یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۶:۳۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای آفتاب ایلام 31 مرداد 1400 - aftabilam.ir

آفتاب ایلام 29 اسفند 1394 آفتاب ایلام 2 فروردین 1399 آفتاب ایلام 31 فروردین 1400 آفتاب ایلام 31 اردیبهشت 1400 آفتاب ایلام 1 خرداد 1400 آفتاب ایلام 31 تیر 1400 آفتاب ایلام 31 شهریور 1400 آفتاب ایلام 6 مهر 1400 آفتاب ایلام 1 مرداد 1400 آفتاب ایلام 2 مرداد 1400 آفتاب ایلام 3 مرداد 1400 آفتاب ایلام 4 مرداد 1400 آفتاب ایلام 5 مرداد 1400 آفتاب ایلام 6 مرداد 1400 آفتاب ایلام 7 مرداد 1400 آفتاب ایلام 8 مرداد 1400 آفتاب ایلام 9 مرداد 1400 آفتاب ایلام 10 مرداد 1400 آفتاب ایلام 11 مرداد 1400 آفتاب ایلام 12 مرداد 1400 آفتاب ایلام 13 مرداد 1400 آفتاب ایلام 14 مرداد 1400 آفتاب ایلام 15 مرداد 1400 آفتاب ایلام 16 مرداد 1400 آفتاب ایلام 17 مرداد 1400 آفتاب ایلام 18 مرداد 1400 آفتاب ایلام 19 مرداد 1400 آفتاب ایلام 20 مرداد 1400 آفتاب ایلام 21 مرداد 1400 آفتاب ایلام 22 مرداد 1400 آفتاب ایلام 23 مرداد 1400 آفتاب ایلام 24 مرداد 1400 آفتاب ایلام 25 مرداد 1400 آفتاب ایلام 26 مرداد 1400 آفتاب ایلام 27 مرداد 1400 آفتاب ایلام 28 مرداد 1400 آفتاب ایلام 29 مرداد 1400 آفتاب ایلام 30 مرداد 1400 آفتاب ایلام 31 مرداد 1400 
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۷:۵۲    
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت :7 پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد و ششصد میلیون تومان در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود. ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۰۰:۰۱    
وزارتخانه هایی چون راه و جهاد کشاورزی نیاز به وزرای باتجربه اجرایی بسیار دارد اما وزارت اقتصاد نیازمند وزیری با انسجام فکری است که بتواند سیاست گذاری و راهبری کند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۱    
کارشناس هواشناسی ایلام از افزایش نسبی دمای هوای ایلام از امروز خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۸:۰۱    
با مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ آن از سوی محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری بدهی 34.1 میلیارد تومانی ایرانی ایر به شرکت سوخت رسان تهاتر شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۱:۰۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: رانندگانی که اعتبار گواهینامه آنها در شرایط محدودیت های کرونایی تمام شده است جریمه نخواهند شد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۰۱    
رئیس فراکسیون ورزش مجلس از زندانی بودن 13 مدیرکل استانی وزارت ورزش دولت روحانی خبر داد و گفت: تفحص از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک چاره کار است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۱    
رئیس کمیته امداد شهرستان بدره گفت: اجرای طرح اشتغال و پرداخت تسهیلات به نیازمندان این شهرستان در چهار ماهه امسال نسبت به مشابه سال قبل 43 درصد رشد داشته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۱    
یک نماینده مجلس گفت: خاندوزی از دل مجلس است و رویکرد مطالبه گری دارد، او جوان، انقلابی، ولایی و فساد ستیز است، این رویکرد وزیر در تراز نیروهای انقلاب است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۰۱    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در پیامی فرارسیدن روز پزشک را به همه پزشکان و تلاشگران سلامت در استان تبریک گفت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۵:۰۱    
هیات دولت با لغو تعطیلی ادارات و سازمان های دولتی سراسر کشور در روزهای پنجشنبه و بازگشت ساعات کاری آنها به روال قبل موافقت کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۳:۰۱    
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز در حوزه موشکی، پدافند، پهپاد، جنگ الکترونیک و ... در تراز جهانی مطرحیم، عنوان کرد: مثلا در حوزه اقتصادی اگر هدفگذاری برای اهداف منطقه ای است ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۲:۰۱    
نماینده تربت حیدریه در مجلس گفت: برنامه های آقای باغگلی برای آموزش و پرورش قابل قبول است منتهی توانمندی مدیریتی باید بررسی شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۱:۰۱    
سیر رشد شهرام ایرانی باید مورد توجه قرار بگیرد؛ او از مسئولیت های کوچکتر تا بالاترین رده های فرماندهی به صورت پلکانی حضور پیدا کرده و در این میان با حضور در عملیات های مختلف و مهم دریایی کشور لیاقت ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۱    
یک روانشناس، در رابطه با چگونگی مهار کردن خشم کودکان توضیحاتی داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۰:۰۱    
سازمان غذا و دارو مجوز اورهال بزرگترین تولیدکننده سرم در کشور را با تاخیر طولانی مدت در اسفند ماه سال قبل صادر کرد ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۳:۰۱    
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، به فایل صوتی پخش شده از وی در خصوص تاخیر در خرید واکسن خارجی کرونا، واکنش نشان داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
فرمانده کل ارتش گفت: امیر خانزادی تمرکز دمت را از خلیج فارس و تنگه هرمز به اقیانوس اطلس و دریای کارائیب منتقل کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
مدیر طرح ملی تکاپوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره طرح تکاپو توضیحاتی داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۲:۰۱    
کارخانه تولید انواع ترشی در شهرک صنعتی دره شهر سالیانه 500 تن انواع محصولات به کشور های همسایه صادر می کند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۱    
وزیر دفاع از ارسال شیوه نامه های آغاز مرحله سوم کارآزمایی بالینی به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم بتوانیم یک و نیم تا 2 میلیون دُز از واکسن فخرا را هر ماه پس از اتمام مراحل کارآزمایی ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۱    
استاندار ایلام گفت: مرز مهران برای تردد مسافر همچنان بسته است و برای کسانی که از مرز مهران وارد می شوند تست پی سی ار با تعرفه دولتی و ارائه ماسک در بدو ورود ضروری است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، گفت: از روزی که امیرعبداللهیان به عنوان وزیر پیشنهادی امور خارجه به مجلس معرفی شده است، رسانه های ضد انقلاب و صهیونیستی از این انتخاب نگرانی دارند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۱    
سازمان ثبت احوال کشور فراوان ترین نام های خانوادگی را اعلام کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۱    
سیدابراهیم رئیسی با تاکید بر ضرورت آزادسازی منابع ارزی مسدودشده ایران در ژاپن خاطرنشان کرد تاخیر در آزادسازی دارایی های ایران در بانک های ژاپنی توجیه پذیر نیست.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۱    
ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: کلاهبردار 220 میلیارد ریالی زمین مسکونی در ایلام دستگیر شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۱    
هم اکنون در بازار آزاد قیمت طلای 18عیار هرگرم یک میلیون و 155 هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون و 60 هزار تومان و قیمت دلار 27 هزار و 450 تومان است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۸:۰۱    
با اتمام نخستین مرحله واکسیناسیون رانندگان ناوگان اتوبوسرانی تهران که از تاریخ ششم مرداد شروع شده بود، مرحله دوم واکسیناسیون رانندگان شرکت واحد از صبح فردا آغاز می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۱    
-رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام بر لزوم راه اندازی کلینیک تنفسی ویژه بیماران کرونایی در ایلام تاکید کرد و گفت: به دلیل افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها این کلینیک بسیار مهم است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات یک نماینده در خصوص ارائه فهرست وزرای پیشنهادی به رهبر انقلاب توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تاکنون 164 هزار و 143 نفر در مناطق مختلف استان واکسینه شده اند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: سینماهای این استان که تا هفته گذشته فعالیت آنها متوقف شده بود از امروز بازگشایی شدند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای ایلام گفت: پنج میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری ساختمان آموزشی واحد پسران دانشگاه فنی و حرفه ای شهر ایلام نیاز است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۷:۰۱    
کریمیان گفت:به دلیل افزایش تعداد مبتلایان و بستری ها، نیاز است که کلینیک تنفسی ویژه بیماران کرونایی را در سطح شهر ایلام راه اندازی کنیم.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱    
قیمت هر کیلوگرم برنج ایرانی با رکوردی بی سابقه به 45هزار تومان رسید و برنج هندی نیز تا 30هزار تومان به فروش می رسد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱    
نماینده تربت حیدریه در مجلس، گفت: رای بالای نمایندگان به وزیر اطلاعات، پیامی به سرویس های جاسوسی دنیا، عرفان های نوپدید و کسانی که امنیت جمهوری اسلامی را تهدید می کنند خواهد بود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۶:۰۱    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: 30 درصد جمعیت استان ایلام در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده اند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۱    
وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه فرصت های فضای مجازی بسیار بیش تر از آسیب هایش است، گفت: الان عصر پلتفرم هاست و میزان نفوذ پلتفرم ها و تعداد کاربران، عمق راهبردی کشور را ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۱    
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از دریافت مجوز احداث بیمارستان 128 تختخوابی سپاه در استان خبر داد و گفت: این مرکز درمانی در 2 مرحله و با اعتبارات داخلی سپاه و توسط قرارگاه خاتم احداث می شود.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۱    
روابط عمومی اورژانس 115 استان ایلام گفت: برخورد شدید دو دستگاه سواری پراید در ایلام یک نفر فوتی در صحنه و چهار نفر مصدوم را برجای گذاشت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
مدیرعامل بانک مسکن از پیگیری افزایش وام خرید مسکن و برنامه جدید این بانک برای فروش متری زمین با استفاده از اوراق موازی سلف خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور اعلام کرد وزرای مربوطه خدمت رهبری معرفی شده اند و ایشان موافقت کردند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام گفت: منع تردد خودرو های با پلاک غیربومی به منظور کاهش ویروس کرونا تا پایان هفته جاری در استان ادامه دارد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۴:۰۱    
شنبه زاده از اتمام عملیات مرمت و سامان دهی امام زاده پیرمحمد واقع در روستای جابر در شهرستان آبدانان خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۱    
شرکت آب و فاضلاب شهری ایلام با صدور اطلاعیه ای از قطعی یا کمبود آب شرب برخی از مناطق شهر ایلام طی امروز یکشنبه خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۱    
- رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام با ابراز نگرانی از افزایش فوتی های خانوادگی، گفت: تعداد فوتی های کرونا در استان با 89 مورد در مرداد ماه جاری نسبت به ماه گذشته بیش از هفت برابر افزایش داشته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۱    
معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: تاکنون 17 هزار و 113 دز واکسن کرونا در این شهرستان به جامعه هدف و واجدان شرایط براساس گروه های سنی اعلام شده تزریق شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۱    
استاندار ایلام با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون علیه کرونا تاکنون 30 درصد جامعه هدف ایلام در برابر کرونا واکسینه شدند، گفت: این میزان 12 درصد بیشتر از میانگین کشوری است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۱    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان هلیلان گفت: کار ساخت هنرستان 8 کلاسه کهره با مشارکت بنیاد علوی شروع شده است و به زودی این مکان آموزشی به بهره برداری خواهد رسید.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
کشاورزی شهری می تواند یکی از راهکارهای مؤثر برای امنیت غذایی و مهار سیل در شهرها باشد که در کشورهای پیشرفته مدنظر واقع شده است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ایجاد خدمات الکترونیک در قوه قضاییه به همت آقای زارع پور موجب شد تا 5 و نیم میلیون مراجعه به قوه کاهش پیدا کرده و 10 درصد زمان رسیدگی به پرونده ها ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
عضو شورای شهر تهران گفت: دارو های مرتبط با کرونا به طور کامل برای پرسنل شهرداری تهران تحت پوشش خدمات درمانی و بیمه ای قرار گیرد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: در بازه زمانی 24 تا 29 مرداد سال جاری تردد های جاده ای در استان 33 درصد کاهش داشته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
علی اکبری گفت: حمله خرس در ارتفاعات کبیر کوه منجر به مصدوم شدن یک نفر از عشایر منطقه شده بود که توسط نجاتگران هلال احمر از مهلکه نجات یافت.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
سرهنگ موسوی از توقیف 16 خودرو متخلف و هنجارشکن، کشف 9 فقره انواع سرقت و دستگیری 5 سارق در اجرای طرح 72 ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۲:۰۱    
روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب از افت فشار و یا قطعی آب برخی مناطق شهر ایلام خبر داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: تردد در جاده های این استان در بازه زمانی 24 تا 29 مرداد سال جاری(تعطیلات اخیر) در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد کاهش داشته است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۱    
ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: ساعات کاری ادارات و دستگاه های دولتی استان از فردا دوشنبه اول شهریور به حالت عادی و سابق خود باز می گردد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۱    
گروه استان ها درحالی آمارها بیانگر کاهش نسبی موارد ابتلای روزانه است؛ کارشناسان معتقدند با آغاز فعالیت ادارات از امروز احتمالا دوباره شاخص ها روند صعودی به خود می گیرند، چون بررسی آماری وضعیت پیک ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۱    
ایلام-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام از بستری 449 بیمار کرونایی در ایلام خبر داد و گفت: حال 81 بیمار وخیم است.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۱    
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت:ساعت کار ادارات دولتی، سازمان ها ونهاد های عمومی در استان به روال قبل برمیگردد که این بازه زمانی از اول شهریور ماه به ساعت 7:30 تا 14 ...
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۱    
نبود بنزین سوپر در جایگاه های توزیع سوخت ایلام سبب نارضایتی شهروندان ایلامی شده است این درحالی است که مسوولین مربوطه علت آن را نبود تقاضا و به دنبال آن خسارت به جایگاه داران اعلام کرده اند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۱    
روز گذشته رئیس جمهور از وزیر پیشنهادی کار در مجلس دفاع کرد و کارشناسان مهم ترین معضل وزارت خانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را رفع موانع اشتغال می دانند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۴:۰۱    
یک جامعه شناس در رابطه با اهمیت عزت نفس در زندگی افراد به ویژه کودکان توضیحاتی داد.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۲:۰۱    
مسابقه با قانون زن برای بخشش مهریه باید شرایطی را رعایت کند.
آفتاب ایلام   ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ - ۰۱:۰۱    
آفتاب ایلام- سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام به همراه معاونت سلامت و جمعی از خبرنگاران از مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهدای قلاویزان بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد ...