش یافت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۱    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، گفت:یکی از مطالبات جدی مردم از دولت جدید مربوط به بخش های مختلف اقتصادی به ویژه بورس و بازار سرمایه است که امیدواریم وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در این زمینه برنامه هایی ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۲:۰۱    
شرایط دریافت وام 25 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان اعلام شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۱    
ایلام - ایرنا - رییس خانه مطبوعات و رسانه های استان ایلام گفت: به دلیل محدودیتهای ناشی از وضعیت قرمز استان بر اثر کرونا گردهمایی بزرگداشت روز خبرنگار لغو شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۱    
ایلام-وضعیت بحرانی در استان ایلام به دلیل افزایش موارد مبتلا و فوتی های ناشی از کرونا باعث شده تعداد شهرهای قرمز استان به هفت شهر افزایش پیدا کند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۱    
ایلام - ایرنا - جواد فروغی دارنده مدال طلای تیراندازی المپیک توکیو صبح امروز شنبه با استقبال باشکوه مردم و جمعی از مسئولان وارد ایلام شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۱:۰۱    
مدیر عامل مخابرات استان ایلام گفت: تمامی روستاهای بالای 20 خانوار در ایلام به اینترنت پرسرعت مجهز می شوند و 97 درصد جمعیت ایلام تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۱    
افزایش قیمت اتر به دنبال به روز رسانی شبکه اصلی اتریوم نشان می دهد این ارز مجازی می تواند در آینده بیت کوین را به عنوان ارز مجازی برتر دنیا پشت سر بگذرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۱    
وکیل دادگستری گفت:با تحقق شرایطی خاص زوجه می تواند پس از فوت همسرش از مستمری و سایرمزایا بهره مند شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۱    
مسئوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان ایوان از وضعیت زرد به قرمز تغییر یافت گفت: هم اکنون هفت شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۱    
ایلام-مدیر جهاد کشاورزی دره شهر با اشاره به اینکه بخش ماژین قطب تولید لیموترش در ایلام است، گفت: پیش بینی می شود امسال 100 تن لیموترش در این منطقه برداشت شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۱۰:۰۱    
جواد فروغی ورزشکار شایسته ایلامی و دارنده اولین نشان طلای المپیک تاریخ تیراندازی ایران لحظاتی پیش با استقبال مسئولان ارشد استان وارد زادگاهش شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۱    
اجرای طرح خدمات الکترونیک در حوزه سلامت که ار آن به عنوان مهمترین اقدام در حوزه سلامت کشور یاد می کنند به علت فراهم نبودن زیرساخت های لازم، وجود کاستی ها و.. ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۱    
مهردادی گفت: با همت دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تاکنون بیش از 8 هزار فرهنگی این استان در برابر کرونا واکسینه شدند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۸:۰۱    
این تنها یک مورد از مشکلات افراد بازنشسته در کشور ما بود که بیماری در خانه داشت و مجبور به تامین هزینه های بالای درمان او بود و ناچار به کارکردن بعد از بازنشستگی شده بود و مشکلات مالی و شرایط سختی ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۶:۰۱    
هیچ راه تضمینی برای جلوگیری از زوال عقل وجود ندارد. اما دانشمندان در حال کشف هستند که قلب سالم باعث ایجاد یک مغز سالم می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۴:۰۱    
پرستار گفت: ایجاد وزارتخانه مستقل جوانان باعث می شود تمام مشکلات جوانان که به صورت فرا بخشی و با گستره عظیم در وزارتخانه های مختلف توزیع شده در یک بخش جمع شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۱۶ - ۰۲:۰۱    
یک روانشناس، در رابطه با چگونگی کاهش دادن دعوای فیزیکی میان کودکان توضیحاتی داد.