شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۰۹Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 - aftabir.com

شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1393 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1394 شبکه اینترنتی آفتاب 30 اسفند 1395 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1396 شبکه اینترنتی آفتاب 31 فروردین 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 اردیبهشت 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 خرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 تیر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 مرداد 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 31 شهریور 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 مهر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 آبان 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 آذر 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 دی 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 30 بهمن 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 1 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 2 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 3 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 4 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 5 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 6 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 7 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 8 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 9 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 10 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 11 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 12 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 13 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 14 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 15 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 16 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 17 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 18 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 19 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 20 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 21 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 22 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 23 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 24 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 25 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 26 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 27 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 28 اسفند 1397 شبکه اینترنتی آفتاب 29 اسفند 1397 
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۸:۰۸    
دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل و نقل شورای شهر تهران گفت : لوایح نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس و بلیت مترو در سال 1398 از طرف شهرداری به شورای شهر تهران ارسال شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۳ - ۰۰:۲۶    
دست اندرکاران حوزه سلامت کشور معتقدند که آمار و ارقام در حوزه دارو، توانسته خیلی از مشکلات را مرتفع کند، بگونه ای که می توان کمبودها و ذخایر دارویی را رصد کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۲:۰۸    
مرتضی آقاخان را باید از جمله بازیکنان بدشانس فوتبال ایران دانست. بازیکنی که به رغم ماه ها حضور در استقلال نتوانسته حتی یک دقیقه در بازی های رسمی برای این تیم به میدان برود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۲۰:۰۸    
هافبک جدید فولاد، یک ژاپنی است. بازیکنی که در جی لیگ، لاتویا، لهستان و روسیه بازی کرده و حالا بعد از 2 فصل حضور در تایلند، به ایران آمده تا بازی در یک لیگ جدید را تجربه کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۹:۵۶    
رضا کیانیان اعتقاد دارد تفکر تمامیت خواه برای آن که یک شهروند، حقوق اجتماعی روزمره اش را نخواهد، آن خواسته را با سیاست مخلوط می کنند تا او از ترس، حرفش را نزند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۷:۳۸    
استقلال قبل از اینکه سوت آغاز بازی با پارس جم به صدا درآید، حریفش را برده بود! از همان لحظه ای که وینفرد شفر ترکیب تیمش را انتخاب کرد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۵:۳۸    
معاون امور شهری سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: قرارداد مطالعات پدافند غیرعامل برای 22 شهر امضاء شده که در آن مواردی همچون برنامه ریزی برای کاهش آسیب پذیری ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۴:۵۶    
بانک مرکزی، نرخ 47 ارز را برای امروز اعلام کرد که طی آن، نرخ رسمی 16 ارز کاهش یافت و قیمت دلار ثابت ماند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۰۲    
بانک مرکزی نرخ امروز ارز را در صرافی های مجاز اعلام کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۸    
محققان کشور موفق شدند با فناوری نانو به تکنولوژی انرژی خورشیدی ورود پیدا کنند تا بتوان از انرژی های خدادادی به روشی نوین و با صرفه اقتصادی بیشتر برق تولید کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۳۸    
رئیس انجمن ایرانشناسی ترکیه می گوید: ما باید ایران شناسی در ترکیه و ترکیه شناسی در ایران را فارغ از تاثیر و تاثرات و اختیارات سیاسی سیاسیون انجام دهیم. این یکی از مشکلات اساسی ما است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۶    
عدم برخورد جدی و شفاف با پرونده حقوق های نجومی باعث شده است تا با فروکش کردن ماجرا، اغلب آنان بجای توبیخ، بصورت چراغ خاموش در سایر پست های مدیریتی بالا بکارگیری شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۳    
پرش اسکی باز کانادایی در مسابقات قهرمانی جهان در اتریش
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۲:۱۷    
تیم فوتبال ذوب آهن با درخشش مهاجم نیجریه ای خود درحالی که ابتدا دو گل از حریفش عقب افتاده بود توانست با سه گل میزبانش را شکست دهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۶    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید نانو افزودنی هایی برای افزایش خاصیت ضربه پذیری لوله های پی وی سی و ضد خش شدن داشبورد خودروها شدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۸    
محققان شرکت دانش بنیان موفق به تولید دستگاه پوشش دهی قطعات صنعتی شدند که تاکنون به چین صادر شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۳۸    
حدود یک ماهی است که از خبر ممنوعیت سگ گردانی در تهران می گذرد، در ازای مخالفت های معدود، موافقان برخورد با سگ گردانی دلایل خود را دارند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۱:۰۸    
بوشهر - ایرنا - نخستین دوره مسابقات تیراندازی اهداف ثابت استان های جنوب کشور روز پنجشنبه در آیینی با حضور شماری از مسئولان و ورزشکاران در بوشهر آغاز شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
مدیرکل حقوقی سازمان فناوری اطلاعات ایران از پیگیری برای دستگیری عامل حملات سایبری به کسب و کارها و رسانه های کشور با همکاری معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۶    
جیرفت - ایرنا - مدیرکل توانمندسازی معلولان سازمان بهزیستی گفت : 480 هزار معلول در مناطق روستایی کشور شناسایی شده اند و این افراد هم اکنون از خدمات حمایتی این سازمان بهره مند هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۵۳    
زن جوان پس از مرگ نامزدش با جسدش ازدواج کرد. رسانه های فرانسه از ازدواج یک زن جوان با نامزد مرده اش خبر داد و اعلام کردند: این مراسم در شهرداری یکی از مناطق شرقی فرانسه صورت گرفت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۸    
معاون اداری و پشتیبانی آستان قدس رضوی، آخرین اقدامات این بخش از بزرگترین نهاد موقوفاتی جهان تشیع را تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۳۸    
مراسم نکوداشت مهدی اخوان ثالث به مناسب نودمین سالگرد تولد این شاعر برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۱۷    
درپایان نشست صبح روز گذشته مجلس بعد از قرائت نامه مربوط به خرید تضمینی گندم از سوی احمد امیرآبادی فراهانی، دبیر هیات رئیسه مجلس مبنی بر افزایش قیمت خرید این کالا ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
نازی خوش اخلاق عکاس سینمایی با انتشار این عکس از ازدواج مریم کاویانی و رامین مهمانپرست خبر داده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
یک استارت آپ فنلاندی هدست واقعیت مجازی ساخته و ادعا می کند وضوح آن با چشمان انسان برابری می کند. این هدست مجهز به فناوری ردیابی حرکات چشم است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
تهران- ایرنا- کیفیت هوای تهران امروز (پنجشنبه) با افزایش 15 واحدی غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون در مقایسه با روز گذشته با شاخص 78 در شرایط سالم قرار دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وقتی نرخ دلار بالا می رود بیشترین فشار به دولت می آید و دولت هم هیچ وقت نمی خواهد در رابطه با قیمت دلار بازی سیاسی کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۸    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با تاکید بر این که کمبود اتوبوس در خطوط بی آر تی وجود ندارد، دلایل تاخیر ورود اتوبوس به ایستگاه ها را تشریح کرد .
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۵۶    
آیین نکوداشت ابوالفضل زرویی نصرآباد، شاعر، نویسنده و طنزپرداز فقید یکشنبه پنجم اسفند در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۸    
رئیس هیئت نجات غریق فریدونکنار از ناپدید شدن یک صیاد در دریای این شهرستان خبر داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۹:۳۸    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از هرمزگان به عنوان پیشانی کشور یاد کرد و گفت: عملکرد شهرداری های این استان طی سال های اخیر بی نظیر است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۶    
با توجه به نیاز کشور به درآمدهایی غیر از درآمدنفتی، همواره کارشناسان ومتولیان برلزوم اخذ مالیات از پزشکان تاکید داشتند که بالاخره صبح امروز مجلس با مصوبه ای، دو گام اساسی در این مسیر برداشت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۸:۰۸    
تهران - ایرنا - شبکه های محتلف سیما با تدارک 38 فیلم سینمایی،تلویزیونی و انیمیشن پنج شنبه و جمعه دوم و سوم اسفندماه 97 میزبان خانه های هموطنان می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۶:۰۸    
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه نباید در مورد واردات و توزیع گوشت، آدرس غلط داد، گفت: گوشت بعد از ترخیص از گمرک، در اختیار واردکنندگان نیست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۵:۵۶    
یک کارشناس انرژی با بیان اینکه کمپانی های نفتی چین همطراز اروپایی ها شده اند، گفت:خلع ید چین در آزادگان شمالی از منظر وزارتی اقدام مناسبی بود اما مدبرانه نبود و نباید چکشی برخورد می کردیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۵۸    
همشهری آنلاین: خودروساز ژاپنی مزدا جدیدترین محصولش (Mazda 3 _2019) را روانه بازار کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۶    
رئیس مرکز ملی فرش ایران از اختصاص یک هزار و 892 میلیارد تومان به بیمه قالی بافان و شاغلان صنایع دستی شناسه دار برای سال ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۶    
ساری - ایرنا - پژوهشگر تاریخ و فعال سیاسی گفت : پوران شریعت رضوی همسر دکتر علی شریعتی یک پارسای سیاسی - اجتماعی بود و این روحیه در فرزندان دکتر شریعتی هم وجود دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۸    
تهران – ایرنا – پنجاه و یک گروه حامی دمکراسی در آمریکا از قانونگذاران این کشور خواستند تا از بازگشت ایالات متحده به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) حمایت کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۵۸    
سامسونگ در سان فرانسیسکو سه مدل جدید از پرچمدار 2019 خود را رونمایی کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۳    
سامسونگ در سان فرانسیسکو (و هم زمان در لندن) مراسم رونمایی از گوشی های جدید خود از جمله گوشی تاشوی گلکسی فولد را برگزار کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۳    
مسکو - ایرنا - معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: ساز و کار مالی اروپا با ایران (اینستکس) امکان تجارت ایران با کشورهای دیگر را فراهم می کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۳    
سفیر ایران در عراق، چهار اولویت تهران در جریان تعامل با دولت اقلیم کردستان عراق را تشریح کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۴۳    
بندرعباس - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا مایه عزت و افتخار هر کشوری هستند و دشمنان بدانند نمی توانند این ملت را از مسیر حق جدا کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۲۶    
ستاره فرانسوی تیم اتلتیکومادرید در گفتگویی جالب توجه از انگیزه تیمش برای راهیابی به فینال با توجه به میزبانی این رقابت خبر داده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۷    
ساوه - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی گفت: اصلاح هندسی تقاطع های خطرناک، ساماندهی و ایمن سازی معابر پرحادثه از مهم ترین برنامه های وزارت راه و شهرسازی برای ایام نوروز 98 است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۷    
یزد - ایرنا - سفیر آفریقای جنوبی در ایران با بیان اینکه ایران در تبادلات تجاری خود نباید فقط منتظر اروپا باشد، گفت: جمهوری اسلامی باید تنوع تجاری خود را بالا برده و با تعریف سیستم های مالی ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۱    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با بیان اینکه متقاضیان نقل و انتقال خودرو، روز آخر برای پرداخت جرائم معوق اقدام نکنند، گفت: مالکان خودروها پیش ازمراجعه،خلافی خودرا پیامکی استعلام کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۳:۰۸    
رییس جمهوری پیشین پاکستان از دولت این کشور خواست با ایران برای حل پرونده حمله تروریستی زاهدان همکاری کند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۶    
با افزایش خرید نفت ایران از طریق معافیت های داده شده، صادرات نفت ایران در ماه ژانویه بیش از حد انتظار بود و این افزایش در ماه جاری نیز مشاهده شده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۶    
در آستانه بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا به طور رسمی اعلام شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۶    
سیدمهدی موسوی تبار در ایرنا نوشت: گاهی وقت ها هیچ کس مبنای برخی تصمیم ها را متوجه نمی شود؛ تصمیم هایی که نه مفید است و نه مؤثر. یکی از این موارد در یکصد و بیست و چهارمین جلسه شورای شهر تهران رخ داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۵۶    
سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان متقاضی برای شرکت در آزمون سراسری دکترای تخصصی،می توانند روز 4 اسفندماه به مراکز آموزش تعیین شده خود را معرفی کنند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۸    
بی قانون در جدیدترین شماره خود، ضمن پرداختن به هجوم مردم برای ثبت نام پیش فروش خودرو، صحبت های اخیر رئیس جمهور، محمود واعظی و علی لاریجانی را سوژه طنز خود قرار داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۲:۰۸    
مربی تیم فوتبال پرسپولیس به مناسبت زادروزش امروز چهارشنبه اعضای تیم را به یک رستوران دعوت کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۵۶    
مهاجم تازه وارد پارس جنوبی جم در پایان دیدار با استقلال به اعتراض نسبت به مشکلات تیمش پرداخت.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
بهنوش بختیاری در یک برنامه تلویزیونی درباره گران شدن قیمت گوشت اظهارنظر عجیبی کرد و آن را پسندیده دانست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۴۷    
تهران- ایرنا- بازیکن تیم استقلال بدنبال پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم، در خصوص بازگشت دوباره به شارلوای بلژیک تاکید کرد: آرزوی هر بازیکنی بازی کردن برای استقلال است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۸    
نتایج بخش هایی از نتایج طرح ملی سنجش فرهنگ سیاسی مردم ایران نشان می دهد میل به خشونت در بین مردم ایران کم است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۸    
مهاجم جوان استقلال ترجیح داد درباره صحبت های جنجالی گزارشگر دیدار با پارس جنوبی پاسخی ندهد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۳۸    
گچساران-ایرنا - معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان در یک دوره 25 ساله، در پنج مرحله هر یک در مدت زمان پنج سال اجرا می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
با انجام سه پذیره نویسی اوراق بدهی در بهمن ماه از درگاه فرابورس ایران برای شرکت های خصوصی 13 هزار میلیارد ریال تامین مالی شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
مدیرعامل پارس جنوبی در پایان دیدار تیمش مقابل استقلال که با شکست دو گله همراه بود، برابر خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها در خصوص حواشی این تیم پاسخ داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۷    
تهران - ایرنا - سیدضیاء هاشمی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) با بیان اینکه ایران در 40 سال گذشته در برابر فشارهای مختلف از جمله جنگ و تحریم مقاومت کرده است ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۱:۰۸    
قهرمان فصل پانزدهم اوضاع خوبی در جدول ندارد و گزینه اول سقوط محسوب می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
نشست معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری ها و شهرداران مراکز استان ها همزمان با همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی با حضور معاونان وزارت کشور، استاندار هرمزگان، معاون وزیر راه و شهرسازی ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
سرمربی تیم استقلال می گوید در مورد عصبی بودن بازیکنان تیمش و اینکه ممکن است این مساله به استقلال در آسیا آسیب بزند اظهار داشت: خیلی وقت ها شانس خوبی نداریم ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
رییس دفتر رییس جمهور با تاکید بر ضرورت ایجاد تحول برای تعمیق روابط و همکاری های تهران – آنکارا، گفت: باید با همکاری همه جانبه، تمام ظرفیت های موجود را در راستای منافع دو ملت بزرگ فعال سازیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۵۶    
تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تماشای نمایش رستم و سهراب به نویسندگی و کارگردانی میرکمال میرنصیری در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نشست.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۴۷    
تهران- ایرنا- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: تمام مسئولان و کارکنان بنیاد شهید وظیفه دارند در راستای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب حرکت و فرصت را برای جوانان ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
همشهری آنلاین: سازمان غذا و داروی آمریکا، نسبت به روش جنجال برانگیز انتقال خون جوانان که اخیرا به موضوعی داغ در درمان های آزمایشی برای جلوگیری از پیری و بیماری آلزایمر تبدیل شده است، هشدار داد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۳۸    
بازیهای پلی آف لیگ برتر والیبال برگزار شد کاله مازندران توانست در خانه خاتم اردکان این تیم را شکست دهد و مصاف خودروسازان با پیروزی قاطع پیکان به پایان رسید ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: تلاش می کنیم در دهه پنجم تحولی در شهرداری های سراسر کشور داشته باشیم و گام دوم را محکم برداریم تا بتوانیم دغدغه های مقام معظم رهبری را که در ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۲۶    
معاون وزیر ورزش و جوانان می گوید موضع کشور ما نسبت به رژیم صهیونیستی مشخص است و نیازی نیست در مورد آن صحبت کنیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
همشهری آنلاین: هر کسی به مقداری نمک برای حفظ تعادل مایعات بدن نیاز دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
تصویری از دوران نوجوانی بهرام رادان را که به گفته خودش برای زمان قرتی بودنش است، ببینید.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۷    
در آخرین جلسه ی تمرینی پیش از بازی با یونتوس سیمئونه ترکیب اصلی خود را آزمایش کرد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
پکن- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی که به دعوت همتای چینی خود به پکن سفر کرده است اعلام کرد: نگاه ایران و چین در خیلی از مسایل مهم بین المللی از جمله مساله صلح خیلی مشابه است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
بوشهر-ایرنا-معاون نیروگاهی سازمان انرژی اتمی گفت: واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر امسال 7.1 و در مجموع از ابتدای فعالیت خود تاکنون 35 میلیارد کیلووات ساعت برق تولید و به شبکه سراسری تحویل داده است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۲۰:۰۸    
بازیکن سابق استقلال به عنوان سرمربی شهرداری بندر ماهشهر انتخاب شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
همشهری آنلاین: محققان دریافتند، برداشتن کیسه صفرا در طول بارداری موجب افزایش ریسک زایمان زودهنگام می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
تهران-ایرنا- مدیر حوزه علمیه جامعة المنتظر لاهور و نایب رئیس وفاق المدارس الشیعه پاکستان در پیامی به رهبر معظم انقلاب اسلامی ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد که بر خلاف ادعاهای مطرح شده از سوی یک کارآفرین در برنامه زنده تلویزیونی هیچ رانت و انحصاری در واردات گوشت قرمز به کشور وجود ندارد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۵۶    
چابهار- ایرنا- یازدهمین همایش سالانه چشم پزشکی با همت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و همکاری اساتید و اعضای هیات علمی برجسته کشور با عنوان نقش فناوری مدرن در تشخیص و درمان آب سیاه در دانشگاه دریانوردی ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۸    
قطار ورامین - تهران صبح امروز در میانه راه و در اطراف قرچک دچار مشکل شد و مسافران مجبور شدنددر کمربندی قرچک تهران برای مدتی پیاده شوند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۸    
تهران-ایرنا- دبیرکل انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد گفت: برگزاری همایش ها در جهت بررسی دستاوردهای موضوعات و مسائل مختلف سازمان بین المللی کار در پژوهش های دانشگاهی ضرورت بسیاری دارد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۸    
تهران- ایرنا- درحالیکه بیش از 18 هزار موتورسیکلت اسقاطی در پارکینگ های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سراسر کشور خاک می خورد ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۳۸    
بازیکنان و کادرفنی پارس جنوبی جم اعتراض شدید به تصمیمات داوری در نیمه نخست مسابقه برابر استقلال تهران داشتند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۱۷    
تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال سایپا، گفت: مرتکب شدن اشتباهات ساده، روحیه تیم ما از بین برد و موجب شکست شد.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۸    
روی ارسال هافبک آفریقایی استقلال و اشتباه بازیکن حریف آبی پوشان به اول گل در دیدار برابر پارس جنوبی جم رسیدند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۹:۰۸    
یک جامعه شناس گفت: دولت باید از مشارکت عمومی مردم قدردانی کرده و پاسخگوی مشکلات آنها باشد و یکی از راه های این قدردانی، استفاده از افراد شایسته، پایبند اخلاق و معتقد در بدنه نظام است.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
در دور نخست مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال، مدعیان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۵۶    
وکیل پرونده موسوم به دکل نفتی گمشده از تعیین وقت این پرونده خبر داد و گفت: این جلسه آخرین جلسه رسیدگی خواهد بود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۷    
کشف تریاک فرنگی در تره بار، آغاز پرداخت عیدی مستمری بگیران تأمین اجتماعی، فروکش موج اول آنفلوآنزا و واکنش پلیس به پیامک های تهدیدآمیز در مورد پالرمو سرتیتر خبرهای اجتماعی ایسنا در اولین روز از آخرین ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۴۷    
تهران- ایرنا- رئیس فراکسیون جوانان مجلس گفت: نامه ای به معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور جهت انتشار اسامی بازنشستگان شاغل در دستگاه ها ارسال کردیم.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۸    
تیم های استقلال و پارس جنوبی جم برابر هم به میدان رفته اند و این بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل پیگیری می شود.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۸    
مدیرعامل شرکت نفت خزر از تداوم مذاکرات ایران و آذربایجان در زمینه استفاده از ظرفیت های هیدروکربوری دریای خزر خبر داد و تاکید کرد: به این منظور کمیته های مشترکی مشغول فعالیت هستند.
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۸    
تهران-ایرنا- آیت الله محقق داماد حقوقدان خطاب به رئیس جمهوری گفت: حقوقدانان نباید فقط برای امرار معاش کار کنند باید دغدغه مردم را داشته باشند و مردم را از حقوقشان آگاه کنند به خصوص اینکه هنوز اکثر ...
شبکه اینترنتی آفتاب   ۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۸:۳۸    
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی 50 درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت: بقیه بازنشستگان طی برنامه زمانبندی روزهای آینده عیدی دریافت می کنند.